[M] My first house mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gylian    posted on 02-05-2010 22:28
Goede avond!

Daar is die dan, naar 3 maanden oefenen heb ik mijn eerste house mix online gegooid. Helaas wel met een aantal foutjes, maar dat zie ik juist als een uitdaging om het de volgende keer weer ietsjes beter te doen. In die 3 maanden heb ik vooral geleerd dat je nooit moet opgeven en dat je van fouten leert!?

De mix is hier te vinden!

Graag kritiek waar ik wat aan heb en waar ik wat van leer!

Bedankt alvast,
Gylian

What do you think about [M] My first house mix ??

Vote :   

funk-m    posted on 02-05-2010 22:36
Klikt op zicht wel lekker hoor man.

aleen?je moet meer durfen en af en toe de bass terug zetten bij het mixen

Maar verders ga zo door man.

AdenFarleigh    posted on 03-05-2010 01:12
Zorg iig dat je opnames van een hogere kwaliteit zijn; dan luistert het lekkerder. De bass voornamelijk is zo niet prettig luisteren.
Verder; blijven oefenen natuurlijk - maar met 3maanden ervaring vind ik niet dat je slecht mixed Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Gerdo    posted on 03-05-2010 11:05
Je moet bij het opnemen goed opletten dat je de nummers niet te hard hebt staan. Je kunt dat wel zien met zon balkje in het opneem programma. Ook jammer dat je show me love net voor de climax stopt.
Maarja goed door oefenen, goed met beatmatchen oefenen. En ik zou een acount op soundcloud maken dan kunnen je mixjes langer duren.

succes met oefenen!
Gylian    posted on 03-05-2010 11:29
Poster: Gerdo
Je moet bij het opnemen goed opletten dat je de nummers niet te hard hebt staan. Je kunt dat wel zien met zon balkje in het opneem programma. Ook jammer dat je show me love net voor de climax stopt.
Maarja goed door oefenen, goed met beatmatchen oefenen. En ik zou een acount op soundcloud maken dan kunnen je mixjes langer duren.

succes met oefenen!

Haha klop! Youtube?wilt niet dat nieuwe leden filmpjes langer dan 10 minuten uploaden. En ik heb een goede smoes waarom het geluid iets dat hard staat, op de mixer zijn de led lampjes kapot dus ik weet niet wanneer die in het rood komt (Ik ben al naar een nieuwe mixer aan het kijken Winking my eye).

Bedankt allemaal!
ElVrieso    posted on 03-05-2010 16:41
Ik had al gereageerd op youtube. Happy, laughing
Ik ben ook me eerste mixje aan het uppen.. Het was eigenlijk een test maar ik heb hem ff afgemaakt.
Bruno de Vries - @djelvrieso
Gylian    posted on 05-05-2010 10:57
Poster: DJELVRIESO
Ik had al gereageerd op youtube. Happy, laughing
Ik ben ook me eerste mixje aan het uppen.. Het was eigenlijk een test maar ik heb hem ff afgemaakt.

Ik had het gezien (Dat je had gereageerd op yt) :')

This is an old Topic

No new postings for 5.620 days.
 Post CommentThat would be 187.3 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

220 Users online: 68 Guests (152 Unknown)
Pages generated today : 27.765
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.434.399