De Late Leeuw Deel 38 (28/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 11-05-2010 19:28

What do you think about De Late Leeuw Deel 38 ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 24-05-2010 16:21
Dat vind ik een h??l groot minpunt van apple inderdaad, ik heb een ipod, maar moet nu perse via itunes opdaten, terwijl ik dat veel liever via windows verkenner zou doen bijv.
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Dolivieira    posted on 24-05-2010 16:24
Poster: T-to-the-J
Dat vind ik een h??l groot minpunt van apple inderdaad, ik heb een ipod, maar moet nu perse via itunes opdaten, terwijl ik dat veel liever via windows verkenner zou doen bijv.

Valt nog mee dat ze voor het gebruik van iTunes niks vragen. LOL. Maar goed ik zeg altijd ze hebben allebij voordelen en allebij nadelen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
T-to-the-J    posted on 24-05-2010 16:26
Cool?Dan zou ik geeneens een ipod hebben gekocht.
Lucalicious    posted on 24-05-2010 16:29
haha ik denk ik nog steeds wel hoor, vind ipods echt heel chil.
T-to-the-J    posted on 24-05-2010 16:31
De belangrijktste reden voor mij was: dat ik erop kon internetten, spelletjes spelen en mn mail kon checken. Owhja, wat ik ook leuk vind is dat ik er muziek op kan luisteren :p
Lucalicious    posted on 24-05-2010 16:37
haha, ik dat ie 120 gieg had:D
T-to-the-J    posted on 24-05-2010 16:39
AHa de classic ;P Lang getwijfeld, als het zonder itunes kon had ik zeker de classic genomen, dan had ik namelijk een externe hd gehad, waar ik ook nog eens mn oortjes in kan prikken.
Ilja    posted on 24-05-2010 16:41
Itunes is zo'n beetje muziek organiseer programma, ik zou absoluut niets anders willen.?Cool
T-to-the-J    posted on 24-05-2010 16:45
*zucht* Ilja, wat heeft Lucalicious?net voor tip gegevenConfused Vind je het eigenlijk nog steeds zo goed als er ipv een appeltje een windows tekentje staatConfused
User edit by T-to-the-J on 24-05-2010 @ 16:46:16 (100%)
Lucalicious    posted on 24-05-2010 16:46
ik vind itunes ook wel prima werken hoor, maar als jij al je muziek al in media player,?verkenner oid heb georganireed is het wel een heel gedoe om dan alles weer in itunes te moeten zetten. maar ik gebruik vaak ook wel itunes om muziek te ordenen en te branden, maar vooral ook omdat het dan ook gelijk in men ipod staat. verkenner is bij bij ook niet georganiseerd echt verder.
T-to-the-J    posted on 24-05-2010 16:50
WLm zuigt, vlc media player gebruik ikWinking my eye
Ilja    posted on 24-05-2010 17:00
@T-to-the-J

Mijn eerste computer was een windows en toen moest ik maar WMP gebruiken om alles af te spelen, ik was zeer ontevreden. ??

Toen had ik mijn eerste iPod gekocht ( dus moest ik iTunes downloaden ), en man man man wat een verschil. ??

Enige wat ik niet gebruik van apple is iWork, want Office op MAC is gewoon fantastisch en mooi vormgegeven. ?

Dus het ligt er gewoon aan dat apple gewoon top producten aflevert en geen halfbakken zooi op de markt dumpt ( ala, Windows 2000 en Windows Vista, al was XP ook verre van perfect ).
User edit by Ilja on 24-05-2010 @ 17:00:44 (3%)
Flaged
Bouncy    posted on 24-05-2010 17:00
Gasten, volgens mij is Ilja gewoon zwaar autistisch ofzo...
Ilja    posted on 24-05-2010 17:02
Waarom omdat ik na alle overtuigingen van jullie nog steeds aan mijn standpunt vasthoud ?
T-to-the-J    posted on 24-05-2010 17:05
Volgens mij wil je ons niet begrijpen, Ilja, er is al echt al z?? vaak tegen je gezegt dat je niet alles af moet zijken wat goedkoper is, pak m weg een uur geleden deed Lucalicious het weer. En nu maak je weer zo'n opmerking. Ik erger me in ieder geval kapot aan je, en ik weet dat nog tig anderen dat ook doen. Hou gewoon is een keertje op met dat afzeikerige?gedrag en maak eens positieve opmerkingen, daar wordt dit hele forum een stuk leuker?van!?
Lucalicious    posted on 24-05-2010 17:06
nee, omdat je dat op zo kutmanier doet! snap jij dan helemaal niks van hoe je sociaal een discussie voert?
en dat jij wmp niet fijn vind betekend niet dat andere dat?ook moeten?vinden. het grappige is namelijk dat wmp vrijwel hetzelfde doet en kan al itunes, dus aan de functies kan het niet liggen. de manier van werken vinden sommigen jusit wel fijn.
User edit by Lucalicious on 24-05-2010 @ 17:07:45 (3%)
Bouncy    posted on 24-05-2010 17:08
Poster: Ilja
Waarom omdat ik na alle overtuigingen van jullie nog steeds aan mijn standpunt vasthoud ?

