[M] SinuZ - DJ op de Dom demo
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 23-04-2010 13:40
Beste vrienden van DJR,

Ik en Steven hebben een demo mix gemaakt voor de 'DJ op de Dom' contest. Als we dit winnen mogen we op de Domtoren in Utrecht draaien voor zo'n 7000 man Cool Om de contest te winnen moeten we zo veel mogelijk stemmen krijgen.

Tracklist:

The World Is Yours (Original Mix) - Sidney Samson
Throw Your Hands Up (Angger Dimas Remix) - Vandalism
Bitch Ass Trick (Original Version) - Starkillers
Cool (Afrojack Remix) - Spencer And Hill
Bangduck - Original Mix - Afrojack
Blau! (Original Mix) - Laidback Luke & Lee Mortimer
Hit The Club (Sidney Samson Remix) - Will Bailey
Hey! (Sidney Samson Remix) - Laidback Luke & Diplo
Poltergeist (Bass Kleph Edit) - Mesa
Let's Make Nasty - Larry Tee feat. Roxy Cottontail
Konichiwa Bitches! (Lucky & Tony Verdult Remix) - Nicky Romero Vs Kenneth G
Labello - Kevstar
Bad Girl - Asino
DJ Norman vs Darkraver - Kom Tie Dan He!

Equipment used:

Allen & Heath Xone:4D
Korg Kaoss Pad mini
Sennheiser HD25
MacBook 2,4 GHz

Om te kunnen stemmen moet je je hier even aanmelden, dan kun je de DJ's op stemmen sorteren. We staan bovenaan Happy, laughing

Ik beloof jullie dat je geen spam zult ontvangen als je je aanmeldt. We zullen jullie eeuwig dankbaar zijn!

Laat even weten als je gestemd hebt, we zullen namelijk wat goodies verloten (waarschijnlijk vrijkaartjes voor een zelf uit te zoeken feest). Laat ook weten wat je van de mix vindt Happy, laughing

Alvast bedankt!Cool

PS: als je je hebt aangemeld moet je gewoon op de 'vorige pagina' knop in je browser klikken om direct bij de DJ's terug te komen.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 08-05-2010 @ 01:13:56 (21%)

What do you think about [M] SinuZ - DJ op de Dom demo ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 23-04-2010 13:49
Mijn stem hebben jullie sowieso hoor! Happy, laughing
Bootstrap    posted on 23-04-2010 13:51
Thanks Cool
Dyno    posted on 23-04-2010 13:58
Er staat dat jullie track "Currently not available" is ... Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Bootstrap    posted on 23-04-2010 14:00
Ja ik zie het ook Cool Hij staat er ook pas net op, dus ik denk dat het heel even duurt voordat hij zichtbaar is. Hier kun je de mix sowieso al luisteren, dan kun je daarna op de site stemmen Happy, laughing
Gerdo    posted on 23-04-2010 14:17
ik heb op jullie gestemd. Lekkere mix trouwens. Ik hoop dat jullie op de dom mogen draaien.

succes met stemmen regelen
Bootstrap    posted on 23-04-2010 14:22
Bedankt Happy, laughing Ik ga een tekstbestandje maken met alle mensen die stemmen, dan wordt er op het eind een prijs verloot Cool

edit: de mix doet het nu ook op de contest site Happy, laughing
User edit by Bootstrap on 23-04-2010 @ 14:25:38 (45%)
Joep    posted on 23-04-2010 19:32
Zo, ik heb ook even gestemdCool
Mix klinkt lekker!
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
RiX    posted on 23-04-2010 19:50
Zelf heb ik het aardig gehad met de bleepjes-house, maar je mix zit zeker goed in elkaar! Moet je hoge ogen mee kunnen gooien. Toi toi!
Tekhead    posted on 23-04-2010 21:42
Kheb ook op jullie gestemd Boots, op Sinuz DJ Duo toch he ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
dacuba    posted on 24-04-2010 01:10
Mijn stem heb je, maar om nu te zeggen dat ik achterover val van je mix (met de gear die je gebruikt), nee.
FML    posted on 24-04-2010 07:40
Mijn stem heb je Winking my eye , alleen er zou wat meer power in de mix mogen (A)
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Rusafli    posted on 24-04-2010 08:21
Uiteraard ook die van mij
indra123    posted on 24-04-2010 10:00
check!!
Maar hoe heb je de mix gemaakt met programma??
Bootstrap    posted on 25-04-2010 19:47
Bedankt allemaal voor de reacties en het stemmen! Cool Mede dankzij jullie staan we op een voorlopige eerste plek.
?
Poster: Tekhead
Kheb ook op jullie gestemd Boots, op Sinuz DJ Duo toch he ?

?
Inderdaad Happy, laughing
?
Poster: dacuba
Mijn stem heb je, maar om nu te zeggen dat ik achterover val van je mix (met de gear die je gebruikt), nee.

?
Tips, suggesties, opbouwende kritiek?
?
Poster: Luni-B
Mijn stem heb je Winking my eye , alleen er zou wat meer power in de mix mogen (A)

?
Ik snap wat je bedoelt, we zullen er bij een volgende mix of optreden op letten. We hebben zelf ook vaak het gevoel dat we veel meer energie in een live optreden kunnen stoppen dan wanneer we een mixtape maken thuis.
?
Poster: indra123
check!!
Maar hoe heb je de mix gemaakt met programma??

