14 Mei 2010 : Club ADK [Evt. DJ gezocht] (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 28-04-2010 14:14
Inmiddels heeft het feest plaatsgevonden, aftermovie :

http://www.youtube.com/watch?v=hEsj8lzaVZM

Beste DJR'ers,
?
op 14 mei organiseer ik een nieuw concept in het dorpje Horn, in Midden Limburg, nabij Roermond (Midden Limburg, NL). In het dorp worden altijd (en dan bedoel ik ook echt ALTIJD) apres ski feesten georganiseerd, of in ieder geval, iets dat er op lijkt.
?
Nu is het tijd om een keer een ''dance'' feest te organiseren, dachten we zo. En ja, zo gezegd, zo gedaan. Op 14 mei is het tijd voor de eerste editie van CLUB ADK. Het word gehouden in een caf? waar plaats is voor ongeveer 100 mensen. Lekker knus, en vaak vol. De mensen hebben weinig kennis van muziek, maar commercieel spreekt ze vaak aan.
?
Daarom zal de draaistijl die avond ook voornamelijk -in muzikaal opzicht- gericht zijn op de commerciele kant van de dance, house, club en electro, gecombineerd met natuurlijk een stuk niet commercieel en vernieuwend !
?
Deze avond zullen Saskia, Natastic en ikzelf draaien. Het begint om 21.00 en duurt tot ongeveer 2.00. Mocht je zelf iets hebben ''hee, dat lijkt me vet'', dan kan je me altijd mailen, misschien kan ik regelen dat je kan draaien. Voorwaarden zijn dan :
?
- Je kan op 14 mei
- Je hebt vervoer op 14 mei
- Je mag?van je ouders op?14 mei Cool?
- Je draait house, dance en club, met een commerciele achtergrond
- Je hebt er zin in
- Je verwacht geen bergen met goud, maar wel een vette avond.
?
Wat bied ik je ?
?
- Een vermelding op de poster / promotie materiaal
- Natuurlijk : foto's
- Optreden met een vette lichtshow in een toffe ambiance
- Plaats in ''het filmpje'' dat tijdens het feest gemaakt word
- Al met al : een toffe avond met collega dj's
?
Als je intresse hebt om te komen draaien, mail me dan even. Emailadres staat in HM Winking my eye
?
Ook al wil je niet draaien, natuurlijk is iedereen wel welkom dan, namens Saskia en mij =)

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 26-05-2010 @ 10:19:38 (12%)

What do you think about 14 Mei 2010 : Club ADK [Evt. DJ gezocht] ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 24-05-2010 17:58
Komt binnekort waarschijnlijk editie 2...dus hou 't hier in de gaten haha !

Sas en ik zullen natuurlijk weer draaien, en natuurlijk zijn er ook wat wild cards te vergeven, omdat Remco dan op vakantie is. TZT meer informatie voor geintresseerden !
Dolivieira    posted on 24-05-2010 18:06
Poster: DJADMIN

?omdat Remco dan op vakantie is.

Nou dat wordt hard werken voor Remco daar. 24/7 draaien moet je soms blij zijn dat je fatsoenlijk op het strand kan liggen. LOL
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
DJADMIN    posted on 24-05-2010 21:11
Poster: djdolivieira

Nou dat wordt hard werken voor Remco daar. 24/7 draaien moet je soms blij zijn dat je fatsoenlijk op het strand kan liggen. LOL

betaalde vakantie dan :P
RemcoV    posted on 25-05-2010 00:17
Ik stel voor om de 2e editie in Blanes te doen:P

Het was een prima feest, vooral de sfeer in de shoarmatent was goedHappy, laughing

I'll be back!
Saskia    posted on 25-05-2010 08:06
WIEHOE EDITIE 2? haha
DJKIWI    posted on 26-05-2010 07:48
Horn? Dat is bij mij om de hoek...
Als ik bij jullie volgende feestje vrij heb, heb ik best interesse om eens te komen kijken/draaien.
Ik hoor het wel!

Gr. DJ Kiwi
DJADMIN    posted on 26-05-2010 10:17
Poster: DJKIWI
Horn? Dat is bij mij om de hoek...
Als ik bij jullie volgende feestje vrij heb, heb ik best interesse om eens te komen kijken/draaien.
Ik hoor het wel!

Gr. DJ Kiwi

Haha dan moet ik 't niet op een zaterdag doen, want dan zit je al bij Jill haha Winking my eye

Maargoed, tzt zal ik je even contacten ! Als je me even je mail PM't...geen probleme !

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

148 Users online: 21 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 58.128
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.643