De Late Leeuw Deel 38 (25/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 11-05-2010 19:28

What do you think about De Late Leeuw Deel 38 ??

Vote :   

Bouncy    posted on 23-05-2010 23:30
Poster: Ilja
Ben door een vriendin die er werkt uitgenodigd om eventueel te gaan draaien in deze tent?Cool. ?

ik denk dat ik dit toch ga afwijzen, wat dit is een te erg, ik krijg kotsneigingen alleen al van de gedachte om tussen deze types te zijn.?

Klik

Als ze betalen, gewoon doen toch?

Het is je werk, leer jezelf eens professioneel te gedragen...
Bootstrap    posted on 23-05-2010 23:31
Sorry maar als het daar zelfs in de buurt van een orgie komt, dan kots ik de apparatuur onder, dus ik ga hier echt over nadenken voordat ik definitief ja zeg, want als een van die nichten zelf naar me knipoogt of iets dergelijks, kan ik gek worden.

Gast, jij bent echt zo homofoob als maar kan.. Beetje triest. Bij mij is het al 2 keer voorgekomen dat een jongen me tijdens het draaien probeerde te versieren, een vroeg zelfs om mijn nummer. Ik kon er wel om lachen Cool Gewoon zeggen: nee sorry man, vindt m'n vriendin niet zo leuk. Heb je gelijk geen 'last' meer van ze.

En als ik jou was zou ik alle kansen aangrijpen om te kunnen draaien buiten de deur. Doe ik ook. Het is de enige manier om een naam op te bouwen en door te stromen naar steeds grotere en vettere gigs.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Ilja    posted on 23-05-2010 23:42
oke is duidelijk.
Limb-Girdle    posted on 23-05-2010 23:43
Poster: Bootstrap

Gast, jij bent echt zo homofoob als maar kan.. Beetje triest. Bij mij is het al 2 keer voorgekomen dat een jongen me tijdens het draaien probeerde te versieren, een vroeg zelfs om mijn nummer. Ik kon er wel om lachen Cool Gewoon zeggen: nee sorry man, vindt m'n vriendin niet zo leuk. Heb je gelijk geen 'last' meer van ze.

Ghehe.. is inderdaad een mooie manier om eraf te komen! Cool
Where the music meets the deejay!
Vassilli    posted on 23-05-2010 23:47
@Ilja
ik zou 't lekker doen! Gewoon een pet+zonnebril op ofzo, en zo min mogelijk de zaal in kijken. Beter 1 gig dan geen..
Dolivieira    posted on 24-05-2010 00:18
ilja@

?DJ Jean en DJ Marcello draaide jaren in de een van de bekenste?clubs met wereldfaam die nederland heeft gehad?Club iT ook?clubs?als Roxy, Escape, Waakzaamheid?en Macanti Plaza werden veel door homo`s bezocht. Mij zal het een worst wezen waar ik draai als ze mij maar niet lastig vallen is er niks aan de hand. Heb ook wel eens in de Gaypalace in Rotterdam gedraaid. Niks aan de hand als je maar duidelijk maakt dat je hetero bent.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Yvaroz    posted on 24-05-2010 01:19
Vandaag(in middels al gisteren) dancetour!

was vet man! Don Diablo op het eind was super vet
alleen jammer? dat na sunnery James en Ryan marciano, sander kleine bergkwam,

zelf vind ik hem wat minder draaien

Nothing is Impossible
Ilja    posted on 24-05-2010 02:02
Heb een piep klein vraagje over Pioneer CDJ ( in het algemeen ), hebben ze geen problemen met CD's die op hoge snelheid zijn gebrand ?
Tekhead    posted on 24-05-2010 02:14
Ik draai nog regelmatig op homo feestjes of holebi party's, en heb vroeger resident geweest in een van de bekendste gay clubs die Antwerpen gehad heeft, nl Marcus Antonius, en iedereen wist daar dat ik de enige van het personeel was, die geen gay was, en buiten een hallo en tot ziens kus op de wang, werd ik volledig gerust gelaten, ik respecteerde of aanvaarde hun geaardheid, zij die van mij, en zo leefde iedereen nog veel en kreeg ik lange kinderen haha
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
dacuba    posted on 24-05-2010 02:19
Ik zou absoluut geen probleem hebben om op een gayfeest te draaien. Hoe vaak ik al met o zo mooie meisjes op stap ben geweest die uiteindelijk dood en doodsaai bleken.. doe dan maar een grappige of leuke homo. (en niets meer)
Hardshort    posted on 24-05-2010 07:41
Goeiemorgen allemaal Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Saskia    posted on 24-05-2010 08:40
Ik ben jaaarig niet zo leuk als iedereen hier verdriet heeft maarja niks aan te doen. tomas ook proficiat!
Dolivieira    posted on 24-05-2010 09:14
Heb een piep klein vraagje over Pioneer CDJ ( in het algemeen ), hebben ze geen problemen met CD's die op hoge snelheid zijn gebrand ?

