Poster: T-to-the-J
Dat vind ik een h??l groot minpunt van apple inderdaad, ik heb een ipod, maar moet nu perse via itunes opdaten, terwijl ik dat veel liever via windows verkenner zou doen bijv.
Poster: Ilja
Waarom omdat ik na alle overtuigingen van jullie nog steeds aan mijn standpunt vasthoud ?
Poster: Bouncy
Je gedraagt je wel als een autist... ooit op laten testen?
Poster: Ilja
@T-to-the-J
Mijn eerste computer was een windows en toen moest ik maar WMP gebruiken om alles af te spelen, ik was zeer ontevreden. ??
Toen had ik mijn eerste iPod gekocht ( dus moest ik iTunes downloaden ), en man man man wat een verschil. ??
Enige wat ik niet gebruik van apple is iWork, want Office op MAC is gewoon fantastisch en mooi vormgegeven. ?
Dus het ligt er gewoon aan dat apple gewoon top producten aflevert en geen halfbakken zooi op de markt dumpt ( ala, Windows 2000 en Windows Vista, al was XP ook verre van perfect ).
Poster: T-to-the-J
Volgens mij wil je ons niet begrijpen, Ilja, er is al echt al z?? vaak tegen je gezegt dat je niet alles af moet zijken wat goedkoper is, pak m weg een uur geleden deed Lucalicious het weer. En nu maak je weer zo'n opmerking. Ik erger me in ieder geval kapot aan je, en ik weet dat nog tig anderen dat ook doen. Hou gewoon is een keertje op met dat afzeikerige?gedrag en maak eens positieve opmerkingen, daar wordt dit hele forum een stuk leuker?van!?
Poster: Lucalicious
deze opmerking slaat ook nergens op bouncy...