Poster: djdolivieira
Van mij mag die weer in productie die Pioneer SE450. Ik zou hem gelijk weer kopen.
Poster: Lucalicious
haha!
@remcov: technics is niet echt goedkoop hoor! alleen is de hdj 2000 gewoon ontiegelijk duur
Poster: djserge97
wat is de beste dj-headphone ooit gemaakt?
Poster: Sjoewe
HDJ-1000 op ??n zetten, ben je aan het gas?!?
Brak aangedikte bass en schel hoog , ding is zo zwaar dat 'ie de hele tijd van je kop afglijdt, plus als je 'm lang op hebt krijg je van die rode geirriteerde oren omdat 'ie zo hard drukt.
Poster: Sandr
Zoiezo de HD-25...
Heb een Technics RP-DH1200 gehad en een avond of wat met een HDJ 1000 gedraaid en heb nu al 3! jaar een HD 25.
De HD-25 heeft het beste geluid, zo zuiver, zo aangenaam om te luisteren. Hij is licht, klein, compact, dempt goed en alle onderdelen zijn los te vervangen.
Na 2,5 jaar gingen mijn oorkussens slijten, vrij normaal bij intensief gebruik. 2 nieuwe kussen besteld voor 25 euro. Die erop gezet en je kan er weer 2,5 jaar tegenaan.
Dit is een koptelefoon waar je je hele leven mee kan doen! Best kans dat ik ook enthousiast ben over de HDJ 2000 maar ik ben zo tevreden over mijn HD-25 dat ik niks anders ga proberen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.