Poster: Estacy
tja, maar de Denon DN-S3700 is gewoon veel leuker om mee te spelen, en hij heeft een 9' moving platter wat echt ideaal is als je een vinylhead bent + je hebt midi, usb wat je niet op de 800 hebt.
Poster: Ilja
zul je uberhaupt MIDI gaan gebruiken en is USB op zo'n kleine scherm wel fijn.
@Estacy
Hier ben ik compleet met je eens, ik zal computers nooit vertrouwen, vooral niet als je GIG van bijvoorbeeld 5 uur moet geven, dan is de kans giga dat zelfs een snelle vastloopt
@djdolivieira
Ik heb ook niks tegen USB, wel vind ik als het op het apparaat zit dat de scherm groter moet zijn ( ongeveer zoals bij DN-HC5500, dat zeer duidelijk is je makkelijk door je collectie kunt bladeren ).
Poster: djdolivieira
Ik ben weer niet met je eens, Ilja. Midi(HID) en USB zijn toch de toekomst. CDs is binnen en jaar of 2echt Pasee?
@Estacy
Hier ben ik compleet met je eens, ik zal computers nooit vertrouwen, vooral niet als je GIG van bijvoorbeeld 5 uur moet geven, dan is de kans giga dat zelfs een snelle vastloopt
Poster: Luni-B
daarom heeft apple van die mooie laptopjes met een kei goeie OS
Dat is inderdaad waar ( ik heb immers ook een MAC ), maar ik vertrouw het toch niet, CD's zijn prima, en USB is voor mij de toekomst, maar absoluut niet draaien vanaf een Computer. ?En kwa spelers is Pioneer voor mij de enige echte.?
vooral niet als je GIG van bijvoorbeeld 5 uur moet geven, dan is de kans giga dat zelfs een snelle vastloopt
Dat is inderdaad waar ( ik heb immers ook een MAC ), maar ik vertrouw het toch niet, CD's zijn prima, en USB is voor mij de toekomst, maar absoluut niet draaien vanaf een Computer. ?En kwa spelers is Pioneer voor mij de enige echte.?
Poster: Tekhead
kheb een videoke van mezelf gemaakt tijdens uitvoering van m'n beroep !
verdoeme tis weg, lastige situatie nu.
Poster: djdolivieira
Alle horeca systemen die muziek draaien. draaien allemaal op windows lopen ook niet vast. En draaien uren achter mekaar. Dus dat is klinkklare onzin wat nu in jou hoeft omgaat. Gouden regel bij windows is gewoon systeem schoon houden en geen onzin op zetten. En bij een Mac zou ik het ook zo doen al is die stabieler. Hoe minder troep op je computer hoe beter die draait.
Horeca systemen zijn niets meer dan een aangezette windows media player ( zal wel een speciale software zijn ), en die speelt gewoon nummers achter elkaar, dat is geen draaien. ? Ik kan ook mijn iTunes gewoon de hele dag afspelen, gaat ook niet vastlopen.
Weird, heb nooit inmand in een cafe / kroeg zien draaien.
Brekend Nieuws, ? kraken wordt strafbaarEindelijk. ?Nu moeten beroepswerklozen maar eens gaan werken en net zoals iedereen voor hun woning betalen.