Ipad DJ ?? (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

funk-m    posted on 28-04-2010 01:51
The Ipad? DJ
Ik zag net toch iets grappig?s op youtube.
Een Female DJ wie gewoon lekker mix met 2 ipad?s
Ik denk ik zal het met jullie even delen.
Hierbij de link : http://www.youtube.com/watch?v=yHPmcU13_mU&feature=player_embedded#!
Greets DJ flex M

What do you think about Ipad DJ ?? ??

Vote :   

ThijsG    posted on 28-04-2010 07:46
hmm lol deze dan:p
?
dit had trouwens m?kkelijk in de ll gekund:s
-FLoriZ-    posted on 28-04-2010 08:15
Die 1e = iPod DJ -.-
?
En die hele iPad failt zowiezo.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
FML    posted on 28-04-2010 08:26
je kan veel meer met de Ipad , en die faild zeker niet hoor ! Happy, laughing
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Ilja    posted on 28-04-2010 08:46
Er komt ook trouwens een sampler van korg op de iPad.
Sunrise8    posted on 28-04-2010 08:47
Al getest dan? Ik wel namelijk en het is gewoon een uit de kluiten gewassen iPod Touch. je kunt er op dit moment nog niks meer mee. Multitasking komt pas met os 4 en die is er nog niet haha. Big failure zeg ik. Net zoals de nieuwe iPhone, hij is fockin lelijk haha Tongue
Music made me who i am
RiX    posted on 28-04-2010 09:10
Is de touch instant op de Ipad?
Jorrit    posted on 28-04-2010 09:27
Poster: Sunrise8
Al getest dan? Ik wel namelijk en het is gewoon een uit de kluiten gewassen iPod Touch. je kunt er op dit moment nog niks meer mee. Multitasking komt pas met os 4 en die is er nog niet haha. Big failure zeg ik. Net zoals de nieuwe iPhone, hij is fockin lelijk haha Tongue

Zoek jij in het woordenboek eens op wat faillure betekend? Volgens mij staat daar niet iets achter als: 'een apparaat maken wat Sunrise8 niet tof vind, maar miljoenen andere gebruikers wel.'

Apple doet precies goed wat alle tablets voorheen verkeerd deden. Voorheen gooiden tablet makers volledige besturingssystemen erop; zwaar, vinger-onvriendelijk en onoverzichtelijk.
Apple houdt het hier simpel, snel, overzichtelijk en heerlijk om met de touch-interface te besturen. Geniale set als je het mij vraagt.

Ik denk dat je nog wel terug gaat komen van je 'failure' als je ziet wat er allemaal in de appstore gaat verschijnen. Wanneer multi-tasking binnenkort beschikbaar komt is dit gewoon een netbookvervanger, maar dan niet zo traag als dikke stront door een trechter.

Voor het DJ gebeuren weet ik nog niet wat ik ervan moet denken. Het lijkt mij voor de Traktor DJ's een uitkomst om een iPad te hebben als inteface voor je 'platenkoffer'. Dat je in albumhoesweergave over je iPad scrollt, en je tracks vanuit daar inlaad in Traktor...
Mod edit by Jorrit on 28-04-2010 09:28 (25%)
Mixt-Ape    posted on 28-04-2010 09:35
Heb ik ook al eens gezien, gewoon een hele dure VirtualDJ lijkt me...
Ilja    posted on 28-04-2010 10:07
Ik heb volledige presentatie van OS4 gekeken ( ben immers apple fanboy ), en ik kan met gemak zeggen dat zodra die uitkomt, alle andere tablets stof mogen gaan happen.
NielsR    posted on 28-04-2010 16:05
Poster: Luni-B
je kan veel meer met de Ipad , en die faild zeker niet hoor ! Happy, laughing

