Zo, even dan maar een verslag, the week after.
Wat een feest was het ! Ik heb zelfden zo gelachen op een avond, haha !
Het begon allemaal al best aardig, want toen Saskia en ik B2B startten, waren er al wat mensen. Normaal beginnen ze daar pas rond een uur of 11. Toen we daarna doorgingen, en Remco rond een half uur startte, was de sfeer al behoorlijk. Saskia en ik draaiden een mix van house, electro, en wat club, en daar draaide Remco prima op door. Toen bleek dat we elkaar lekker wilden afwisselen, hebben we niet meer vastgehouden aan het tijdsschema, maar gewoon om de zoveel minuten elkaar opvolgen.
Dit bleek prima te werken, want er zat behoorlijk tempo in. Rond 12 uur bleek alleen dat de mensen wel leuk meededen, maar ook behoefte hadden aan een andere stijl : feestmuziek, haha. Oftewel, Remco, ik en Sas schakelden om, en hebben toen een mix gedraaid van House, Club, Commercieel en RNB. Dit bleek prima te werken, want toen ging de tent los. Het jeugdige publiek (16 - 22 jaar) ging helemaal mee, en we konden draaien wat we wilden.
Rond half 2 ging het merendeel naar huis, maar toch bleven er nog een paar groepen hangen. Om 2 uur was het eigenlijk afgelopen, maargoed, toen het publiek ZUGABE, ZUGABE ('t blijft Limburg he) scandeerde, besloten we om nog een paar toegiften te doen. Er was zelfs een 'zanger' in de zaal, die nog een toegift deed, en natuurlijk besloten wij ook nog een plaatje op te leggen. Uiteindelijk was het kwart over 2 eer de muziek uit ging, en was iedereen bezopen, en voldaan.
Daarna hebben we ons de pizza, de shoarma en alle andere voedingsmiddelen goed laten smaken, hoewel ik er de dag erna wel ziek van geweest ben. Wat er in de pizzaria allemaal gebeurt, blijft trouwens tussen Remco, Sas en mij, haha !
In ieder geval, was ook de eigenaar ZEER tevreden. Normaal is het rustig op de vrijdag, maar dit was -zeker voor een eerste keer- ruim voldoende. Er gaan dus meer edities komen ! Misschien om de 6 weken ofzo, om het toch een beetje speciaal te houden.
De dag er na was nog de mega apres ski party, waar ik alleen draaide. Het had zich prima rondgesproken in het dorp dat het op vrijdag vet geweest was, want rond de klok van half 11 was het VOL ! Bijna iedereen van de vrijdag was zaterdags nog een keer teruggekomen, iets dat wel aangeeft, dat het leeft !
Bij deze wil ik Remco en Sas nog een keer bedanken voor hun support van die avond...ik vond het echt gruwelijk !
Filmpje is gemaakt, en valt te zien :
http://www.youtube.com/watch?v=hEsj8lzaVZM