Los Angeles Topic.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ilja    posted on 03-05-2010 01:45
Beste DJ's.?

Eind Augustus ga ik naar LA en Denver ?USA.?

Zouden degenen die er geweest zijn ( maakt niet uit welke stad ) mij paar tips kunnen geven.

Zoals: ?Openbaar vervoer, Nachtclubs in Beverly Hills en Bel-Air ( in Bel-Air ligt namelijk mijn hotel ), echt gave atracties. ?

Reden voor bezoek.
LA: ? Ik ben een film gek en wil walk of fame & Universal studio's bezoeken.
Denver: Er wonen kennis van mij en mijn moeder die ik al sinds 97 niet in levende lijve gezien.
User edit by Ilja on 03-05-2010 @ 01:53:42 (1%)
Flaged

What do you think about Los Angeles Topic. ??

Vote :   

Sound-Division    posted on 03-05-2010 02:00
New York had ik je een hele hoop kunne vertellen Cool

Als ik jou was zou ik bij de ANWB wat reisboekjes halen, staan een hoop tips in.

- ff gewone vraag he, als jij DJ gear moet verkopen om de financiele situatie thuis, Hoe kan je dan een reis boeken naar de states?

Was het: A (een leugen) B (een ander smoesje) C (Jullie hebben met koninginnedag een hoop geld gewonne van de postcodeloterij of dergelijke) ?
beatshockerzzz    posted on 03-05-2010 02:11
ik zou als je in los angeles ben lekker naar rodeo drive gaan ik was er vorig jaar daar komen al die celeberitys shoppen en mooie auto's daarna zou ik naar die populaire bioscoop gaan ben die naam vergeten :P

en tenslotte

naar hollwood dj gaan leuke spulletjes kopen
Ilja    posted on 03-05-2010 02:36
Poster: Sound-Division
New York had ik je een hele hoop kunne vertellen Cool

Als ik jou was zou ik bij de ANWB wat reisboekjes halen, staan een hoop tips in.

- ff gewone vraag he, als jij DJ gear moet verkopen om de financiele situatie thuis, Hoe kan je dan een reis boeken naar de states?

Was het: A (een leugen) B (een ander smoesje) C (Jullie hebben met koninginnedag een hoop geld gewonne van de postcodeloterij of dergelijke) ?

Nope geen leugen, ik heb het toen verkocht om inderdaad mijn moeder te helpen. ? ?

Ik heb namelijk vakantie geld voor een half jaar uitgekeerd gekregen net ernaa, dus dat was geluk bij een ongeluk, om niuwe gear te halen. Cool
dacuba    posted on 03-05-2010 03:08
En dan nu maar afwachten tot ie een taxi nodig heeft in the States en dan hier een topic opent :p
Ilja    posted on 03-05-2010 03:45
??
Sound-Division    posted on 03-05-2010 03:58
Hahaha dacuba ik snap ehm wel Cool
Ilja    posted on 03-05-2010 04:07
Jah heb hem door, maar op reis is bij alles tot in de puntjes geregeld en hoef ik niet van vrienden afhankelijk te zijn.
Prozei    posted on 03-05-2010 06:36
Neem je dit keer wel geld mee?
feestbeest    posted on 03-05-2010 07:23
Poster: dacuba
En dan nu maar afwachten tot ie een taxi nodig heeft in the States en dan hier een topic opent :p

Is dat niet t? extreemxD?
Maar hij is wel goedCool
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
dacuba    posted on 07-05-2010 04:44
En dan was het nog heel netjes en vriendelijk..

@ Ilja, veel plezier man!
Ilja    posted on 07-05-2010 07:24
ga pas in augustus?Smile maar heb de topic ontvangen om wat tips te horen van mensen die er al geweest waren.
Yorick    posted on 07-05-2010 11:17
Poster: Prozei

je 1e tipWinking my eye

wel leuk dat je er heen ga. Wil dit soort stede / landen ook wel is bewonderen
Ilja    posted on 07-05-2010 11:20
Poster: Prozei

Als je bedoeld het Japan gevalletje, dan hoop ik nog ooit die klote Roemeen tegen te komen die mijn bankpas gegevens heeft gejat en daarna 500 euro van me rekening gestolen.
Sandr    posted on 07-05-2010 13:29
Poster: Ilja

Als je bedoeld het Japan gevalletje, dan hoop ik nog ooit die klote Roemeen tegen te komen die mijn bankpas gegevens heeft gejat en daarna 500 euro van me rekening gestolen.

Kan je beter naar Roemenie op vakantie gaan...Cool
Play that funky music white boy....
Yorick    posted on 02-07-2010 00:37
Gaat dit nog door?
Want wil maby ook een keer hier heenWinking my eye!
Sunrise8    posted on 02-07-2010 10:18
Ik ben er 3 keer geweest, dus kan je genoeg tips geven.
Helaas niets over uitgaan, want ik was toendertijd nog een 21 en zelfs nog geen 18, dus kwam je nergens binnen. Daarbij was ik met mijn ouders dus dan gaat het moeilijk Happy, laughing

Wat ik je wel kan aanraden is een paar van de pretparken bezoeken. Je weet niet wat je meemaakt. Universal Studios is zeer aan te raden, maar ook Six Flags Magic Mountain of Seaworld is erg leuk (ja er zit ook een Seaworld in Californi?). Ik blijf het een fantastisch deel van Amerika vinden, net zoals Florida..

Overigens, ga je alleen naar LA en Denver? Of ga je nog een auto huren en wat meer bezoeken?. Want in LA is niet zoveel te doen kan ik je nu al zeggen. Las Vegas zou ik even bezoeken Happy, laughing
Music made me who i am

This is an old Topic

No new postings for 5.430 days.
 Post CommentThat would be 181 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

200 Users online: 14 Guests (186 Unknown)
Pages generated today : 33.691
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.842.150