Hallo allemaal,??Ik ben St?phane, ik ben 26 jaar en ik woon bij regio Brussel, Belgium.Na veel uitgaan en vele onbeschrijfelijke gevoelens te hebben meegemaakt op de dansvloerdacht ik; ik wil dat ook kunnen ?In december 2006 heb ik me voor het eerst DJ matteriaal aangeschaft. In maart 2007 ben ik een paar maanden gestopt door omstandigheden maar begin 2008 ben ik terug vollop beginnen draaien.?Het is al van het begin ik op djresource surf. De search op het forum heeft me goed geholpen als ik het nodig had en als het op het werk tedruk wordt ga ik eens tusse de DJ Booths kijken ?Nu dacht ik het misschien eens tijd was om een account aan te maken!? Style?Als ik mezelf een stijl moet geven zou ik zeggen Tech House. Uiteraard draai ik wat ik goed vind en dat kan varieren van Techno, House, Minimal, noem maar op.. Danceble Music ?Je kan hier eens luisteren.? Gear?Ik ben oorspronkelijk met platenspelers begonnen en heb eigelijk toch al een paar updates achter de rug. Wat heb ik nu??2xCDJ2000 1xDJM800 1xEFX1000 1xHDJ2000 2xKRK Rokit 5 2xFame PS 250 PA. Macbook Pro4.1 ? Audio 8 DJ ? Traktor & Ableton.?En een BBQ set :p?2xCDJ400 1xDJM400 1xFLT440 1xHDJ1000 met superglu,?foto?s volgen. Zoals ik al zei ben ik begonnen met platenspelers en uiteraard met platen te kopen.Na die maanden niet mixen wou ik een andere stijl draaien en heb ik me traktor aangeschaft. Erna ben ik dan timecodec met cd?s gaan gebruiken. Sinds ik mijn nieuwe CDJ?s heb mix ik eigenlijk alleen met USB.?Verder ga ik graag eten of iets drinken met de vrienden en geniet van het leven!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Eentje van in de buurt (all?ja, brussels is niet ver van Leuven). Alleszinds welkom op DJR, aan deze site heb je idd veel als je een beetje zoekt. A lot of pleasure with Dj'ing .
Bedankt allemaal?voor de?reacties!
?
Nogal een zwaar weekend achter de rug, en maandag een jaarmarkt
Maar ben er weer helemaal bovenop ?als ik thuiskom zal ik een deftige foto maken van de Booth en hem posten.
?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.