Zangeres Milk Inc (33) overleden. (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 25-04-2010 09:04
Ann Vervoort, de 33 jarige zangeres van de?voormalige dance act Milk Inc is afgelopen donderdag dood in haar woning aangetroffen door de politie.
Zij is vermoedelijk overleden wegens misbruik van alcohol en drugs volgens de politie in Houthallen - Helchteren waar zij woonde.
?
In de jaren 90 stond Ann Vervoort met Milk Inc tijden aan de top in de belgische hitlijsten. In 2000 scoorde zij haar grootste hit in nederland met 'Walk on water'.
?
Niet lang hierna verliet zij de formatie omdat zij de drukte niet aankon.
?
Was niet mijn ding, maar ze maakte best vrolijke muziek en laten we eerlijk zijn, 33 is echt bizar veel te jong.
Ik hoop dat ze haar rust gevonden heeft.......................................Cool

What do you think about Zangeres Milk Inc (33) overleden. ??

Vote :   

Tekhead    posted on 25-04-2010 18:39
Poster: Winston
Is zij het?

Milk Inc, Ann Vervoort

jaja zij is het, mooie meid met blauwe dred's in haar haar
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
dacuba    posted on 25-04-2010 21:28
Daar heb ik als kleine jongen [mod edit: taal gekuist !] .. jammer maar helaas. Drugs are bad, mmmkay?
Mod edit by Lead on 27-04-2010 11:36 (25%)
ArCee    posted on 26-04-2010 11:08
Was dat voor opmerking Dacuba? Cool
unspecified    posted on 26-04-2010 11:11
ok... dacuba...
ArCee    posted on 28-04-2010 09:48
Giser gehoord dat de 'vriend' van deze dame is opgepakt voor verhoor. Ze blijkt onder invloed van drank en drugs in haar eigen braaksel te zijn gestikt. Pffff, wat een manier om aan je einde te komen?? Cool
Sandr    posted on 28-04-2010 10:04
Doet me denken aan de eerste zanger van AC/DC...
Play that funky music white boy....
ArCee    posted on 28-04-2010 10:35
Tsjah man, roem stijgt sommige echt naar het hoofd, kunnen er niet mee omgaan.
CopainsDeluxe    posted on 28-04-2010 12:53
R.I.P
Hopelijk vinden ze snel de juiste doodsoorzaak, en moesten er nog mensen bij betrokken zijn dat ze die dan maar goed aanpakken Happy, laughing
Reind    posted on 28-04-2010 13:21
Poster: ArCee
Pffff, wat een manier om aan je einde te komen?? Cool

?
Heel simpel op te lossen hoor, gewoon van die troep af blijven. Ik kan niet echt medelijden hebben met mensen die zichzelf kapot zuipen, snuiven, spuiten of wat dan ook.
?
Het zijn allemaal dingen waar je zelf verantwoordelijk voor bent en de gevolgen ook maar van moet dragen als het mis gaat.
ArCee    posted on 28-04-2010 17:26
Reind, zo zwart / wit ligt het soms niet helemaal, maar da's een hele andere discussie Cool
MaximDJ    posted on 28-04-2010 17:30
Poster: dacuba
Daar heb ik als kleine jongen [mod edit: taal gekuist !] .. jammer maar helaas. Drugs are bad, mmmkay?

?
Mag je nou ook al niet meer dit soort dingen zeggen van de mods? Slaat ook nergens op.
Ik vond het namelijk een nogal melige en lollige opmerking
Party Sensations. Excellence in entertainment.
dacuba    posted on 28-04-2010 22:29
Sjonge sjonge, een grapje mag al niet meer. Als het nu effectief waar is of niet doet er nog niet eens toe, maar als men het woord 'sjorren' al niet meer mag gebruiken..
Vassilli    posted on 28-04-2010 22:31
Je zegt toch ook helemaal waar je aan Sjort? :P
XMatiC    posted on 28-04-2010 22:33
Poster: Reind

Heel simpel op te lossen hoor, gewoon van die troep af blijven. Ik kan niet echt medelijden hebben met mensen die zichzelf kapot zuipen, snuiven, spuiten of wat dan ook.

