Werk sinds een dag met sd kaarten tbv de cdj 1000 mk3. Binnenkort doe ik mee met een contest waarbij ze gebruik maken van de cdj 1000.
Zijn de sd kaarten die ik thuis ga voorzien van hot-cue's compatible met iedere cdj 1000.
Ik wil nl voorkomen dat mijn set niet zal werken omdat de sd kaarten niet geladen kunnen worden!!
Hoor graag wat feedback / ervaringen hierover
Let the music play.....
BeN-E
What do you think about sd card cdj 1000 mk3 tbv dj-contest ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Cue punten kun je inderdaad niet converteren van het ene model naar het andere. Mk1 leest/schrijft op een? MMc card. De MK2 en MK3 schrijven op een SD kaart, maar lezen beide (SD en MMC).
Meeste zekerheid : MMC kaart met Cue punten gemaakt op MK1.
Volgens mij hebben ze de structuur van wegschrijven aangepast. Dit gebeurd op een andere manier. Waarom die precies is gedaan weet ik niet exact ik denk omdat er ook andere functies opgeslagen kunnen worden zoals loops en dergelijke.
No new postings for 5.616 days. Post CommentThat would be 187.2 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.