?
Is live gedraait met Traktor Pro.
?
Ik zal al jullie namen op het lijstje zetten zodat jullie kans maken op een leuke prijs Happy, laughing
Steephun    posted on 26-04-2010 16:43
Bedankt voor alle stemmen tot nu toe! We zullen jullie up-to-date houden over onze ranking daar (we staan nu eerste!!).
?
We hebben echter nog steeds stemmen nodig, dus als je wilt: ga even naar de site en stem op ons!
?
Thanks,
?
Steven
Bootstrap    posted on 08-05-2010 01:05
Beste mensen Happy, laughing Mede dankzij jullie staan we al een tijd lang op nummer 1! Het begint steeds waarschijnlijker te worden dat we de 21e in de finale staan in de Ekko in Utrecht. Om helemaal zeker te zijn zouden we nog wel wat stemmen kunnen gebruiken, daarom vragen we nogmaals jullie hulp.

Er is nog steeds een leuke prijs te winnen als je meedoet. Laat dan wel weten dat je hebt gestemd. We zouden het natuurlijk ook gaaf vinden als er DJR members aanwezig zijn bij de finale 21 mei Happy, laughing

Alvast bedankt!
FusiQn    posted on 09-05-2010 22:28
Voted!,
JollyJunkie    posted on 09-05-2010 22:35
Ook maar even gestemd, succes?Cool
Bootstrap    posted on 10-05-2010 00:20
Bedankt, jullie staan op het lijstje om mee te dingen voor de prijs Cool We worden bijna ingehaald door de nummer 2, dus als er nog meer mensen willen stemmen zouden we dat erg op prijs stellen Cool
K0ENE    posted on 10-05-2010 00:28
Hopaatee weer 1tje erbij!Cool?geen dank
Bootstrap    posted on 10-05-2010 01:24
Toch bedankt CoolCool
Bootstrap    posted on 18-05-2010 01:53
Beste mensen,

We zijn erg blij jullie te kunnen melden dat we komende vrijdag in de finale staan van DJ op de Dom CoolCool Heel erg bedankt voor de steun. We zullen onder alle stemmers de beloofde prijs verloten en we laten zsm weten wie de winnaar is geworden.

Het zou natuurlijk heel erg leuk zijn als jullie, leden van DJR, ons in levende lijve komen steunen aanstaande vrijdag. Het feest is in de Ekko in Utrecht vanaf 23:00. Kaarten zijn hier en hier voor ?5 te verkrijgen.

Op de avond zullen 6 DJ's samen met 6 VJ's hun kunsten vertonen om de jury te overtuigen. Afsluitend rockt dj collectief 030303 de tent plat met acid, house, dubstep en disco. Visuals daarbij van nieuw media collectief Born Digital. De winnaars zullen op 28 mei op de Domtoren in Utrecht een groot publiek vermaken. De nummers 2 zijn daarna de openingsact op de afterparty in Tivoli de Helling in Utrecht.
Bootstrap    posted on 23-05-2010 12:27
Beste mensen,

Steven en ik hebben de finale van DJ op de Dom eergisteren keihard gerockt: hoewel we erg vroeg speelden, kregen we toch menig voetje van de vloer!
Hoewel het publiek erg enthousiast was, vond de jury ons optreden niet eerste- of tweede-plaats waardig. Dat betekent dat we volgende week helaas niet op de dom mogen spelen.

Niet getreurd, volgend jaar is er weer een DJ op de Dom wedstrijd, waar we natuurlijk weer hopen op al jullie trouwe support - net als dit jaar! Nog heel erg bedankt daarvoor.

Mocht je toch de onbedwingbare neiging hebben om ons te zien draaien, kom dan aanstaande woensdag 26 mei naar club Elements (de Nachtburgemeester/Arena) bij het Full House-feest. We draaien van 01.00 tot 04.00.

Ook wil ik jullie vragen 24 juni in je agenda te zetten, dan is namelijk het tofste feest van het jaar: Dance Splash Cool Op dit nachtelijke zwembadfeest kun je bier drinken in het zwembad terwijl je los gaat op onze beats met live saxofoon en misschien meer! Een soort disco-zwemmen voor gevorderden zeg maar Cool

Door met mijn ogen dicht iemand op de lijst met stemmers aan te wijzen is Luni-B de winnaar geworden van de prijs: een vrijkaartje voor een feest naar keuze (als het maar niet duurder is dan ?30Cool)! Je hebt een PM ontvangen Luni Happy, laughing

Edit: We zullen zsm de set die we in de finale hebben gedraaid in dit topic zetten. We zijn benieuwd wat jullie er van vinden!
User edit by Bootstrap on 23-05-2010 @ 13:43:58 (12%)
FML    posted on 23-05-2010 13:09
Pm heb ik ontvangen heb je pm terug gestuurd Happy, laughing , die poolparty lijk me zo gaaf, dat filmpje op je youtube channel zegt genoeg :P en nog een keer h??l erg bedankt man Happy, laughing
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Bootstrap    posted on 24-05-2010 12:26
Geen probleem man Happy, laughing, we horen wel welk feestje je uitkiest Cool En op de poolparty ben je natuurlijk ook welkom. Ik post wel een berichtje op DJR als de kaartverkoop gestart is.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

170 Users online: 50 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 22.062
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.428.696