[P] DJVC - Candy String (Dubstep)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 29-04-2010 19:42
Nog eens lang geleden hier Winking my eye
Ben er met mijn eerste dubstep productie.. Genaamd Candy String
Commentaar is welkom Winking my eye

Soundcloud

Bedankt
User edit by AndersHJ on 29-04-2010 @ 19:44:08 (24%)

What do you think about [P] DJVC - Candy String (Dubstep) ??

Vote :   

jannickv    posted on 29-04-2010 19:44
Jasper ik heb jouw eens nodig Winking my eye kan je me je msn eens pm'en? het is ivm een opdracht voor je Winking my eye
JollyJunkie    posted on 29-04-2010 19:57
Klinkt best aardig voor een eerste Dubstep productie maar de wobble mist erg veel 'diepgang'.
Hij klinkt nog heel droog, en ik mis ook een bassline.
Je hebt nu alleen maar beat, wobble, met af en toe een synthje er door heen, ik mis een lekker basje op de achtergrond dat ritme geeft aan de track.
Ook mis ik wat random elementen, wat noise op bepaalde momenten zou niet misstaan, gewoon om het 'spannender' te maken.
AndersHJ    posted on 01-05-2010 16:00
Poster: JollyJunkie
Klinkt best aardig voor een eerste Dubstep productie maar de wobble mist erg veel 'diepgang'.
Hij klinkt nog heel droog, en ik mis ook een bassline.
Je hebt nu alleen maar beat, wobble, met af en toe een synthje er door heen, ik mis een lekker basje op de achtergrond dat ritme geeft aan de track.
Ook mis ik wat random elementen, wat noise op bepaalde momenten zou niet misstaan, gewoon om het 'spannender' te maken.

bedankt voor deze commentaar! Daar heb ik wat aan. Ik zal er rekening mee houden Winking my eye
Merci

This is an old Topic

No new postings for 5.624 days.
 Post CommentThat would be 187.5 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

259 Users online: 92 Guests (167 Unknown)
Pages generated today : 35.968
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.442.602