Is het mogelijk om met de X/Y pad van de padcontrol in ableton per kanaal een ander effect aan te sturen? Als je het standaart mapt dan map je het dus aan 1 ding bijv een delay, maar ik zou het volgende willen:
Selecteer ik return1(delay) dat de X/Y Pad 2 parameters van de delay beheert. (bijv: Dry/wet en time) Selecteer ik Return2(reverb) dat de X/Y Pad 2 parameters van de Reverb beheert. (bijv: Dry/wet en decay)
Selecteer ik Return3(flanger) dat de X/Y Pad 2 parameters van de Flanger beheert. (bijv: Dry/wet en amount)
Dit kun je ook doen door met banks te werken op? de padcontrol maar dat is niet erg handig. ik wil gewoon als ik een bepaalde return kanaal selecteer dat ik dat effect wat bij dat kanaal hoort kan controllen. Selecteer ik een ander kanaal dan wil ik dat effect wat bij dat kanaal hoort kunnen controllen.
Ik heb de padcontrol nog niet en daarom wil ik dit eerst weten. ik weet ook dat er een native/mackie modus voor is en dit wil ik uiteindelijk met mijn bcr2000 gebruiken.
What do you think about X&Y pad gebruiken voor meerdere effecten. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
met een bcr/bcf kan het wel omdat je de controller in 'mackie mode ' kan zetten en soortgelijks kan volgens mij bij de padcontrol ook. heeft hier iemand mischien de padcontrol en hoe gebruikt hij of zei hem?
ik heb zo'n vermoeden dat ik weet om wiens padKontrol het gaat Maar als je kijkt op youtube bij 4V10 channel of andere filmpjes kun je zien hoe andere mensen hem gebruiken.
This is an old Topic
No new postings for 5.597 days. Post CommentThat would be 186.6 months or a whopping 15.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.