De Late Leeuw Deel 38 (18/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 11-05-2010 19:28

What do you think about De Late Leeuw Deel 38 ??

Vote :   

XMatiC    posted on 20-05-2010 16:00
Eindelijk ! Lekker weer !
www.youtube.com/LennertDJ
qntr0l    posted on 20-05-2010 16:07
Iemand die weet wat het kost om een pakketje van Belgi? naar Nederland te laten komen. Ik heb namelijk een snowboard in Belgi? gekocht en wil 'm graag hierheen laten komen. Wat kost me dat?
Tekhead    posted on 20-05-2010 18:22
moet je aan de verkoper vragen
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 20-05-2010 @ 18:22:59 (11%)
FML    posted on 20-05-2010 19:51
Poster: Dj_wouter
Welke DJR members gaan zaterdag naar B*X opendeurdag?

Ik ga alvast mijn bestelde mackie srm450's ophalen CoolCool

BAXSHOP denk ik dat je bedoeld Happy, laughing , ik hoop nog wel ff tijd te vinden om er langs te gaan.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Vassilli    posted on 20-05-2010 20:11
Vandaag mijn iPad binnegekregen! Leuk ding!

Edit: Oh en ik ben Pro! :D
User edit by Vassilli on 20-05-2010 @ 20:12:18 (65%)
Lucalicious    posted on 20-05-2010 20:36
het is lekkerweeerrrrr
TimmyV    posted on 20-05-2010 21:00
Poster: Vassilli
Vandaag mijn iPad binnegekregen! Leuk ding!

Edit: Oh en ik ben Pro! :D

Alleen wi-fi of ook 3G uitgerust? Ben van plan om er ook eentje te halen in Juli als hij hier in Nederland uitkomt.
Zit er aan te denken de 3G te halen. Je moet alleen wel belachelijk veel per maand betalen wil je buitenshuis van internet genieten. T-mobile in Duitsland kwam al met een prijskaartje van 35 euro per maand.
Let's go f*cking mental
Vassilli    posted on 20-05-2010 21:09
64 GB Wifi. 3G heb ik niet nodig daar heb ik mn iPhone voor! Deze is alleen voor op t werk.
Ilja    posted on 20-05-2010 21:24
Poster: Vassilli
64 GB Wifi. 3G heb ik niet nodig daar heb ik mn iPhone voor! Deze is alleen voor op t werk.

Waar heb je die besteld man ? ?Ik heb steeds minder geduld om tot augustus te wachten en wil hem over een maand al bestellen.
ThijsG    posted on 20-05-2010 21:28
Ik vind die iPad best een vet ding, maar ik zou hem echt n??it kopen.
Weggegooid geld. Haal dan gewoon een iPad nano . Veel makkelijker.
Vassilli    posted on 20-05-2010 21:36
Poster: Ilja

Waar heb je die besteld man ? ?Ik heb steeds minder geduld om tot augustus te wachten en wil hem over een maand al bestellen.

Mijn vriendin heeft 'm meegenomen uit New York! :D
Ilja    posted on 20-05-2010 21:37
Dat vind jij, ?er zijn al doodleuk meer als een mil. van over de toonbank gegaan, and teller gaat nog steeds als een gek.
TimmyV    posted on 20-05-2010 21:37
Poster: ThijsG
Ik vind die iPad best een vet ding, maar ik zou hem echt n??it kopen.
Weggegooid geld. Haal dan gewoon een iPad nano . Veel makkelijker.

Voor mij is het eigenlijk ook gewoon een hebbeding.Cool Lekker op de bank hangen en internetten. Staat ook mooi op me bureau?Cool
Let's go f*cking mental
Ilja    posted on 20-05-2010 21:47
En niet te vergeten er is al een browser voor iPhone en iPad dat flash websites en filmpjes in volle glorie laar zien?Cool
Vassilli    posted on 20-05-2010 21:53
Heb ik geen behoefte aan, heb een hekel aan flash. :P
Maar ik moet zeggen over de iPad, je speelt er eerst echt een uur mee. Dan gaat het vervelen en ga je weer tv kijken.
Dat had ik iig :P
XMatiC    posted on 20-05-2010 22:03
Ik heb vandaag al mijn commerciele cd's weggegooid en helemaal op nieuw begonnen.
Sommige blijven hangen en andere labels zitten scheuren in of zijn versleten,
* Label's Eerst
* Label's Nu

