14 Mei 2010 : Club ADK [Evt. DJ gezocht] (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 28-04-2010 14:14
Inmiddels heeft het feest plaatsgevonden, aftermovie :

http://www.youtube.com/watch?v=hEsj8lzaVZM

Beste DJR'ers,
?
op 14 mei organiseer ik een nieuw concept in het dorpje Horn, in Midden Limburg, nabij Roermond (Midden Limburg, NL). In het dorp worden altijd (en dan bedoel ik ook echt ALTIJD) apres ski feesten georganiseerd, of in ieder geval, iets dat er op lijkt.
?
Nu is het tijd om een keer een ''dance'' feest te organiseren, dachten we zo. En ja, zo gezegd, zo gedaan. Op 14 mei is het tijd voor de eerste editie van CLUB ADK. Het word gehouden in een caf? waar plaats is voor ongeveer 100 mensen. Lekker knus, en vaak vol. De mensen hebben weinig kennis van muziek, maar commercieel spreekt ze vaak aan.
?
Daarom zal de draaistijl die avond ook voornamelijk -in muzikaal opzicht- gericht zijn op de commerciele kant van de dance, house, club en electro, gecombineerd met natuurlijk een stuk niet commercieel en vernieuwend !
?
Deze avond zullen Saskia, Natastic en ikzelf draaien. Het begint om 21.00 en duurt tot ongeveer 2.00. Mocht je zelf iets hebben ''hee, dat lijkt me vet'', dan kan je me altijd mailen, misschien kan ik regelen dat je kan draaien. Voorwaarden zijn dan :
?
- Je kan op 14 mei
- Je hebt vervoer op 14 mei
- Je mag?van je ouders op?14 mei Cool?
- Je draait house, dance en club, met een commerciele achtergrond
- Je hebt er zin in
- Je verwacht geen bergen met goud, maar wel een vette avond.
?
Wat bied ik je ?
?
- Een vermelding op de poster / promotie materiaal
- Natuurlijk : foto's
- Optreden met een vette lichtshow in een toffe ambiance
- Plaats in ''het filmpje'' dat tijdens het feest gemaakt word
- Al met al : een toffe avond met collega dj's
?
Als je intresse hebt om te komen draaien, mail me dan even. Emailadres staat in HM Winking my eye
?
Ook al wil je niet draaien, natuurlijk is iedereen wel welkom dan, namens Saskia en mij =)

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 26-05-2010 @ 10:19:38 (12%)

What do you think about 14 Mei 2010 : Club ADK [Evt. DJ gezocht] ??

Vote :   

Yorick    posted on 29-04-2010 16:34
Poster: RemcoV
Wat mij betreft wel, dat komt sowieso goed Cool

?

Er zitten gelukkig genoeg McDonalds vestigingen onderweg naar Horn, LOL!

Bij Bodegraven ook en kan je gelijk mij ophalen:p
RemcoV    posted on 29-04-2010 16:43
@Admin: Rover is een prima DJ, ik draai wel eens met hem Cool
?
@Saskia: Ashley kan niet, ze moet leren voor dr examens zegt ze heheheCool
?
@Yorick: Ga je ook mee dan? Bodegraven ligt best wel een beetje uit de richting als we naar Horn moeten heaCool Of gaan we nog apres Ski?n? Hahaha...
Saskia    posted on 29-04-2010 16:56
Als het aan mij ligt mag iedereen mee
en ashley moet ook mee ook al moet ze leren
dan leert ze maar niet Cool
DJADMIN    posted on 29-04-2010 17:39
Poster: Saskia
Als het aan mij ligt mag iedereen mee
en ashley moet ook mee ook al moet ze leren
dan leert ze maar niet Cool

?
Of leren in de auto...haha !
Yorick    posted on 29-04-2010 19:19
@Yorick: Ga je ook mee dan? Bodegraven ligt best wel een beetje uit de richting als we naar Horn moeten heaCool Of gaan we nog apres Ski?n? Hahaha...

