Poster: JollyJunkie
Iemand die toevallig wat redenen weet waarom immigranten juist erg goed zijn? Alle onzin is goed. Als het recht-toe-recht-aan is, is het ook alleen maar beter.?
Moet voor Nederlands een presentatie houden...
Poster: Ilja
@Luni-B
Nee van de hypotheek adviseur
Poster: Luni-B
waar je dus een persoonlijk advies heb gekregen , betreffend jou inkomsten en uitgaven dus. een goed salaris begint vanaf 2500 euro of meer. ( dat is het modaal in nl ) .
Poster: Flexii
en jij denkt dat als je een modaal inkomen hebt van 2500 je een hypotheek krijgt waarbij je meer betaald dan 1200 per maand,,
Poster: Tomazos
wat is een hdj 2000 2ehands waard? net even ruim een Jaar oud?
zie ze op marktplaats niet staan 2e hands.. dus ik heb geen idee..
maar ik kan Echt niet zonder koptelefoon.. dus zit te twijfelen morgen gewoon een nieuwe te kopen, en zodra ik mijn hdj 2000 terug heb van Garantie die te verkopen..
alstie gemaakt is als back up gebruiken ?
Poster: BoydGrift
Niet iedereen staat te popelen om een gebruikte headphone, maar het is wel weer een hdj 2000. Ik zou zeggen iets van ? 130,-?
met dank aan dacuba?
Poster: Tomazos
dat weet je zeker? of zwets je dat??
dit doet mij twijfelen om morgen gewoon een nieuwe te halen, maar dat ga ik niet doen als een 2e handse maar 100 eu oplevert oid
Poster: dacuba
Haha prima, hier is ie nog geschikter. :D
Poster: Esmee
ik zou toch wel rond de 170 euro vragen hoor. Hij was immers rond de 300 euro...
Poster: dacuba
Haha prima, hier is ie nog geschikter. :D
Goh hangt er een beetje vanaf he.. als ze jouw kapotte HDJ voor een nieuwe ruilen kan je de prijs hoger leggen. Voor een herstelde HDJ-2000 van 1 jaar oud zou ik niet meer als 125 euro geven. Koptelefoons verliezen sneller hun waarde imho door intens gebruik en vervuiling.
Ik heb mijn HD-25 na een 9 - 12 maanden voor 100 verkocht (67% v/d aankoopprijs). Tel maar uit hoeveel je dan op je HDJ uitkomt, ik weet de aankoopprijs daar niet van uit het hoofd.
PS: succes met je verjaardagsfeest dit weekend (toch?)