Poster: Winston
Is zij het?
Poster: ArCee
Pffff, wat een manier om aan je einde te komen??
Poster: dacuba
Daar heb ik als kleine jongen [mod edit: taal gekuist !] .. jammer maar helaas. Drugs are bad, mmmkay?
Poster: Reind
Heel simpel op te lossen hoor, gewoon van die troep af blijven. Ik kan niet echt medelijden hebben met mensen die zichzelf kapot zuipen, snuiven, spuiten of wat dan ook.
Reind, zo zwart / wit ligt het soms niet helemaal, maar da's een hele andere discussie
Poster: MaximDJ
?
Mag je nou ook al niet meer dit soort dingen zeggen van de mods? Slaat ook nergens op.
Ik vond het namelijk een nogal melige en lollige opmerking
Poster: Reind
?
In mijn ogen wel, het zijn allemaal dingen waar je zelf verantwoordelijk voor bent en ook de verantwoording voor moet dragen als het mis gaat.
Volgens mij lezen er ook redelijk jonge mensen mee, als eerste, en als 2e moet iemand zich afvragen of die opmerking wel zo gepast is in een topic als deze, maar ik ga ervan uit dat jullie dat anders zien, of anders over denken?
Poster: dacuba
The internetz is dus bij deze een kinderspeeltuin geworden. Als ik moet gaan nadenken over de mogelijke consequenties bij jonge lezertjes bij elke post die ik maak op eender welk forum, o lala.
@Arcee, een grapje voor de oudere members vind ik toch leuker dan telkens dat politiek-correcte gejammer omdat er toch maar een paar jongere personen misschien zouden kunnen niet met zekerheid meelezen. :]
Giser gehoord dat de 'vriend' van deze dame is opgepakt voor verhoor. Ze blijkt onder invloed van drank en drugs in haar eigen braaksel te zijn gestikt. Pffff, wat een manier om aan je einde te komen??