Site DJ El Vrieso
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ElVrieso    posted on 08-05-2010 00:46
Hee!

Ik ben al een tijdje bezig met een website, en wil deze graag met jullie delen.
Op dit moment zier hij er zo uit: www.djelvrieso.tk

Ik zou graag jullie mening willen weten en dingen die ik nog kan aanpassen. Happy, laughing

Thankyou!

Greetz, DJ El Vrieso.
Bruno de Vries - @djelvrieso
User edit by ElVrieso on 08-05-2010 @ 00:51:10 (20%)

What do you think about Site DJ El Vrieso ??

Vote :   

Lead    posted on 08-05-2010 00:48
Let the BASS be louder
ElVrieso    posted on 08-05-2010 00:50
Poster: Lead
Hot-Linken en links maken

Ik weet het! Het kan altijd, maar nu kon ik die button niet aanklikken. WOW

Edit: I'm sorry, ik selecteerde hem niet..Ik lig half te slapen hiero :$
User edit by ElVrieso on 08-05-2010 @ 00:51:47 (52%)
Gylian    posted on 08-05-2010 11:37

Opmerkingen:

• Maak je site wat kleurrijker, op lichtere sites blijft men langer is uit onderzoek gebleken.
  • Script het gastenboek zelf, dat komt wat professioneler over.
  • Ik zie dat je iFrames gebruikt (Correct me if i'm wrong), dit kan je het beste niet doen omdat Google en andere zoekmachine's iFrames niet goed kunnen uitlezen.
  • Koop een .nl/.com domein, dit komt ook professioneler over. Op Gethost.nl heb je er al 1 voor 5 euro.

Verder, ziet er goed uit, oogt goed. Ik krijg niet gelijk de neiging om op het kruisje te duwen. Komt helemaal goed met je site Happy, laughing
ElVrieso    posted on 08-05-2010 11:44
Poster: Gylian

Opmerkingen:

• Maak je site wat kleurrijker, op lichtere sites blijft men langer is uit onderzoek gebleken.
  • Script het gastenboek zelf, dat komt wat professioneler over.
  • Ik zie dat je iFrames gebruikt (Correct me if i'm wrong), dit kan je het beste niet doen omdat Google en andere zoekmachine's iFrames niet goed kunnen uitlezen.
  • Koop een .nl/.com domein, dit komt ook professioneler over. Op Gethost.nl heb je er al 1 voor 5 euro.

Verder, ziet er goed uit, oogt goed. Ik krijg niet gelijk de neiging om op het kruisje te duwen. Komt helemaal goed met je site Happy, laughing

Hier heb ik wat aan! Dankjewel!

Jaa, naja, ik heb besloten toch een site te laten maken. Ik heb dit zelf in elkaar geflanst. En al die scripts.. pff dat kan ik ook niet. :S

Neem nou bijvoorbeeld die foto gallerij.. Ik zou dat heel graag met LightBox willen doen maar het lukt gewoon niet! Unhappy
Lead    posted on 08-05-2010 11:47
Hehe, daarvoor heb je Jquery oid nodig. Je geeft in de body-load aa nwat er moet gebeuren als je op dingen klikt. Da's niet een van de simpelste dingen, maar wel bevredigend als je het werkend krijgt Winking my eye

.tk = hobby en wordt niet echt seriues genomen als URL.
Zoals al gezegd, gebruik een .nl of .eu domeinnaam.
Let the BASS be louder
Gylian    posted on 08-05-2010 11:53
Poster: DJELVRIESO

Hier heb ik wat aan! Dankjewel!

Jaa, naja, ik heb besloten toch een site te laten maken. Ik heb dit zelf in elkaar geflanst. En al die scripts.. pff dat kan ik ook niet. :S

Neem nou bijvoorbeeld die foto gallerij.. Ik zou dat heel graag met LightBox willen doen maar het lukt gewoon niet! Unhappy

Ik kan eventueel wel een website voor je maken (Gratis natuurlijk, jij hebt mijn geholpen, kan ik gelijk me stage afronden (A))
ElVrieso    posted on 08-05-2010 13:19
Poster: Gylian

Ik kan eventueel wel een website voor je maken (Gratis natuurlijk, jij hebt mijn geholpen, kan ik gelijk me stage afronden (A))

Check je PM maar. Happy, laughing

@Lead,

Thanks, ja ik weet het.. Ik ga ook een .nl domein nemen. Winking my eye
User edit by ElVrieso on 08-05-2010 @ 13:20:20 (35%)
XMatiC    posted on 08-05-2010 20:14
Mooie site ,
Een .NL URL komt proffesioneler over dus maar goed dat je dat gaat nemen Winking my eye
Verder mooie site !
Alleen dat foto album waar gratis bij staat..
Maak zelf een slideshow dat komt weer wat proffesioneler over Winking my eye
Verder is die netjes !
www.youtube.com/LennertDJ
Lead    posted on 17-05-2010 19:28
En hier gaan we verder met je nieuwe site....

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

198 Users online: 132 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 26.063
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.980.467