Poster: Camino
geen links naar webshops... KRK's zijn altijd wel goed maar zijn de 5's niet wat underpowered?
Poster: remco87\
Ik zelf heb RP6jes, in een gemiddeld formaat slaapkamer staan en die staan over het algemeen nog niet half op wat ze kunnen. Harder hoeft het gewoon niet, want dan kost het je oren.
Poster: remco87
De RP5 is absoluut niet underpowered. Hij gaat voornamelijk niet zo diep als de grotere broertjes, maar in een niet te grote kamer komt er echt een verbazend volume uit hoor. Het is alleen de overweging of je waarde aan realistische bas weergave hecht. In dat geval ontkom je niet aan een grotere woofer en kastinhoud
Ik zelf heb RP6jes, in een gemiddeld formaat slaapkamer staan en die staan over het algemeen nog niet half op wat ze kunnen. Harder hoeft het gewoon niet, want dan kost het je oren.
Poster: main
hier moet ik wel 1 ding op zeggen: eerst had ik een setje: logitech x-230, met een bizarre bas box, en bij de krk rp 5 g2 is de bass totaal anders, op een goede manier!
de bass is niet hard, maar mooi, en precies.
dit betekent niet dat je bass niet hard is, maar gewoon strak, mooi, en niet overpowered!
Poster: dkorf
Misschien een hele domme vraag, ik heb toevallig nog deze staan:
2573895256_8d4f440680.jpg
Is het niet mogelijk om deze aan te sluiten op mijn dj2 interface?
Zou me namelijk wat geld kunnen schelen
Poster: Yvaroz
volgens mij heb je dan een speciaal verloop kabeltje nodig
Deze:
Poster: dJORD
ik was aan het kijken naar de cx-200 of 300 alleen las ik dat ze niet allemaal op de i-pod aan te sluiten zijn. ik denk dat ik gewoon even naar de mediamarkt ga om te kijken welke ik precies moet hebben.
Poster: Vassilli
Die oortjes (Monster beats) zijn ook zwaar overrated.