De late leeuw Deel 37 (37/37)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Prozei    posted on 21-04-2010 17:59

What do you think about De late leeuw Deel 37 ??

Vote :   

Estacy    posted on 11-05-2010 16:20
Poster: hoppie
zoiets zag ik ook, zij der vader: je heb natuurlijk ook een auto voor in het weekend nodig. ik dacht echt WTF is dit?

zowiezo is het behoorlijk onverstandig om een 16 jarige Barbie die liever haar make-up doet dan oplet, achter het stuur te zetten van een 300+ pk auto te zetten.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
TimmyV    posted on 11-05-2010 16:28
Waar worden mixes opgeslagen op een mac als ik deze net heb opgenomen met Serato Itch? Heeft Serato een eigen map? Zo ja. Waar??Cool

Edit: Al gevonden. Stond gewoon in de muziek mapHappy, laughing

Andere vraag dan. Het bestand is .Aif en wil deze converteren naar mp3. Welke gratis programma kan dat het best for Mac? Op google vind je alleen programma's voor windows bijna.
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 11-05-2010 @ 16:50:09 (100%)
Tekhead    posted on 11-05-2010 16:54
Poster: Ilja
Waar heb ik in het hele verhaal NL afgezeken Confused

En ik heb ook de geschidenis boeken gelezen hier in NL, over USSR wordt 9 van de 10x gelogen.

Ik wordt kwaad als er zulke grote onzin over USSR wordt gezegd ( zoals hierboven ).

Ilja, je bent er nooit geweest in de toenmalige? USSR, ik wel, ik weet uit eigen ervaring hoe het er was, en als het er zo goed was, waarom waren 100duizenden mensen bereid hun leven te riskeren om naar het wWesten te vluchten, meer nog, vertel ons eens waarom je als Rus (of andere ex Warschau-pact landen ,burgers) je je eigen land niet mocht verlaten ?
Simpel hoor Ilja, dan kwamen ze niet terug !
Dat je communistische sympathieen hebt deert me helemaal niet (want gedachten zijn vrij), maar hou op met de waarheid proberen te verdraaien, en het toenmalige regime goed te praten, of ben je mss vergeten hoeveel miljoenen mensen er ten tijde van Stalin en Lenin om er maar 2 te noemen, verdwenen, gemarteld en vermoord zijn geworden, enkel omdat ze een andere politieke overtuiging hadden, of zelfs er nog maar van verdacht werden.
Stalin, Lenin, Pol Pot, Idi Amin Dada, Adolf Hitler, Karadzisc, Mladic, Mao Tse Tung, etc...? allemaal massa moordenaars.
Ik denk niet dat er veel Russen zijn die terug naar dat tijdperk willen, wat jouw moeder je ook probeert wijs te maken.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
main    posted on 11-05-2010 17:06
zie net dat renekuppens die ook op dit forum zit een nummertje heeft bij nope is dope LOL
Tekhead    posted on 11-05-2010 17:20
ha woudtje, gefeliciteerd met je pro status
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Woudtje    posted on 11-05-2010 17:21
Poster: Tekhead
ha woudtje, gefeliciteerd met je pro status

Dank u hartelijk?Cool.
User edit by Woudtje on 11-05-2010 @ 17:21:44 (10%)
Vassilli    posted on 11-05-2010 17:23
Poster: main
zie net dat renekuppens die ook op dit forum zit een nummertje heeft bij nope is dope LOL

Ja hij is erg goed bezig de laatste tijd!!
Ziax    posted on 11-05-2010 17:36
Poster: Esmee

ik wordt juni 16, ik denk niet dat ik mn rijbewijs nog ga halen, beetje duur

dat hoor ik wel meer van mensen uit nederland, waarom is een rijbewijs zo duur bij jullie?

Bij ons is de goedkoopste manier:

-voor brommer: op je 16 maak je een theoretisch examen voor 15? en je mag een jaar met een L rijden. Voor een praktijkexamen betaal je 36 dacht ik.

-voor auto: 15 voor het theorie-examen (3j geldig!), 36 voor het praktijkexamen.
Als je 2x niet geslaagd bent, of je wil gewoon uit vrije wil lessen nemen kost het je zowat 600? voor 6 uurtjes.

als bij al als je een beetje ervaring hebt in het verkeer en je doet alles zonder rijopleiding dan kun je je rijbewijs halen voor een totaalprijs van ongeveer 55? (16? op het gemeentehuis voor het blaadje papier komt er nog bij).

Dus waar zit bij jullie die DURE prijs?
Bouncy    posted on 11-05-2010 17:43
Poster: Ziax
Dus waar zit bij jullie die DURE prijs?

Euhh, 250 voor m'n praktijkexamen. 650 euro voor 20 praktijklessen... (respectievelijk 20 uurtjes (of nja, deze rijschool is behoorlijk soepel, dus ene keer uurtje les, dan weer 1,5 uur))

Poster:?Estacy
zowiezo is het behoorlijk onverstandig om een 16 jarige Barbie die liever haar make-up doet dan oplet, achter het stuur te zetten van een 300+ pk auto te zetten.

?

Kun je nagaan, het is al f*cking moeilijk om een BMW-3 serie met iets van 200 pk op de weg te houden..
User edit by Bouncy on 11-05-2010 @ 17:47:36 (100%)
Vassilli    posted on 11-05-2010 17:58
Nou fucking moeilijk? Je kan ook overdrijven..
Ziax    posted on 11-05-2010 18:20
jah hallow WOW. en zijn die lessen verplicht?

