Heel erg rauw, puur om indruk te geven en kijken of dit intresse wekt bij luisteraars.
Gr. Gidi Ferdinand
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
What do you think about [P] Gidi Ferdinand - Wake Up ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik vind het meevallen hoe rauw dit is, gewoon beetje progressive. De beat is erg zacht hier, vind dat er na de break wel wat mogelijkheden zijn om er een vrolijke en leuke track van te maken, nu is het mijn inziens nog niet zo boeiend
Begint heel met zo'n trance-achtige intro, maar bij 1:18 als je beat begint lijkt het een heel ander soort lied/genre. Voor mijn gevoel is dit contrast iets te groot. Verder moet ik zeggen dat het op zichzelf staand zeer lekker klinkt.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
This is an old Topic
No new postings for 5.487 days. Post CommentThat would be 182.9 months or a whopping 15 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.