Poster: Sunrise8
Al getest dan? Ik wel namelijk en het is gewoon een uit de kluiten gewassen iPod Touch. je kunt er op dit moment nog niks meer mee. Multitasking komt pas met os 4 en die is er nog niet haha. Big failure zeg ik. Net zoals de nieuwe iPhone, hij is fockin lelijk haha 
Zoek jij in het woordenboek eens op wat faillure betekend? Volgens mij staat daar niet iets achter als: 'een apparaat maken wat Sunrise8 niet tof vind, maar miljoenen andere gebruikers wel.'
Apple doet precies goed wat alle tablets voorheen verkeerd deden. Voorheen gooiden tablet makers volledige besturingssystemen erop; zwaar, vinger-onvriendelijk en onoverzichtelijk.
Apple houdt het hier simpel, snel, overzichtelijk en heerlijk om met de touch-interface te besturen. Geniale set als je het mij vraagt.
Ik denk dat je nog wel terug gaat komen van je 'failure' als je ziet wat er allemaal in de appstore gaat verschijnen. Wanneer multi-tasking binnenkort beschikbaar komt is dit gewoon een netbookvervanger, maar dan niet zo traag als dikke stront door een trechter.
Voor het DJ gebeuren weet ik nog niet wat ik ervan moet denken. Het lijkt mij voor de Traktor DJ's een uitkomst om een iPad te hebben als inteface voor je 'platenkoffer'. Dat je in albumhoesweergave over je iPad scrollt, en je tracks vanuit daar inlaad in Traktor...