We kunnen wel ergens carpooleeeenWinking my eye

Dik feestje maken:P
Ik ga jullie wel ondersteunen kwa gezelligheid die avondWinking my eye
Draaien heb ik geen zin in!:D
User edit by Yorick on 29-04-2010 @ 19:19:59 (35%)
DJADMIN    posted on 29-04-2010 22:00
Poster: Yorick

We kunnen wel ergens carpooleeeenWinking my eye

Dik feestje maken:P
Ik ga jullie wel ondersteunen kwa gezelligheid die avondWinking my eye
Draaien heb ik geen zin in!:D

Sounds nice Yorick !!
Roov    posted on 02-05-2010 10:47
Sorry, ik ben verhinderd die datum, mag blijkbaar toch niet meer zo dicht tegen mijn examens aan draaien.. Cool
DJADMIN    posted on 02-05-2010 20:35
Niet heel relexed man, had me dat dan eerder gezegd...posters zijn nu al gemaakt en gedrukt enzo?Cool
Ashley    posted on 02-05-2010 20:50
ik had inderdaad heel graag meegewilt, maar moet die dag daarna draaien op een festival en 2 dagen erna beginnen mijn examens..

erg jammer!

als er nog een editie komt die na mei valt, dan wil ik zeker graag meedoen Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
Roov    posted on 02-05-2010 21:11
Poster: DJADMIN
Niet heel relexed man, had me dat dan eerder gezegd...posters zijn nu al gemaakt en gedrukt enzo?Cool

Maar ik moest je eerst een foto sturen en een lijst met referenties, zolang ik dat niet gedaan had dacht ik dat nog niks zeker was?

Poster: DJADMIN
Als je wil...moet je me even een mailtje sturen met een foto, en even een verhaaltje met referenties enzo.

Daar staat het om precies te zijn, als ik nog wil moet ik eerst een verhaaltje sturen. Dat heb ik dus niet gedaan, omdat ik het nog niet zeker wist...

User edit by Roov on 02-05-2010 @ 21:39:45 (100%)
DJADMIN    posted on 02-05-2010 22:36
Poster: Roov
I'm still in!

Heb je aan 3 voldoende of heb je nog iemand nodig?

En dat heeft 'ie gedaan Winking my eye
Lijkt me wel leuk om dit te doen, als ik met Remco mee kan rijden?

Wat mij betreft wel, dat komt sowieso goed?Cool

Er zitten gelukkig genoeg McDonalds vestigingen onderweg naar Horn, LOL!?

Ik lees het : Wanneer ik met Remco mee kan rijden, wat het geval is, lijkt het me leuk om te doen...dan ga ik er ook van uit dat je kan..

Yorick    posted on 02-05-2010 22:49
Dan draai ik wel onder de naam Roov!

Terwijl ik van plan was om te Cool en te drinken
RemcoV    posted on 03-05-2010 00:27
Haha, en dan super brak draaien.... Cool
Gidi    posted on 04-05-2010 10:08
is er al iemand bekend?

anders kan ik wel komen?

ik hoor het wel gr. Gidi

btw (intresseert me niet zoveel dat roov op de poster staat)
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
User edit by Gidi on 04-05-2010 @ 10:10:05 (84%)
rorex    posted on 04-05-2010 10:16
Jammer dat ik dit topic pas zo laat lees, maar mocht je nog iemand zoeken pm me dan Happy, laughing

LilQuint    posted on 04-05-2010 10:56
Ik ben natuurlijk te jong.
Maar als je iemand nodig hebt?
Je weet waar de PM knop zit!
Adrien1989    posted on 04-05-2010 11:42
Ik heb gister vernomen dat ik ook schijn mee te komen Tongue. Maar ik kom mee voor de gezelligheid, ik zal de mensen maar niet vervelen met mijn vieze techno beats Tongue. Misg leg ik nog een plaatje met Remco oid.
DJADMIN    posted on 05-05-2010 21:41
Iedereen is welkom natuurlijk...

alleen zullen Sas, NaTastic (niet van dit forum btw), Remco en ik t voornamelijk gaan doen deze avond, om er toch een beetje een lijn in te leggen.

Er zullen misschien wat meer edities komen, dus dan kan ik ook meer mensen uitnodigen.

Ik zit nu in Salou, dus is effe lastig om elke dag hier op DJR te komen..

De poster zal ik binnekort even online zetten !
DJADMIN    posted on 12-05-2010 19:01
Zo, nog 2 dagen te gaan, nu een timetable aan het maken !!

Nog members die komen ?
RemcoV    posted on 13-05-2010 14:10
Morgen is het al!

