Poster: Esmee
ik zeg: koop een 11' laptop. Veel goedkoper en t zelfde idee. Alleen geen volledig touchscreen beeldscherm, ah wat jammer nou. Oh er staat geen Apple op
daarom willen ze vast een iPad, I get it. Neemt niet weg dat ik het een leuk dingetje vind, maar doe mij dan maar een laptop
Typt makkelijker als je wilt mailen. En voor alleen een beetje surven vind ik hem te duur hoor. Dat kan mn telefoon ook.
Wat een simpele ziel ben je zeg.
11 inch laptop en een netbook, daar willen zichzelf respecterende mensen nog niet dood mee gevonden worden ( en hij is in no-time outdated ).
Een apple product gaat minimaal 2 tot 3 jaar mee.
Voorbeeld:
Mijn eerste MAC ging 2 jaar mee en is daarna voor een hele sterke prijs doorverkocht. ( ik hoefde maar 100 euro bij te leggen om de nieuwe model te halen ).
Mijn iPhone 3G is nu bijna 2 jaar oud, en nog steeds ben ik zeer tevreden over. Dat heeft vooral te maken met ondersteuning van apple ( heel anders dan met die lopende band telefoon makers die zoveel modellen hebben dat je ondersteuning voor jou toesten kunt vergeten )
En dan nu de iPad, een briljant apparaat met een super sterk prossesor ( voor een mobiel device ) en de meest stabiele operating system, en met multitasking in aankomst zal iPad flink ass kicken van laptops.
En iPad is heel erg populair DJ's / producers.