Wat Te Doen Met Mijn Poen(koop advies topic) (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yvaroz    posted on 21-04-2010 19:04
Ik zie genoeg topics met: welke cd speler, welke mixer, welk licht effect, welke boxen.

mij leek het wel handig om dat allemaal in 1 topic te plaatsen

dus dit moet er ongeveer in staan

-wat zoek je?(bijv. mixer)
-welke prijs klasse/maximum/minimum?

-zijn er voorkeuren/idee?n
-andere benodigde specificaties

ik zal beginnen.

-ik zoek een licht effect
-van rond de 100 euro
-zelf heb ik de Chauvet Derby X al een beetje in mijn hoofd
-hij moet voorzien zijn?van DMX en het liefst LED

Nothing is Impossible
User edit by Yvaroz on 21-04-2010 @ 21:16:09 (4%)

What do you think about Wat Te Doen Met Mijn Poen(koop advies topic) ??

Vote :   

Insignia    posted on 31-08-2010 14:28
Beste muziekliefhebbers,

Mijn broertje is binnenkort jarig, en ik wil hem eens goed gaan verassen met een DJ Set. Aangezien hij het altijd ''vet cool'' vind wat ik dus doe allemaal, wilt hij het zelf ook allemaal gaan doen.

Ik zou graag willen weten wat een leuke set is voor hem, om hem mee te verassen. we geven maximaal 700 euro uit, en meer niet. En nee, ik betaal niet alles zelf, 50/50 met ouders haha.

Greets!

P.S: Zat zelf te denken aan deze set, dan leg ik wat bij: http://www.rjshop.nl/Reloop-Combi-RMP-1-Scratch-Set-Full-Option/nl/product/19830/

De vraag is alleen of iemand hier @?djresource ervaring heeft met die set, zodat ik geen miskoop bestel

TheDutchDecks    posted on 31-08-2010 18:25
geen links naar webshops aub, maar rjshop is wel te vertrouwen ja. ik zou et alleen bij bax halen daar is et net iets goedkoper Cool
hoppie    posted on 16-09-2010 15:52
ja, ik zoek een midi controler voor fl studiomet veel rotarie's, (voor de styrus) ik vond zelf de Behringer BCR2000, iemand een beter iedee?
Question everything
Lucalicious    posted on 16-09-2010 17:02
lijkt me prima toch?
Boyd    posted on 16-09-2010 20:30
@ Insignia. Je kunt er ook een iets goedkopere mixer tussen zetten. RMX30 oid.
AdenFarleigh    posted on 17-09-2010 18:21
@ Insignia - absoluut g??n miskoop! Zo heeft ie stabiele spelers, en ook effecten op z'n mengpaneel. Je kunt wel het advies opvolgenden van Boyd idd, maar dan gaat ie denk ik de leuke effecten missen.. (Dan is de IQ2 nog een mogelijkheid van Reloop)
Succes Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
ellthorro    posted on 09-11-2010 22:45
hallo,
ik heb rond de 400 euro en zou graag beginnen met dj, wat kan ik het best kopen? Smile
mvg
-FLoriZ-    posted on 09-11-2010 23:15
Poster: ellthorro
hallo,
ik heb rond de 400 euro en zou graag beginnen met dj, wat kan ik het best kopen? Smile
mvg

Bedenk allereerst jezelf of je het echt wil en hoe je wilt draaien. In jouw geval kan je eigenlijk het beste gaan qua budget voor een goede midicontroller met Traktor of 2 goedkope cd spelers en een budget mengpaneel, Numark heeft hier veel van, maar stel jezelf eerst mijn 1e 2 vragen en aan de hand daarvan kunnen we je advies geven. Even voorstellen doet meestal ook geen kwaad trouwens.
Btw; een apart topic ervoor openen hoeft dus niet, vraag even een slotje aan voor je 'beginnen' topic.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Bvanleeuwen    posted on 10-11-2010 09:10
Poster: ellthorro
hallo,
mvg

Bedenken of je het echt wil is natuurlijk lastig zonder het uit te proberen. Daarom: gewoon doen!
Gewoon het meest simpele setje (heb je bij bepaalde webshops wel voor 3-400e). Je zou in het begin zelfs op een headset kunnen bezuinigen om meer aan je dj set te kunnen besteden. In het begin kan je makkelijk oefenen via je monitoren/speakers/systeem.
kuituhh    posted on 10-11-2010 09:23
Poster: -FLoriZ-

, vraag even een slotje aan voor je 'beginnen' topic.

Zei Moderator Floriz
Spin that Sh!t BAM!

This is an old Topic

No new postings for 5.414 days.
 Post CommentThat would be 180.5 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

396 Users online: 310 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 48.110
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.255.110