Ik neem Adri?n en nog een vriendin van me mee Happy, laughing
Dniz    posted on 14-05-2010 15:56
Waar is dat? Cafe wat en Halfwat?
Moet daar volgende week heen voor een DJ contest. Wel leuke locatie.
Vooral de friettent die er naast zit. :D
User edit by Dniz on 14-05-2010 @ 15:59:32 (100%)
DJADMIN    posted on 14-05-2010 16:58
Poster: Dniz
Waar is dat? Cafe wat en Halfwat?
Moet daar volgende week heen voor een DJ contest. Wel leuke locatie.
Vooral de friettent die er naast zit. :D

Haha nee, is niet ''watje''

Is caf? aan de kirk, zoals de naam al zegt, aan de kerk. 2 Minuten lopen vanuit wat en half wat...

Net opgezet trouwens, ziet er mooi uit ! 6 Scans, 1 laser, paar parren...en natuurlijk djm700+cdj1000

Saskia en ik zullen de eerste 2 uur back 2 back staan, daarna zullen Remco en ik verschillende sets draaien, met NaTastic tussen door (als die komen kan, haha !) en dan zal Sas de avond gaan sluiten...

We hebben er zin in !
Saskia    posted on 17-05-2010 17:58
Post jij een verslag admin Winking my eye misschien incl. foto's?
User edit by Saskia on 17-05-2010 @ 17:58:26 (4%)
DJADMIN    posted on 21-05-2010 11:01
Zo, even dan maar een verslag, the week after.

Wat een feest was het ! Ik heb zelfden zo gelachen op een avond, haha !

Het begon allemaal al best aardig, want toen Saskia en ik B2B startten, waren er al wat mensen. Normaal beginnen ze daar pas rond een uur of 11. Toen we daarna doorgingen, en Remco rond een half uur startte, was de sfeer al behoorlijk. Saskia en ik draaiden een mix van house, electro, en wat club, en daar draaide Remco prima op door. Toen bleek dat we elkaar lekker wilden afwisselen, hebben we niet meer vastgehouden aan het tijdsschema, maar gewoon om de zoveel minuten elkaar opvolgen.

Dit bleek prima te werken, want er zat behoorlijk tempo in. Rond 12 uur bleek alleen dat de mensen wel leuk meededen, maar ook behoefte hadden aan een andere stijl : feestmuziek, haha. Oftewel, Remco, ik en Sas schakelden om, en hebben toen een mix gedraaid van House, Club, Commercieel en RNB. Dit bleek prima te werken, want toen ging de tent los. Het jeugdige publiek (16 - 22 jaar) ging helemaal mee, en we konden draaien wat we wilden.

Rond half 2 ging het merendeel naar huis, maar toch bleven er nog een paar groepen hangen. Om 2 uur was het eigenlijk afgelopen, maargoed, toen het publiek ZUGABE, ZUGABE ('t blijft Limburg he) scandeerde, besloten we om nog een paar toegiften te doen. Er was zelfs een 'zanger' in de zaal, die nog een toegift deed, en natuurlijk besloten wij ook nog een plaatje op te leggen. Uiteindelijk was het kwart over 2 eer de muziek uit ging, en was iedereen bezopen, en voldaan.

Daarna hebben we ons de pizza, de shoarma en alle andere voedingsmiddelen goed laten smaken, hoewel ik er de dag erna wel ziek van geweest ben. Wat er in de pizzaria allemaal gebeurt, blijft trouwens tussen Remco, Sas en mij, haha !

In ieder geval, was ook de eigenaar ZEER tevreden. Normaal is het rustig op de vrijdag, maar dit was -zeker voor een eerste keer- ruim voldoende. Er gaan dus meer edities komen ! Misschien om de 6 weken ofzo, om het toch een beetje speciaal te houden.

De dag er na was nog de mega apres ski party, waar ik alleen draaide. Het had zich prima rondgesproken in het dorp dat het op vrijdag vet geweest was, want rond de klok van half 11 was het VOL ! Bijna iedereen van de vrijdag was zaterdags nog een keer teruggekomen, iets dat wel aangeeft, dat het leeft !

Bij deze wil ik Remco en Sas nog een keer bedanken voor hun support van die avond...ik vond het echt gruwelijk !

Filmpje is gemaakt, en valt te zien : http://www.youtube.com/watch?v=hEsj8lzaVZM

User edit by DJADMIN on 21-05-2010 @ 11:12:34 (100%)
Yorick    posted on 21-05-2010 13:22
Leuk fimpje!
Heb zo te zien wel wat gemist kwa leuke muziek, meiden, drank en gezelligheidWinking my eye
Ga toch proberen om er volgende keer aanwezig te zijn:D:D

130 Users online: 18 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 57.086
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.793.601