DJ partner(s) gezocht in regio Eindhoven?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MadSteven    posted on 14-11-2005 16:00
Hoi mensen!

Ik zat terug te denken aan de tijd dat ik een drive-in show had met mijn broer. Dat vond ik erg leuk, maar soms schoot ik in de stress. Da's de reden waarom ik graag samen met iemand een drive-in show zou willen hebben.

Bovendien: ik ben zelf student en kan dus niet alles op mijn kamer kwijt. Alhoewel ik straks afgestudeerd ben, maar dan nog blijf ik even op kamers. Okee, misschien verhuis ik nog naar een grotere kamer, maar dan nog... Ik heb ook geen rijbewijs of auto...

Dus vroeg ik mij af of er toevallig een all-round DJ uit omgeving Eindhoven hier op het forum rondloopt die deze uitdaging met me uit wil gaan. Leeftijd maakt niet veel uit, maar ik ben zelf 23 als het jou wat uitmaakt Happy, laughing

En als het er twee zijn, nog mooier.

Met zijn tweeen of meer zijn heeft namelijk mooie voordelen:
- De een heeft meer verstand over een gebied, de andere over een ander
- De een heeft meer cd's / lp's in die stijl, de ander in een andere stijl
- De een kan het geluid doen terwijl de ander met het licht bezig is
- Als er niemand iets te doen heeft (lees: je draait drie verzoekjes na elkaar), verveel je je niet, omdat je met iemand kan praten Happy, laughing
- Iemand kan verzoekjes afhandelen, terwijl de ander geconcentreerd kan blijven op de muziek
- Kosten worden verdeeld

Nadeel:
- Winst wordt ook verdeeld Happy, laughing

Regio Eindhoven kan je natuurlijk enigsinds uitbreiden tot aan Tilburg, Den Bosch, Venlo of Roermond. Maar daar houdt de grens wel zo'n beetje op Happy, laughing

Oh, en met All Round DJ bedoel ik van Roni Size en Rammstein tot Alter Ego, met her en der wat gekkere nummers en eventueel top40 (maar top40 is niet mijn expertise)

En als er niemand is hier, ook geen probleem, dan vraag ik het over een half jaar nog eens! Happy, laughing

What do you think about DJ partner(s) gezocht in regio Eindhoven? ??

Vote :   

MadSteven    posted on 16-11-2005 13:32
Maar er heeft ook niemand commentaar hierop, ook al ben je niet geinteresseerd?

Zijn er meer mensen die liever met zijn tweeen een drive-in show hebben dan alleen?
Jorrit    posted on 16-11-2005 15:18
ik pak het de laatste tijd zo aan:
Ik heb lekker m'n eigen drive in show, en nodig mensen uit om me te helpen, en die betaal ik dan ook.

Met z'n 2en als 'vaste partners' kan nog wel eens gezeur op leveren...

PatrickBeuken    posted on 16-11-2005 16:38
Poster: Jorrit
ik pak het de laatste tijd zo aan:
Ik heb lekker m'n eigen drive in show, en nodig mensen uit om me te helpen, en die betaal ik dan ook.

Met z'n 2en als 'vaste partners' kan nog wel eens gezeur op leveren...

Doe het hetzelfde...
Feesten tot 100 mensen kan ik zelf aan, maar de laatste tijd kom ik meer op 100+ feesten, dus vraag ik hulp van buitenaf...
Jorrit    posted on 16-11-2005 16:41
Jep, ik kan het ook wel zelf aan, maar das zo ongezellig Winking my eye
MadSteven    posted on 16-11-2005 18:11
Poster: Jorrit
Jep, ik kan het ook wel zelf aan, maar das zo ongezellig Winking my eye

Exactly. Dat heb ik dus ook. Op zich kan ik het zelf wel aan, maar stel dat ik geirriteerd raak, misselijk wordt tijdens het draaien of het nodig is bij deze plaat de lichten op een bepaald moment aan of uit te zetten, dan draai ik liever niet alleen.

En huren of mensen inhuren (=helpende mensen betalen) wil ik ook best doen, maar dat kost te veel geld als je nog niet genoeg zelf hebt.
djmamo    posted on 16-11-2005 21:29
hoi ik kom uit valkenswaard maar denk niet dat je me kan betalen maar sta er wel voor open om samen een drive-in te doen of te helpen (altijd leuk) laat maar wat horen
www.moonentertainment.nl
Tekhead    posted on 17-11-2005 01:10
Welke studies volg je Steven ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MadSteven    posted on 19-11-2005 12:56
Poster: Tekhead
Welke studies volg je Steven ?

Beetje afwijkende vraag, maar ik studeer in januari 2006 af als bachelor in Mens & Informatica.

Poster: djmamo
hoi ik kom uit valkenswaard maar denk niet dat je me kan betalen maar sta er wel voor open om samen een drive-in te doen of te helpen (altijd leuk) laat maar wat horen

Ik zat me inderdaad vandaag te bedenken dat Valkenswaard volgens mij het dichtste in de buurt zat van alle woonplaatsten van de leden hier Happy, laughing
Ja, en het hele punt is ook dat het me niet om geld gaat, maar om lol. Niet dat ik verlies wil draaien (en dat kan letterlijk met een drive-in Winking my eye ), maar dan nog is het hoe je verlies berekend...

Als je bijvoorbeeld een mooie cd-speler koopt, die je ook gebruikt voor de drive-in... Waarom zou je die niet thuis gebruiken? Ofwel, ik zie Drive-in draaien ergens als een manier om effectief minder geld uit te moeten geven aan apparatuur, waardoor je weer meer apparatuur kan kopen, betere drive-in hebt, meer kan draaien, betere apparatuur hebt... Etcetera.
Eigenlijk is het dus het leukste als je alleen maar 'verlies' draait Happy, laughing, want als je goed 'verlies draait', heb ik dan mijn Numark CDX-1's en een Denon X-1500 staan en jij jouw droom setje :D in plaats van wat je nu hebt.

En als de dj/dj's een avond fijn draait/draaien, heeft/hebben hij/zij het leuk gehad, heeft het publiek het leuk gehad, iedereen blij! Oh, en heb ook totaal geen besef meer van hoeveel je zou moeten vragen, of we dat legaal zouden moeten afhandelen en hoe dat dan zou moeten.
Het is dit soort dingen waar het ook wat om draait; ik ben zo slecht in knopen doorhakken.

User edit by MadSteven on 19-11-2005 @ 13:01:30 (34%)

This is an old Topic

No new postings for 7.239 days.
 Post CommentThat would be 241.3 months
or a whopping 19.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

257 Users online: 134 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 10.135
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.917.427