Poster: Esmee
thnx 
Jaa ik hou can kritisch commentaar
Beter dan al dat, goeie mix, leuke mix gedoe.
Volgensmij, zijn als t goed is alle tracks gewoon 16/32 gestart. Dus... waar heb jij een punt waar t niet zo is? Dat zou ik namelijk? wel graag willen weten 
Verrek je hebt gelijk! Ik luister nu idd wat beter en het gaat soms de?fout in door?verpringingen in de nummers zelf.?De overgang naar satisfaction komt bijvoorbeeld?niet helemaal uit?(komt eigenlijk?16 tellen te kort voor de break, maar dat zit in het nummer).?Bij quintino ook zoiets. Het refrein duurt 32 beats terwijl je hem inmixt op 64. (die fout had ik overigens ook gemaakt bij hetzelfde nummer denk ik, onlogisch als je het niet toevallig weet). Daardoor komt de vocal niet mooi op zijn eind en lijkt de overgang heel kort.
Trouwens geen directe kritiek op je manier van mixen hoor, ik ben zelf?langere overgangen gewend vandaar dat ik zo op die structuur let. De meeste overgangen zijn op 16 ingestart, en soms valt een break dan niet gelijk, als je langere overgangen zou nemen van 32 of 64 beats dan zou bij een normaal gestructureerde houseplaat waarschijnlijk de timing beter uitkomen. Desnoods neem je een 4 of 8 tellen loop aan het begin van het nummer om een intro te rekken als de intro korter is dan die 32 of 64.
Maargoed, ik ben nu wel heel erg kritisch, voor een 10min mix is dit gewoon wel heel netjes gedaan en kan het bijna niet anders in dit tempo.
Nummer 4 naar 5 (love me or hate me --> blow the speakers) is bijvoorbeeld dan weer wel heel lekker getimed en er zitten meerdere overgangen in die gewoon super zijn. Ik ben wel van mening dat de overgangen waar je iets meer tijd voor hebt genomen er?het beste uitkomen!
Nogmaals nette mix! Hoop dat je er wat mee kan

?