Hoi mensen!
Ik zat terug te denken aan de tijd dat ik een drive-in show had met mijn broer. Dat vond ik erg leuk, maar soms schoot ik in de stress. Da's de reden waarom ik graag samen met iemand een drive-in show zou willen hebben.
Bovendien: ik ben zelf student en kan dus niet alles op mijn kamer kwijt. Alhoewel ik straks afgestudeerd ben, maar dan nog blijf ik even op kamers. Okee, misschien verhuis ik nog naar een grotere kamer, maar dan nog... Ik heb ook geen rijbewijs of auto...
Dus vroeg ik mij af of er toevallig een all-round DJ uit omgeving Eindhoven hier op het forum rondloopt die deze uitdaging met me uit wil gaan. Leeftijd maakt niet veel uit, maar ik ben zelf 23 als het jou wat uitmaakt
En als het er twee zijn, nog mooier.
Met zijn tweeen of meer zijn heeft namelijk mooie voordelen:
- De een heeft meer verstand over een gebied, de andere over een ander
- De een heeft meer cd's / lp's in die stijl, de ander in een andere stijl
- De een kan het geluid doen terwijl de ander met het licht bezig is
- Als er niemand iets te doen heeft (lees: je draait drie verzoekjes na elkaar), verveel je je niet, omdat je met iemand kan praten

- Iemand kan verzoekjes afhandelen, terwijl de ander geconcentreerd kan blijven op de muziek
- Kosten worden verdeeld
Nadeel:
- Winst wordt ook verdeeld
Regio Eindhoven kan je natuurlijk enigsinds uitbreiden tot aan Tilburg, Den Bosch, Venlo of Roermond. Maar daar houdt de grens wel zo'n beetje op
Oh, en met All Round DJ bedoel ik van Roni Size en Rammstein tot Alter Ego, met her en der wat gekkere nummers en eventueel top40 (maar top40 is niet mijn expertise)
En als er niemand is hier, ook geen probleem, dan vraag ik het over een half jaar nog eens!