Nee de mijne niet. Maar welke CDJ bedoel jij er zijn heleboel types maar de CDJ1000MK2/MK3 en CDJ800MK1/MK2 hebben daar ook geen problemen mee. Draai bijna elke dag op 1000 en de 800 draai ik ook regelmatig op zeg maar bijna elke week.
T-to-the-J    posted on 24-05-2010 09:21
Poster: Saskia
Ik ben jaaarig niet zo leuk als iedereen hier verdriet heeft maarja niks aan te doen. tomas ook proficiat!

gefeliciteerd! Inderdaad wel jammer...
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Outsider    posted on 24-05-2010 09:26

Ik brand al mn cd's op 40x of 32x maar heb tot nu toe niks geen last gehad met mn CDJ-800 Winking my eye
Dolivieira    posted on 24-05-2010 09:26
Gefeliciteerd, Sas. ?
User edit by Dolivieira on 24-05-2010 @ 09:26:57 (10%)
Tekhead    posted on 24-05-2010 10:22
van mij ook SAS, probeer er toch een beetje leuke dag van te maken he meid
timmy90    posted on 24-05-2010 10:26
gelukkige veerjaardag allemaal!

klein vraagje, ik kan sommige dj-verlichting via een verre kennis kopen die zijn winkel sluit,
hij gaat in het buitenland wonen,
ze komen op een factuur zoals het hoort,

hoe zit dat met de garantie dan?
als iets stuk is, moet ik dan naar een andere winkel of rechtstreeks bij de fabrikant?

hijzelf zegt dat ik maar even langst een andere winkel moet, maar telt die garantie dan?

FML    posted on 24-05-2010 10:49
verschilt per merk , echter heb je wel een koop overeenkomst met de dealer waar jij hem heb gehaald.
bij een andere winkel zullen je ze niet kunnen helpen aangezien het gerantie bewijs ( kassa bon ) niet van hun afkomt.

rechtstreeks bij de fabrikant is meestal geen probleem.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Estacy    posted on 24-05-2010 10:52
gefeliciteerd Sas! En Ilja, meestal is er niks aan de hand als je op hoge snelheden brandt, het kan soms gebeuren dat er iets fout gaat en dan heb je niet zo'n geweldige cd, maar ik zou op safe spelen en op lagere snelheden branden. als ik met Nero 70min op een schijfje brandt, op de sloomste stand, dan ben je alsnog erg snel klaar.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 24-05-2010 10:53
heb uit noodzaak ff een Windows pc terug moeten aanschakelen, en word hier elke paar minuten aan herinnerd waarom ik zo een hekel heb aan dit kut OS.

Continu popups en security allert, adware detection en data protection toestanden, IK WORD ER GEK VAN, hoe geraak ik van die kut rommel vanaf ? Gebruik Mozilla als browser en blijf hier maar Threat vermeldingen op I.Expl. krijgen.
Nog even en ik schop die kut PC helemaal in de vernieling.
Ilja    posted on 24-05-2010 10:56
Poster: Outsider

Ik brand al mn cd's op 40x of 32x maar heb tot nu toe niks geen last gehad met mn CDJ-800 Winking my eye

Mooi ben blij om te horen. ?( en heel toevallig ging het mij ook om de CDJ 800 ).

Gefeliciteerd Saskia
ThijsG    posted on 24-05-2010 10:58
Same here Tek.. Moest laatst ook ff windows, nooit meer!(hoop ik:p)

Gefeliciteerd sas! ?
Ook mijn medeleven...
Lead    posted on 24-05-2010 11:01
Brand je CD's zo langzaam mogelijk !

De Foutcorrectie hoeft dan het minste werk te verrichten waardoor je het leven gemakkelijker maakt voor je CD speler. Soms als CDs niet afspelen in je autoradio helpt het ook om ze opnieuw te fikken, maar dan langzamerer.
Let the BASS be louder
Bouncy    posted on 24-05-2010 11:25
Zo, m'n zomermix is eindelijk af! :D

Nu effe masteren en dan komt ie online!

193 Users online: 9 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 18.143
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.406.517