?
Ik denk het ook hoor. Ik denk dat je hem vooral moet zien als eBookreader en omdat hier in europa dat nog niet echt is doorgebroken tegenover Amerika. En de bekenste eBookreaders zijn nu nog bijna allemaal zwart wit zoals de Kindle van amazon en dan is zoiets als de iPad een logische opvolger. Een beetje toen de iPod van zwart wit naar kleur en dan touch is gegaan. Dus het is zeker nog niet afgeschreven.
?
En die vrouw heeft precies maar weinig verstand van dj'en, ik heb de eerste 2 min maar gezien maaar daar zei ze bv dat ze alleen maar voorbeluisterde naar liedjes waar ze van dacht dat ze niet goed bij elkaar paste? :D
Estacy    posted on 28-04-2010 16:07
ja, maar die Ebook readers zijn zwart wit omdat ze speciale technieken gebruiken waardoor je uren naar zo'n scherm kunt kijken zonder dat je ogen vierkant worden. de Ipad heeft gewoon een normaal beeldscherm.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Joep    posted on 28-04-2010 16:15
Poster: Estacy
ja, maar die Ebook readers zijn zwart wit omdat ze speciale technieken gebruiken waardoor je uren naar zo'n scherm kunt kijken zonder dat je ogen vierkant worden. de Ipad heeft gewoon een normaal beeldscherm.

?
Inderdaad, veel Ebook readers hebben een scherm dat werkt met inkt. Vraag me niet hoe het kan, maar het is echt zo...
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Jorrit    posted on 28-04-2010 16:18
Was er laatst niet een onderzoek dat aantoonde dat er 0,0 verschil zit tussen oog-vermoeidheid van het lezen van een moderne LCD, en een e-ink display?
hoppie    posted on 28-04-2010 16:49
Poster: ThijsG
hmm lol deze dan:p

dit had trouwens m?kkelijk in de ll gekund:s

?
vind ik deze veel leuker
Question everything
Corn-Ale    posted on 28-04-2010 18:37
Poster: Ilja
Er komt ook trouwens een sampler van korg op de iPad.

Dat is toch nog wel een reden om een iPad te kopen... En je kunt er de krant mee lezen als dat nou niet handig is? Happy, laughing
ThijsG    posted on 28-04-2010 18:39
Ja die vrouw heeft gewoon een Electribe SX. Als dat gewoon helemaal werkt is t natuurlijk heerlijk voor mensen die daar wat mee kunnenHappy, laughing. Dan heb je ?n een electribe, ?n Winnie the Pooh!
FML    posted on 28-04-2010 19:00
Je kan de Ipad ook gebruiken met ableton live , je kan faders , je kan beat grids , clip launch etc. allemaal er op krijgen en in delen hoe jij dat wilt.
?
Ipad ebookreader !? nee zeker niet. iig zou zonde zijn als je hem daar voor koopt.
H??l handig voor werk / bedrijfsleven . waar je ze nu al veel in ziet ( wat best snel is )
?
?
Laidback    posted on 28-04-2010 19:09
Poster: Luni-B

Ipad ebookreader !? nee zeker niet. iig zou zonde zijn als je hem daar voor koopt.
H??l handig voor werk / bedrijfsleven . waar je ze nu al veel in ziet ( wat best snel is )

?
Vriend, ik krijg per dag wel 30 klanten in de winkel die juist opzoek zijn naar de IPAD om E-Books/Kranten/Tijdschriften te lezen.

www.cinside.nl !?

Mediamarkt Zwolle heeft hem vandaag al verkocht, een Import model (duhh) voor 800 euro per stuk, 8 Gig.
?
..
Dit apperaat zal nu bij vele mensen nog niet in de 'smaak' vallen, maar wacht maar tot de 'Multi-Task' functie er is en Zodra de APP store een beetje begint te lopen!
het is misschien echt een hebbedingetje, maar wel een hele nuttige!
(Trust me on this, zodra dit apperaat hier verkocht gaat worden, gaat het HARD!)
nils7    posted on 28-04-2010 19:09
Woei de mijne gaat begin juni verstuurd worden vanuit NYC Happy, laughing
?
Vriend van me gaat er heen en ik wil perse de 3G hebben! Happy, laughing
Ilja    posted on 28-04-2010 19:16
@Laidback