Ja dat vind ik ook geen medelijden mee hebben ...
www.youtube.com/LennertDJ
Reind    posted on 28-04-2010 23:34
Reind, zo zwart / wit ligt het soms niet helemaal, maar da's een hele andere discussie Cool

?
In mijn ogen wel, het zijn allemaal dingen waar je zelf verantwoordelijk voor bent en ook de verantwoording voor moet dragen als het mis gaat. Het praatje van 'ik zit aan de drugs omdat het zo slecht met me gaat e.d.' is allemaal leuk en aardig maar mijn advies naar zulke mensen toe is heel simpel, als je zo'n klote leven hebt dat je wel aan de drugs moet om jezelf goed te voelen word het tijd voor een stuk touw en een haakje aan het plafond...
dacuba    posted on 29-04-2010 01:30
wordt *
?
Ach ja, van ver is het allemaal makkelijk oordelen, en deels volg ik Reind in zijn opvatting, maar ik heb het geluk gehad om er nog niet persoonlijk (of in intieme kring) aan blootgesteld te zijn..
ArCee    posted on 30-04-2010 08:09
Poster: MaximDJ

?
Mag je nou ook al niet meer dit soort dingen zeggen van de mods? Slaat ook nergens op.
Ik vond het namelijk een nogal melige en lollige opmerking

Volgens mij lezen er ook redelijk jonge mensen mee, als eerste, en als 2e moet iemand zich afvragen of die opmerking wel zo gepast is in een topic als deze, maar ik ga ervan uit dat jullie dat anders zien, of anders over denken?
Dolivieira    posted on 30-04-2010 09:58
Poster: Reind

?
In mijn ogen wel, het zijn allemaal dingen waar je zelf verantwoordelijk voor bent en ook de verantwoording voor moet dragen als het mis gaat.

Dat is nou net het probleem, Reind. Ze is nergens meer voor verantwoordelijk, ze is namelijk dood.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Mixt-Ape    posted on 30-04-2010 11:40
Nee, maar wel haar familie in haar plek nu. Daar zal ze wel voor altijd verantwoordelijk voor zijn.
MaximDJ    posted on 30-04-2010 12:02

Volgens mij lezen er ook redelijk jonge mensen mee, als eerste, en als 2e moet iemand zich afvragen of die opmerking wel zo gepast is in een topic als deze, maar ik ga ervan uit dat jullie dat anders zien, of anders over denken?

Ja en? Zal ik je even een krantenbericht laten zien waarin staat dat een 12 jarige al vader is geworden???Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
mat2008    posted on 30-04-2010 16:53
Dus een uitzondering zie jij dan meteen als regel? Cool Hou het netjes is iedereen blij mee Happy, laughing
User edit by mat2008 on 30-04-2010 @ 16:53:54 (3%)
dacuba    posted on 30-04-2010 17:14
The internetz is dus bij deze een kinderspeeltuin geworden. Als ik moet gaan nadenken over de mogelijke consequenties bij jonge lezertjes bij elke post die ik maak op eender welk forum, o lala.

@Arcee, een grapje voor de oudere members vind ik toch leuker dan telkens dat politiek-correcte gejammer omdat er toch maar een paar jongere personen misschien zouden kunnen niet met zekerheid meelezen. :]
User edit by dacuba on 30-04-2010 @ 17:15:10 (100%)
Tekhead    posted on 01-05-2010 11:05
Poster: dacuba
The internetz is dus bij deze een kinderspeeltuin geworden. Als ik moet gaan nadenken over de mogelijke consequenties bij jonge lezertjes bij elke post die ik maak op eender welk forum, o lala.

@Arcee, een grapje voor de oudere members vind ik toch leuker dan telkens dat politiek-correcte gejammer omdat er toch maar een paar jongere personen misschien zouden kunnen niet met zekerheid meelezen. :]

daar geef ik je gelijk in, de youngster zijn van veel meer op de hoogte door het internet dan toen wij hun leeftijd hadden. Je kan moeilijk constant alles wikken en wegen en draaien en keren omdat deze jongeren meelezen. Het ontkennen heeft echt geen enkele zin, ze op de gevaren ervan wijzen des te meer. Heb in m'n leven vele goede mensen zien ten onder gaan, dat is iets van alle tijden, en zoals ik net melde, een goede babbel en correcte uitleg over de gevaren van de geneugten des leven zal meer oplveren dan zwijgen en negeren ervan.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bvanleeuwen    posted on 01-05-2010 14:49
Giser gehoord dat de 'vriend' van deze dame is opgepakt voor verhoor. Ze blijkt onder invloed van drank en drugs in haar eigen braaksel te zijn gestikt. Pffff, wat een manier om aan je einde te komen?? Cool

Als dat waar is, is het een grof schandaal. Ze is opgepakt en onder toezicht moet dit dan zo gegaan zijn...
TH3llC    posted on 06-05-2010 11:30
een spijtige zaak..
ze woonde bij mij in de buurt
iedereen was geschokt, niemand verwachte het..

148 Users online: 20 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 27.765
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.764.280