Introducing Orah (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Orah    posted on 22-04-2010 11:20
Hallo allemaal,??Ik ben St?phane, ik ben 26 jaar en ik woon bij regio Brussel, Belgium.Na veel uitgaan en vele onbeschrijfelijke gevoelens te hebben meegemaakt op de dansvloerdacht ik; ik wil dat ook kunnen Cool?In december 2006 heb ik me voor het eerst DJ matteriaal aangeschaft. In maart 2007 ben ik een paar maanden gestopt door omstandigheden maar begin 2008 ben ik terug vollop beginnen draaien.?Het is al van het begin ik op djresource surf. De search op het forum heeft me goed geholpen als ik het nodig had en als het op het werk tedruk wordt ga ik eens tusse de DJ Booths kijken Cool?Nu dacht ik het misschien eens tijd was om een account aan te maken!?
Style?Als ik mezelf een stijl moet geven zou ik zeggen Tech House. Uiteraard draai ik wat ik goed vind en dat kan varieren van Techno, House, Minimal, noem maar op.. Danceble Music Winking my eye?Je kan hier eens luisteren.?
Gear?Ik ben oorspronkelijk met platenspelers begonnen en heb eigelijk toch al een paar updates achter de rug. Wat heb ik nu??2xCDJ2000 1xDJM800 1xEFX1000 1xHDJ2000 2xKRK Rokit 5 2xFame PS 250 PA. Macbook Pro4.1 ? Audio 8 DJ ? Traktor & Ableton.?En een BBQ set :p?2xCDJ400 1xDJM400 1xFLT440 1xHDJ1000 met superglu,?foto?s volgen.
Zoals ik al zei ben ik begonnen met platenspelers en uiteraard met platen te kopen.Na die maanden niet mixen wou ik een andere stijl draaien en heb ik me traktor aangeschaft. Erna ben ik dan timecodec met cd?s gaan gebruiken. Sinds ik mijn nieuwe CDJ?s heb mix ik eigenlijk alleen met USB.?Verder ga ik graag eten of iets drinken met de vrienden en geniet van het leven!

Greetz,
Orah
User edit by Orah on 22-04-2010 @ 11:27:50 (3%)

What do you think about Introducing Orah ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 29-04-2010 11:31
Welkom! Zeer nice booth, en net als de rest van djr wacht ik op de foto's ervan Winking my eye
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Chydo    posted on 29-04-2010 11:33
welkom mannnn :D
Orah    posted on 29-04-2010 15:32
Poster: bambamstudio
Ik las snel en dacht Oprah te lezen als je nickname Winking my eye.....Welkom!

?
Haha, het blijft me achtervolgen Cool
?
?
Poster: Illusion
Welkom Cool leuke intro. Leuk om te lezen.
Heb je ook al opgetreden? Discotheken? Feesten?

?
Dank u Happy, laughing Mijn eerste keer was in een Loung Bar, een jaar geleden. Daarna heb ik op Feesjes mogen draaien van de VZW van vrienden Happy, laughing??Op 21 mei is de?big day,?mag ik de warmup draaien van Music Obsessions?in Backstage, La Rocca. Hopelijk is het goed en?mag ik dan?wat meer?op Music Obsession komen draaien Happy, laughing
?
?
Nu foto's uploaden..
?
Ik gebruik smalljpg om mijn avatar te resizen/uploaden en dit zonder moeite.
Om de booth te resizen/uploaden is het blijkbaar moeilijker :p Ik gebruik alle 'Pre-defined size' en ik krijg telkens 'Too small'.
2400x1800 Was 300.4KB, dat is juist tegroot. 2160x1620 Was 258KB en is te klein?
Volgens mij voldoet het laatste aan de 'MAX size 300KB - MIN 400x400 pixels'.
Via search eens gaan zoeken en zie ik dat Lead dit gepost heeft en ook deze link meegeeft.. hier heb ik ook alle size gebruikt. Nu ik heb een Mac, zal het straks eens proberen te resizen op een Windows pc met paint en uploaden met IE.. Snap het niet helemaal :p
?
Edit: Foto's uploaden in DJ Booth lukt niet! Unhappy
De laatste booth is geplaatst 24/04 om 12u47, volgens mij is dat voor de update.
En op 24/04 om 18:09 is een nieuwe topic gemaakt, Bug Report II.
Hopelijk is dit snel opgelost.
User edit by Orah on 30-04-2010 @ 11:20:59 (23%)

This is an old Topic

No new postings for 5.626 days.
 Post CommentThat would be 187.5 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

231 Users online: 75 Guests (156 Unknown)
Pages generated today : 26.379
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.433.013