Em, even voor de duidelijkheid, er bestaat geen 8 gig iPad.
kan niet wachten tot augustus dan sluit ik er een in mijn armen Happy, laughing
FML    posted on 28-04-2010 19:27
Poster: Laidback

Vriend, ik krijg per dag wel 30 klanten in de winkel die juist opzoek zijn naar de IPAD om E-Books/Kranten/Tijdschriften te lezen.

www.cinside.nl !

Maat van me , apple heeft dit niet op de markt gebracht alszijnde 'E-book' , de 'E-reader' fucntie is wel handig maar apple heeft hier gewoon een nieuw concept neer gezet en andere merken zullen uiteindelijk ook volgen. het is zeer zeker meer een functionele 'computer' dan E-book . kleuren e-book zijn er genoeg hoor je word er zowat mee dood gegooid. De ipad is iig al te verkrijgen , voor consumenten weet ik het niet. vanwaar de reclame naar de site? DJR heeft daar banners voor ( betaald ) zo help je het forum ook nog eens.

User edit by FML on 28-04-2010 @ 19:29:46 (8%)
Laidback    posted on 28-04-2010 22:27
Poster: Ilja
@Laidback

Em, even voor de duidelijkheid, er bestaat geen 8 gig iPad.
kan niet wachten tot augustus dan sluit ik er een in mijn armen Happy, laughing

is idd 16 gig.. beetje TE snel getyped vanaf me blackberry.. Oeps?Cool .. Mijn oprechte Excuses .?Cool

@ Luni-B..

tot er meer Apps te verkrijgen zijn blijft het niet meer als een Grote Ipod Touch / E-Reader .

(Apple heeft er zelfs een naam aan gegeven:?I-Books ..)

heb de Appstore op de I-Pad eens bekeken en er zit niet veel heel intressants tussen nog..
alleen spelletjes en boeken/tijdschriften/online kranten.

Een paar leuke Dj Apps ook! ..

Zodra het apperaat echt wereldwijd te verkrijgen is dan zien we vanzelf wat het gaat doen..
?
Persoonlijk:
Ik zie geen meerwaarde over het hebben van een Ipad als ik al een Imac en een Macbook Pro heb.

ow en thanks dat je de link nog een keer post in je quote! altijd handig, beetje reclame Cool Cool Cool (joke)
User edit by Laidback on 28-04-2010 @ 22:42:43 (100%)
JollyJunkie    posted on 29-04-2010 20:43
Over die Electribe, die is lang niet zo geweldig als hij lijkt.

Zie je het verschil?
Juist de Ipad versie heeft maar 8 ipv 16 effecten, hij kan niet van externe apparaten samplen, heeft veel minder banks, geen accent bank, standaard banks voor hihats, cymbals and clap/snares. De modulation heeft 2 ipv 6 waveforms. Hij heeft geen filter sectie, geen sample bewerk sectie, je kan maar 4x16 beats ipv 8x16 beats, je kan geen effecten chainen en de vette analoge sound is er niet meer.?
Tjaa, aan die Ipad versie heb je echt helemaal niks, ben je denk ik na een week op uitgekeken.

Prozei    posted on 01-05-2010 11:48
Mod edit by Prozei on 01-05-2010 11:50 (100%)
Ilja    posted on 01-05-2010 12:32
dit is nog maar het begin, er zijn al super gave productie software pragrammas voor iPad uitgekomen, ik heb toch echt het idee, dat DJ/producers deze apparaat gaan omarmen, Apple rulezzz.

@JollyJunkie
Je hebt een ding niet in je vergelijking meegenomen, ?de prijskaartje.
User edit by Ilja on 01-05-2010 @ 12:37:26 (47%)
Flaged

273 Users online: 130 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 170.897
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.689.812