Poster: Ilja
Jullie worden ingelicht door nieuws instanties ala CNN en NOS ( zwaar onbetrouwbaar ), ik heb kennissen en vrienden daar en volg het russische nieuws. ? ? BTW wat is er toch met jou ? ? Tekhead geeft zijn argument in probeer het tegendeel te bewijzen, ?dus waarom reageer je op mij af
Jij hebt zeker niet gelijk, mijn hele familie komt er vandaan ( inclu ik zelf ), en zij weten het een heel stuk beter dan jou lompe geschidenis boeken, ? ja die heb ik hier gelezen ja, ?toen mijn moeder het las, kon zij zich er helemaal niet in vinden, ? apart he. ? ? ??
@Lucalicious
Daarnaast ? Letland, Estland en Litouwen ( ex USSR staten ) daar zegt de bevolking dat het eigenlijk beter was tijdens uSSR dan nu is het EU. ? ?
Geloof je het zelf ?? ?2 uur te laat komen ( paar keer zonder het van te voren te melden ). ?
1. Flink ingekort op je salaris
2. bij 3de keer wordt je ontslagen en ben je verplicht nieuwe baan te zoeken en kreeg je geen uitkering.
3. Je zou nooit meer baan van hoge niveau komen. ?
EN omdat iedereen die regels kenden flikte het niemand. ?
Dus je kan net zo goed die boekjes de prulbak in smijten.
Jullie worden ingelicht door nieuws instanties ala CNN en NOS ( zwaar onbetrouwbaar ), ik heb kennissen en vrienden daar en volg het russische nieuws. ? ? BTW wat is er toch met jou ? ? Tekhead geeft zijn argument in probeer het tegendeel te bewijzen, ?dus waarom reageer je op mij af
Jij hebt zeker niet gelijk, mijn hele familie komt er vandaan ( inclu ik zelf ), en zij weten het een heel stuk beter dan jou lompe geschidenis boeken, ? ja die heb ik hier gelezen ja, ?toen mijn moeder het las, kon zij zich er helemaal niet in vinden, ? apart he. ? ? ??
@Lucalicious
Daarnaast ? Letland, Estland en Litouwen ( ex USSR staten ) daar zegt de bevolking dat het eigenlijk beter was tijdens uSSR dan nu is het EU. ? ?
Geloof je het zelf ?? ?2 uur te laat komen ( paar keer zonder het van te voren te melden ). ?
1. Flink ingekort op je salaris
2. bij 3de keer wordt je ontslagen en ben je verplicht nieuwe baan te zoeken en kreeg je geen uitkering.
3. Je zou nooit meer baan van hoge niveau komen. ?
EN omdat iedereen die regels kenden flikte het niemand. ?
Dus je kan net zo goed die boekjes de prulbak in smijten.
Poster: Yorick
ach hou toch op met deze propaganda gebeuren spam boel bam bam
je kan beter draaien of met je vriendin bezig zijn dat z'n hopeloze discuccieeeeee
Poster: Esmee
juist bij punt 3... iedereen was gelijk he ilja, dus ook qua werk wat iedereen gelijk, dus dat hoger opkomen is echt zwaar gelul. Verder weet ik er neit veel van af, maar ik kan me nog zo herinneren uit mn geschiedenis lessen van een paar jaar terug dat juist in de rusische boeken alles verzwegen wordt qua t communistische faal systeem. Die mensen zijn toch overal harstikke arm... kijk naar NL en dan naar rusland. Zeker weten dat wij beter af zijn hoor.
Poster: DjVictorF
Wat houd het ook al weer precies in als iets een OEM product is?
@Esmee
USSR is geen China of Noord Korea, daar kon je ook door goed gestudeerd te hebben ( en hard gewerkt ) goed bovenop komen met natuurlijk ook een hoger salaris. ? ? Russen zijn mensen met gezond verstand.
Iedereen kreeg gelijke behandeling kwa zorg en dergelijke, en dat was juist goed.