In belgie enkel als je 2x niet slaagt op je praktijkexamen. (dit is dan wel met de eigen auto, er stapt een examinator in en weg ben je voor een 30-tal minuten).

Als je aan lessen begint ben je hier ook wel een mooi bedrag kwijt.
Ilja    posted on 11-05-2010 18:25
@Tekhead

ik heb het ook niet over Periode van Lenin en Stalin, want de een was puur een zakenman die door DE aan de macht is geholpen en de 2de is een Georgische gek die het fijn vond om Russen om zeep te helpen.

Periodes ernaa waren veel beter ( en o wat was het verotte westen kwaad toen Moskou de OS van 1980 kreeg ), dat ze gewoon alles op alles hebben gezet om USSR de kop in te drukken, want USSR positief in het nieuws, dat kon zo'n eikel als Jimmy Carter absoluut niet hebben.

En je hebt het fout dat er mensen niet terug kwamen, mijn grootmoeder was in USSR tijd gewoon op vakanties geweest naar west europese landen ( net als vele 1000den anderen ), en ze kwamen gewoon terug.

Dus ga aub niet beweren dat jij het beter weet dan de oorspronkelijke bewoners, want dat ken gewoon niet.

En daarnaast salarissen waren heel goed ( en het lag toch echt aan de baan dat je had hoeveel je verdiende ). Dus doctoren en dergelijke hadden weldegelijk goede inkomsten, en toen was er grotendeels alleen maar middenklasse ( dus zo'n beetje alle mensen konden zich veel veroorloven ).

En meeste spullen waren toch echt in USSR gemaakt ( tenzij je telkens op die WC papier crisis leunt Happy, laughing )
Bouncy    posted on 11-05-2010 18:53
Poster: Vassilli
Nou fucking moeilijk? Je kan ook overdrijven..

Ja ik ben niet voorzichtig genoeg Winking my eye
Vassilli    posted on 11-05-2010 18:59
Ik rijd ook vaak hard, alleen nooit problemen gehad met de 285 pk onder m'n rechter voet :P
Esmee    posted on 11-05-2010 19:02
Poster: Ziax

dat hoor ik wel meer van mensen uit nederland, waarom is een rijbewijs zo duur bij jullie?

Bij ons is de goedkoopste manier:

-voor brommer: op je 16 maak je een theoretisch examen voor 15? en je mag een jaar met een L rijden. Voor een praktijkexamen betaal je 36 dacht ik.

auto heb ik me niet in verdiept... eerst theorie idd, eurotje of 15-50. Daarna lessen 2 3 of 4, ligt aan hoe goed je bent, in mijn geval vast 4 dus dat is weer 50 x 4 = 200.
dan nog afrijden, eurotje of... wat zal t zijn? 50?
= 250 euro. Nou die kan ik ook aan iets anders leuks besteden.
Want dan komt er nog 100 euro helm bij, scooter 1500/2000? slot? hoeveel is dat?
nou daar kan ik wel wat beters van kopen Happy, laughing
Convert    posted on 11-05-2010 19:07
A.s. maandag al m'n eerste examen; Nederlands! Unhappy
Outsider    posted on 11-05-2010 19:12
Mm jullie hebben toch gelijk gehad met de veiling :P laatste 10 minuten knalde de prijzen de lucht in! Reloop RMP-3 kwam uit eindelijk op 340 euro :P?en das me toch iets te hoog
Mixt-Ape    posted on 11-05-2010 19:18
Poster: Bouncy
Kun je nagaan, het is al f*cking moeilijk om een BMW-3 serie met iets van 200 pk op de weg te houden..

Dude lol, dan kan je echt wel niet rijden...
Ziax    posted on 11-05-2010 19:21
Poster: Esmee

auto heb ik me niet in verdiept... eerst theorie idd, eurotje of 15-50. Daarna lessen 2 3 of 4, ligt aan hoe goed je bent, in mijn geval vast 4 dus dat is weer 50 x 4 = 200.
dan nog afrijden, eurotje of... wat zal t zijn? 50?
= 250 euro. Nou die kan ik ook aan iets anders leuks besteden.
Want dan komt er nog 100 euro helm bij, scooter 1500/2000? slot? hoeveel is dat?
nou daar kan ik wel wat beters van kopen Happy, laughing

ja daar heb je zeker een punt. 250 euro voor een brommerrijbewijs vind ik wel wat overdreven. Een groot aantal mensen gaat er ook niet langer dan 2 jaar gebruik van maken (wegens autorijbewijs op 18).

Welja ieder land heeft zo wel z'n ding waarschijnlijk? (Wij hebben al 3 jaar problemen met de regering, een deftige begroting opmaken is ook erg moeilijk voor leidinggevend belgi?, maar we kunnen tenminste goedkoop om een rijbewijs :p)
Saskia    posted on 11-05-2010 19:22
En dan moet je ook nog eens je rijbewijs betalen bij het gemeentehuis als je het op wilt halen!
Ziax    posted on 11-05-2010 19:26
Daar nog eens bovenop? Bij mij zit dit bedrag ook al in m'n 55? gerekend :p

wel wel wel, we hebben het hier nog zo slecht niet Cool
LilQuint    posted on 11-05-2010 19:28
Jorrit    posted on 11-05-2010 19:29

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

186 Users online: 20 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 44.598
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.972