Poster: Seca
BAX laten weten, valt onder garantie. Anders moet je zelf de kosten betalen.
Net terug in Belgie, was op eindejaarsreis naar Italie: Firenze & Venetie.
Toen ik in Firenze was aangekomen vroeg iemand de eerste dag of ik die avond mocht draaien in een Bar.
Dit mocht, en toen heb ik de resterende dagen van mijn verblijf in Firenze gedraait
Leuke ervaring!
Poster: soundkiller
@ seca
dat is zeker een leuke ervaring !
had je eigen muziek meegenomen? en voor hoeveel mensen draaide je en op wat voor gear?(sorry voor de vele vragen ben?benieuwd daarom)?
Poster: Ilja
Voor alle mensen met een iPad een iPhone en iPod touch die altijd flash filmpjes en websites wouden afspelen, jullie gebeden zijn gehoord ( mits jullie een neppe USA iTunes account hebben ). CloudBrowse is een web browser die complete flash ondersteund en het werkt zeer goed.
Poster: IljaDe wereld is naar de kl*te zeg'k u?
Hahahahahahahah, weer een aswolk in aantocht ?here we go again. ?
Eyjafjallaj?kull
Poster: Esmee
het bureau is uit mn kamer nu geen plek meer voor mn gear en geen plek meer om huiswerk op te maken en te computeren,
Poster: Ilja
Hahahahahahahah, weer een aswolk in aantocht ?here we go again. ?
Eyjafjallaj?kull
Poster: Snoey
Damn Tekhead, in de late leeuws zit inmiddels een heel script voor een goede serie, met wat jij allemaal meemaakt.
Poster: Tekhead
een best-seller snoey, al moet ik zeggen er zitten ook heel veel fijne momenten tussen.
Ben natuurlijk al een leven verder dan de meeste hier, en ben niet iemand die me omdraaid als ik onrecht zie gebeuren, of als ik mensen in nood zie, het is de aard van het beestje he Snoey, en meestal zijn de bedankjes achteraf wel motiverend. Als ik jou in de problemen moest zien, zou ik je ook helpen.
Ben ook net terug uit hospitaal en het gaat al stukken beter met Eli, minder koorts, meer eetlust, rustig kunnen slapen, een heel pak van m'n hart.
Poster: Yorick
Vanavond te vinden in Cafe Flater, Hilversum!
Wie komt er gezellig langs:D?
Poster: Bouncy
Computeren doe jij toch vrij weinig op je kamer...