Ipad DJ ?? (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

funk-m    posted on 28-04-2010 01:51
The Ipad? DJ
Ik zag net toch iets grappig?s op youtube.
Een Female DJ wie gewoon lekker mix met 2 ipad?s
Ik denk ik zal het met jullie even delen.
Hierbij de link : http://www.youtube.com/watch?v=yHPmcU13_mU&feature=player_embedded#!
Greets DJ flex M

What do you think about Ipad DJ ?? ??

Vote :   

Ilja    posted on 05-05-2010 20:08
Poster: Esmee

Eigenlijk beschermen ze gewoon de interne markt. Als de hele wereld gene import belasting meer hoeft te betalen zullen bepaalde producten erg slecht verkocht worden omdat ze ergens anders goedkoper zijn. Als jij gewoon normaal iets onder de 200 euro koopt is er niets aan de hand. Het is gewoon eenmaal een regel dat je belasting moet betalen over iets wat je koopt in t buitenland. Dat dat neit geld binnen de EU is mooi meegenomen.
Dus om ze nou meteen bloedzuigende klootzakken te noemen Cool Kun je meteen de hele regering dat noemen want je moet ook belasting betalen. En wat dacht je van het huis waar je in woont? waarom zou je dat betalen? als je gewoon de mensen die naast je wonen neersteekt ga je in hun huis wonen. Kun je je eigen huis verkopen. Als er dan mensen komen zeuren om geld schiet je hun ook neer. Makkelijk toch?

Als ik hier laat weten hoe ik over die 141 klootzakken + het kabinet in Den Haag denk dan wordt ik hier geband Cool, en daarbij, het is bullshit dat ze interne markt aan het beschermen zijn, degenen die er 10 meenemen mogen van mij inderdaad gepakt worden, maar als er iemand 1tje koopt moeten ze hem met rust laten, hij heeft immers zich al kapot aan inkomsten belasting betaald dus in feite is de belasting allang binnen, maar de bloedzuigers willen als maar meer, daarom vind ik het superfijn om ze een oor aan te naaien, waneer mijn spullen uit USA komen en een hele lage waarde op de invoice staat ( terwijl mijn gear wel stilletjes voor de volledige bedrag is verzekerd ).?CoolCool
Helixon    posted on 05-05-2010 22:30
Poster: Ilja

Als ik hier laat weten hoe ik over die 141 klootzakken + het kabinet in Den Haag denk dan wordt ik hier geband Cool, en daarbij, het is bullshit dat ze interne markt aan het beschermen zijn, degenen die er 10 meenemen mogen van mij inderdaad gepakt worden, maar als er iemand 1tje koopt moeten ze hem met rust laten, hij heeft immers zich al kapot aan inkomsten belasting betaald dus in feite is de belasting allang binnen, maar de bloedzuigers willen als maar meer, daarom vind ik het superfijn om ze een oor aan te naaien, waneer mijn spullen uit USA komen en een hele lage waarde op de invoice staat ( terwijl mijn gear wel stilletjes voor de volledige bedrag is verzekerd ).?CoolCool

Maar zit je dan niet met een voltage verschil, ik dacht dat amerika 110 Volt heeft en een andere stekker/stopcontact
Ilja    posted on 05-05-2010 22:42
en voor 15 euro heb je een mooie kleine omvormer?Cool

This is an old Topic

No new postings for 5.606 days.
 Post CommentThat would be 186.9 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

539 Users online: AudioRelives & 433 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 107.199
Most visitors online this month : 652
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.626.114