wat me nou eigenlijk op valt en waar ik me echt dood aan erger is dat iederreen alleen comment geeft voor een nummer of mix als het gemaakt is door een meisje. ik dxacht dat dj resource er was on elkaar te helpen. beetje jammer he
Zal wel eens checken maar om eerlijk te zijn is het door de tracklist dat ik niet gelijk geneigd was om te luisteren, ik hoor liever wat nummers dat ik nog niet ken als ik een mix beluister...
Mix is technisch goed in orde, leuk gebruik van effecten, goede overgange, alleen zoals ik al zei liever wat meer originele platen in de volgende
User edit by Camino on 11-05-2010 @ 13:51:05 (84%)
oke ja sorry maar werd er een beetje door geirriteerd aangezien er die dag ook een nieuwe meisje op dj resource was en binnen 10 min ofzo al 20 post waren maar verder bedankt voor de comments.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.