Je gedraagt je wel als een autist... ooit op laten testen?
timmy90    posted on 24-05-2010 17:09
Poster: Bouncy

Je gedraagt je wel als een autist... ooit op laten testen?

hahahahahaha, ik lig strijk!
Ziax    posted on 24-05-2010 17:09
Poster: Ilja
@T-to-the-J

Mijn eerste computer was een windows en toen moest ik maar WMP gebruiken om alles af te spelen, ik was zeer ontevreden. ??

Toen had ik mijn eerste iPod gekocht ( dus moest ik iTunes downloaden ), en man man man wat een verschil. ??

Enige wat ik niet gebruik van apple is iWork, want Office op MAC is gewoon fantastisch en mooi vormgegeven. ?

Dus het ligt er gewoon aan dat apple gewoon top producten aflevert en geen halfbakken zooi op de markt dumpt ( ala, Windows 2000 en Windows Vista, al was XP ook verre van perfect ).

ola mijnen besten,

Windows 2000 is zowat het meest stabiele besturingssysteem dat microsoft op de markt heeft gebracht. Ik heb er zelf 5 jaar mee gewerkt en dat is misschien 2x vastgelopen. (en zeg nu niet dat een mac NOOIT vastloopt want ik heb vrienden genoeg die er eentje hebben).

Daarbij moet je eens bij bedrijven kijken: nog steeds een groot deel draait op windows 2000 servers, de pc's zelf zijn opgegrade naar XP (omdat je niet anders meer kan, de programma's worden niet door 2000 ondersteund). Microsoft is op zich niet helemaal zo slecht, ze hebben gewoon een heel andere marktstrategie dan apple. Microsoft maakt iets 1/2 af, gooit het op de markt en 2 a 3 jaar later staat het op punt. Apple doet net het omgekeerde.
Lucalicious    posted on 24-05-2010 17:10
deze opmerking slaat ook nergens op bouncy... hij is stront irritant maar om gelijk te gaan zeggen dat ie autistisch is is (nog) niet nodig.
Ilja    posted on 24-05-2010 17:10
Poster: T-to-the-J
Volgens mij wil je ons niet begrijpen, Ilja, er is al echt al z?? vaak tegen je gezegt dat je niet alles af moet zijken wat goedkoper is, pak m weg een uur geleden deed Lucalicious het weer. En nu maak je weer zo'n opmerking. Ik erger me in ieder geval kapot aan je, en ik weet dat nog tig anderen dat ook doen. Hou gewoon is een keertje op met dat afzeikerige?gedrag en maak eens positieve opmerkingen, daar wordt dit hele forum een stuk leuker?van!?

Ik heb duidelijk over Microsoft office goede opmerkingen gemaakt, sorry maar ik kan me niet snel een goede opmerking over windows verzinnen. En ik ga niet liegen.
T-to-the-J    posted on 24-05-2010 17:14
Ik vind het ook inderdaad overbodig om iemand autistisch te noemen, volgensmij w?l deze Ilja gewoon dat we ons irriteren aan zijn gedrag, en een ban zou minstens op zn plek zijn!

@Ilja Je hebt inderdaad 1 goede opmerking over microsoft gemaakt. Maar dat is 1 goede opmerking, ik heb het over alle andere opmerkingen die je maakt om andere dingen af te kraken. Zoals wmp en windows 2000.
User edit by T-to-the-J on 24-05-2010 @ 17:19:23 (1%)
Lucalicious    posted on 24-05-2010 17:14
dan begin ik er echt aan te twijfelen of bouncy niet een juiste diagnose heeft gesteld. zo is het met alles bij jou. natuurlijk kun je dat wel joh, maar dat wil je niet. zelfde bij armin, niet pioneer-merken etc. daar wordt ik echt spuug ziek van, ik denk dat we misschien maar een 'uit hier je irritaties aan ilja topic' ofzo moeten openen, dan schrijf ik em zo helemaal vol denk ik.

@ ttothej: wat bedoel jij met wlm?
User edit by Lucalicious on 24-05-2010 @ 17:15:49 (10%)
Bouncy    posted on 24-05-2010 17:16
Poster: Lucalicious
deze opmerking slaat ook nergens op bouncy...

Ilja is denk ik een beetje mijn opvolger geworden Winking my eye

Mensen die hier wat langer zitten, weten wat ik bedoel Winking my eye
User edit by Bouncy on 24-05-2010 @ 17:17:46 (2%)
MaximDJ    posted on 24-05-2010 17:17
Ilja je lult uit je nek. Windows waardeloos (Halfbakken zooi)? O.M.G.Cool
Dat slaat totaal nergens op. Ook dat verhaal van WMP niet. Dat is bijna excact hetzelfde als Itunes.
En misschien heeft Bouncy wel gelijk, nu hij het zo zegt

Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 24-05-2010 @ 17:18:46 (33%)

291 Users online: 83 Guests (208 Unknown)
Pages generated today : 28.561
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.506.562