KLEINE kans dat iemand hier dit weet maargoed, ik doe de volledige licht/geluids techniek in een uitgaans centrum, en nu hetvolgende probleem:
--
ik krijg netjes de programma's in martin LJ en een externe Midi tafel waar ook programma's onder faders staan, en alles werkt naar behoren..
vandaag ook voor het eerst een Touchpanel gemaakt in de Manager.. (dit vind de eigenaar makkelijker, en kan ik de 'tafel' voor andere functies gebruiken in LightJockey).
alleen nu heb ik een probleem waar ik na ook zoeken in de instellingen niet uit kom..
om het makkelijk te houden geef ik een simpel voorbeeld:
ik maak 1 rij van Links naar rechts met Movinghead programma's
en daaronder 1 rij van Links naar rechts met Par chases.
dit werkt allemaal, MAAR,
Probleem 1:
als ik 1 movinghead programma heb lopen, en ik klik op een ander movinghead programma, blijft de 1e (knop) aanstaan.. hoe laat ik deze 1e automatisch uitgaan bij switchen naar een ander movinghead programma?
Probleem 2:
en als er bijvoorbeeld een movinghead programma loopt, en ik druk op een knop voor een Par chase, of bijv een 'smoke'/strobo button die ik gemaakt heb in Manager. dan gaat de rest wat ik had lopen uit, komt erop neer dat ik maar 1 knop tegelijk aan kan zetten.
er hangen Veel meer fixtures e.d maar ik geef hier even een simpel voorbeeld om het makkelijk te houden.
hoe krijg ik deze 2 problemen goed naar mijn wens?
ik heb in andere discotheken gezien dat dit mogelijk is, dus welke optie heb ik verkeerd? of welke handeling doe ik verkeerd?
ik heb niks in 'groups' gezet, dit wel geprobeerd maar maakte voor dit probleem geen verschil.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 22-04-2010 @ 20:59:37 (6%)
What do you think about Martin Light manager ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik stuur je even mijn msn via PM. dan zal ik zo proberen te helpen. want er zijn meerdere problemen mogelijk. Ik zit momenteel op mijn telefoon en ben vanavond later pas thuis. Maar ik heb het in frankrijk en hier in nederland in meerdere tenten geinstalleerd. Dus moet er waarschijnlijk wel uitkomen wat je probleem zal zijn.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
deze komt 24-7 binnen: info [at] djtomazos [punt] com,
zet je telefoon nummer er even in, dan bel ik overdag/begin van de avond even, dat is 10x sneller
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
This is an old Topic
No new postings for 5.496 days. Post CommentThat would be 183.2 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.