Poster: Saskia
Ik ben jaaarig niet zo leuk als iedereen hier verdriet heeft maarja niks aan te doen. tomas ook proficiat!
Poster: DjVictorF
Goedemorgen
Poster: Tekhead
kan ik dat ergens downloaden ?
Poster: Tekhead
hoe geraak ik nu van die kut alerts enzo af ?,Jezus, ze moesten Bill Gates tegen de muur zetten met z'n prul windows, krijg constant waarschuwingen en ik word er gek van, hoe blokkeer ik dat ?
Poster: MaximDJ
Er is me nou toch iets overkomen... ?Dat was echt even mijn WTF moment van de afgelopen 17 jaar..
Ik heb nou ?3 jaar ong. een DAP Soundmate Active MKII staan, en vanaf het begin is de linkersub minder geweest dan de rechter. Dat bedoel ik dus met minder geluidsdruk en minder volume. Ik heb zelfs nog ooit eens een topic gemaakt of dat aan mijn mengpaneel lag. Niet dus.
Vandaag ben ik dat ding open gaan draaien om schoon te maken, zie ik dat er oude verrotte en gesmolten confetti ofzoiets op de contacten zit van de woofer. Ga ik dat eraf halen, zet de sub weer aan en schrik me dood, dat ding blaast dus ineens net zo hard als de andere...
Dus...dan draai je 3 jaar met een set met 1 mindere sub en dan dit ineens XD
Poster: Ilja
@djdolivieira
Of nog makkelijker windHOOS van MicroSTOF ? zo links mogelijk laten liggen, bah wat een verschrikkelijk besturing systeem dat laatste 2 uitgaves niets anders doet dan OSX na te apen
Poster: djdolivieira
Wat een onzin. Mac is mischien iets stabieler maar over het algemeen wordt er toch veel meer windows gebruikt dan Macs OSXs.