Ze bestaan al een hele tijd, maar doordat ik pas de precieze maten weer tegen kwam heb ik ze direct maar even in een DJ Topic gezet. Wellicht hebben andere mensen hier ooit iets aan
Kan o zo gemakkelijk zijn als je wilt kijken of ze passen
What do you think about Pioneer Equipment Brackets (CDJ/EFX) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Verdorie laten de aan/uit-knoppen nou net aan de achterkant zitten. En ook de eject-knop zit nie echt heel vooraan idd, maargoe zo had ik het dus nog niet bekeken, ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat mensen aan spullen zaten.
Dat opstaande kantje is voor ed afwerking, het oog wil ook wat. En tegelijkertijd beschermt het inderdaad de bakebeling en knoopen voor verdwaasde mensjes :D
voor 4mm staal, gepoedercoat en op maat gemaakt in een kleine productie....
Natuurlijk kost het geld... en voor in een discotheek, waar ze voor bedoeld zijn, valllen de kosten wel mee...
Let the BASS be louder
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.251 days. Post CommentThat would be 241.7 months or a whopping 19.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...