Cd's zijn ook allemaal vervangen en alles in mijn nieuwe Udg map :D
Ik ben echt wel blij dat dit achter de rug is en alles mooi in orde is !
www.youtube.com/LennertDJ
Esmee    posted on 20-05-2010 22:21
ik zeg: koop een 11' laptop. Veel goedkoper en t zelfde idee. Alleen geen volledig touchscreen beeldscherm, ah wat jammer nou. Oh er staat geen Apple opCool daarom willen ze vast een iPad, I get it. Neemt niet weg dat ik het een leuk dingetje vind, maar doe mij dan maar een laptop Winking my eye Typt makkelijker als je wilt mailen. En voor alleen een beetje surven vind ik hem te duur hoor. Dat kan mn telefoon ook.
Flexii    posted on 20-05-2010 22:45
Poster: Esmee
ik zeg: koop een 11' laptop. Veel goedkoper en t zelfde idee. Alleen geen volledig touchscreen beeldscherm, ah wat jammer nou. Oh er staat geen Apple opCool daarom willen ze vast een iPad, I get it. Neemt niet weg dat ik het een leuk dingetje vind, maar doe mij dan maar een laptop Winking my eye Typt makkelijker als je wilt mailen. En voor alleen een beetje surven vind ik hem te duur hoor. Dat kan mn telefoon ook.

met een surfplank kun je ook alleen een beetje surfen, weet je wat een goede surfplank kost?

Sorry heb ff afleiding nodig van die kl$@$*() examens..
ElVrieso    posted on 20-05-2010 22:58
Poster: Ilja
En niet te vergeten er is al een browser voor iPhone en iPad dat flash websites en filmpjes in volle glorie laar zien?Cool

Welke bedoel je? Opera? Kan je die in de appstore krijgen?

Poster: Flexii

met een surfplank kun je ook alleen een beetje surfen, weet je wat een goede surfplank kost?

Sorry heb ff afleiding nodig van die kl$@$*() examens..

Nou, zeg het eens.. hoeveel? (A)
Bruno de Vries - @djelvrieso
Vassilli    posted on 21-05-2010 00:18

Ten eerste: Een 11' flaptop draait niet zo soepel/snel als een iPad
2e: Op een iPad typ je veel makkelijker dan op een laptop. En je kan er nog leuke spelletjes op spelen, comfortabel eBook's lezen, films kijken in bed! Heerlijk ding!
qntr0l    posted on 21-05-2010 01:23
Net terug uit Doetinchem van de dancetour DJ contest, en ben lekker als eerste ge?indigd van mijn avond! Op naar de finale! :D
Tomazos    posted on 21-05-2010 01:30
zou ik met laidback mee gaan naar londen om te draaien in de grootste/beste/chique'ste club van london..
heb ik 2 boekingen achter elkaar in NLCool *snik* :'-(
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
dacuba    posted on 21-05-2010 03:03

Ilja    posted on 21-05-2010 03:39

Wat een simpele ziel ben je zeg.

11 inch laptop en een netbook, daar willen zichzelf respecterende mensen nog niet dood mee gevonden worden ( en hij is in no-time outdated ).

Een apple product gaat minimaal 2 tot 3 jaar mee.

Voorbeeld:

Mijn eerste MAC ging 2 jaar mee en is daarna voor een hele sterke prijs doorverkocht. ( ik hoefde maar 100 euro bij te leggen om de nieuwe model te halen ).

Mijn iPhone 3G is nu bijna 2 jaar oud, en nog steeds ben ik zeer tevreden over. Dat heeft vooral te maken met ondersteuning van apple ( heel anders dan met die lopende band telefoon makers die zoveel modellen hebben dat je ondersteuning voor jou toesten kunt vergeten )

En dan nu de iPad, een briljant apparaat met een super sterk prossesor ( voor een mobiel device ) en de meest stabiele operating system, en met multitasking in aankomst zal iPad flink ass kicken van laptops.

En iPad is heel erg populair DJ's / producers.
FML    posted on 21-05-2010 10:27
ten eerste ben jij altijd nog de nummer 1 siepele ziel laat dat ff duidelijk zijn , en ik heb aan men neefje van 5 zon ding gegeven en die is nog levendiger dan jou hoor niks dood aan.

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3

130 Users online: 14 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 85.686
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.060