Poster: Ilja
Waar heb ik in het hele verhaal NL afgezeken
En ik heb ook de geschidenis boeken gelezen hier in NL, over USSR wordt 9 van de 10x gelogen.
Ik wordt kwaad als er zulke grote onzin over USSR wordt gezegd ( zoals hierboven ).
Ilja, je bent er nooit geweest in de toenmalige? USSR, ik wel, ik weet uit eigen ervaring hoe het er was, en als het er zo goed was, waarom waren 100duizenden mensen bereid hun leven te riskeren om naar het wWesten te vluchten, meer nog, vertel ons eens waarom je als Rus (of andere ex Warschau-pact landen ,burgers) je je eigen land niet mocht verlaten ?
Simpel hoor Ilja, dan kwamen ze niet terug !
Dat je communistische sympathieen hebt deert me helemaal niet (want gedachten zijn vrij), maar hou op met de waarheid proberen te verdraaien, en het toenmalige regime goed te praten, of ben je mss vergeten hoeveel miljoenen mensen er ten tijde van Stalin en Lenin om er maar 2 te noemen, verdwenen, gemarteld en vermoord zijn geworden, enkel omdat ze een andere politieke overtuiging hadden, of zelfs er nog maar van verdacht werden.
Stalin, Lenin, Pol Pot, Idi Amin Dada, Adolf Hitler, Karadzisc, Mladic, Mao Tse Tung, etc...? allemaal massa moordenaars.
Ik denk niet dat er veel Russen zijn die terug naar dat tijdperk willen, wat jouw moeder je ook probeert wijs te maken.