Bezig geweest met een house trackje, ben nog niet helemaal tevreden over de melodie sample maar dat kijken we later wel een keer na?. Samen met een maat van mij gemaakt in de studio bij hem.
Comments en feedback alstublieft?!
User edit by Sebasz on 05-05-2010 @ 12:58:06 (18%)
What do you think about [P] Sebasz - Get Down (preview) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Alles is een beetje zacht, ook die bass achtig ding op het begin. En je moet het 'bubbling - reggaeeton' patterntje der uit halen. Je kan wel variaties in de kick doen maar die snares er echt uit laten.
Verder nog een melodie erbij, verder uitwerken en beetje bass der bij en hij is top. :D
mm, het klinkt een beetje droog als je snapt wat ik bedoel, die synths ed mogen wat meer sprankelen. ook vind ik te beats niet echt lekker, maar dat is natuurlijk ook smaak.
ooow haha had ik niet eens gezien joh ik zag gewoon 2 reacties boven me staan van 27-2 dus ik keek niet verder dan dat
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.182 days. Post CommentThat would be 172.7 months or a whopping 14.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...