Ik kijk al een tijdje rond op deze site?en vond het toch maar tijd om mezelf te introduceren.
Ik ben giovanni, 14 jaar oud en ben begonnen met draaien toen ik zo'n 13 jaar oud was. Mijn eerste setje was 2x jb-systems mcd-200 en beat 4 mk2(goedkoop op de kop kunnen tikken bij een maat die stopte met dj'en) ik heb er een jaartje op gedraaid en heb het beatmatchen nu aardig onder de knie. ik ben nu op zoek naar een nieuw setje en dat zal waarschijnlijk reloop rmp 2/3(ik vind?een groot jogwheel fijner)?worden met een reloop mixertje. ik hoop dat ik hier nog veel?kan leren!
What do you think about ff voorstellen, dj soundk!ller ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom hier als vele heb ik hier ook enorm veel geleerd dus ben er van overtuigd dat dat ook zo in jouw geval gaat zijn! Gebruik de search knop goed en je vind ongeveer alles wat je nodig hebt. Vind je iets niet, eventjes topicje openen in het bijhorend forum en huplaaah, binnen het uur heb je al reactie! Ikzelf heb ook nog de mcd-200'tjes maar ben ook aan het overschakelen. Goede basis alleszins!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.