Hi peeps as you maybe al have seen there is been worked on a deejay profile database. I make this treat to report bugs and talk about this new section.
So plz tell me what you think about this.
Greetz
basrose
What do you think about DeeJay profile ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Even nog voor de duidelijkheid de regels over de DeeJay module.
Iedereen is vrij om een profiel aan te maken. Het enige wat je in moet vullen is :
- Je Dj-naam - wanneer je bent begonnen met dj'en - en een biografie - als je bovenstaande hebt toegevoegd dan ben je verplicht om een personal picture te uploaden.
Wat je ook nog eventueel zou kunnen invullen is je agenda of je dj actie picture uploaden. Dit is niet verplicht.
Als je in aanmerking wilt komen als prof.DJ dan ben je verplicht om een actie picture te uploaden en 2 flyers. Je zult dan worden beoordeeld om in aanmerking te komen.
We gaan sommige namen wijzigen. Dus schrik niet als je je profiel ineens niet meer kunt vinden. Overal waar DJ voor de naam staat wordt weggehaald want in principe is iedereen DJ die in de profielen staan.
Mocht je er bezwaar tegen hebben en vind je dat DJ bij je naam hoort, bij sommige namen wordt dj samengevoegd en ik kan me voorstellen dat die er dan wel bij hoort, geef het dan even aan en we wijzigen het terug.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.