Poster: main
als laidback luke het programma gebruikt denk ik dat het aan je eindmix ligt, niet aan fl.
Poster: Mixt-Ape
Maar dan nog is het een kakprogramma.
Poster: Melle
Ik werk nu bijna 2,5 jaar met FL studio en een klein beetje met Reason. Ik vind het tot nu toe allemaal wel prima maar een vriend van me zei dat FL bagger is omdat ze het originele geluid vervormen, toen schok ik wel even want ik wil het beste van het beste uit me muziek halen.
Poster: Bouncy
Als ik zeg dat je huis morgen ontploft, geloof je dat dan ook?
Poster: Melle
Nou hij zit nu in het 2e jaar van de pop acedemie volgens mij, dus ik had wel het gevoel dat hij er wat meer van af zou kunnen dan ik.
Poster: Mixt-Ape
Maar dan nog is het een kakprogramma.
Poster: DJELVRIESO
Dat wordt er gewoon ingestampt, het is gewoon omdat FL makkelijk is en veel beginners het ook al gebruiken zoals Lucalicious al zei.
Maar het is wel zo dat je op FL elke sounds goed moet aanpakken hoor en je song wel goed moet mixen.
Laat eens wat van je horen anders? :D
Poster: main
toch een beetje jammer, fl word underrated.
als je alles goed door hebt (wat jaren duurt) kun je ZO VEEL met fl, alleen 90% heeft geen idee wat de mogelijkheden zijn, terwijl het (naar mijn gevoel) niet onder doet aan ableton (ja, ik heb er ervaring mee. ja, dat is mijn mening.)
Poster: Luni-BDat zeg jij? Ik werk nu al jaren met Logic dus heb wel recht van spreken aangezien ik ook FL grondig heb getest vroeger...
omdat jij er niet mee om kan gaan of? Deadmau5 is ook een FL fan
wat ik doe is maak loops samples in FL omdat het lekker snel en makkelijk gaat. daarna gaan ze in de live doos
Poster: indra123
PS: Laidback luke gebruikt Ableton Live Nu xD
En Afrojack werkt ook nog steeds met FL
Maar je hoorde aan zijn muziek toen hij nog FL gebruikte niet een FL sound ofzo.
De plugins die hij gebruikte waren van Kj?rhus misschien dat je daar eens naar kan kijken.
Ook roepen mensen hier dat het goed is omdat bijv Deadmau5 er fan van is. Ja en? Als hij aan de drugs begint, begin jij dan ook?
poster: Jorrit
?T gaat niet om de keuken maar om de kok erin