De late leeuw Deel 37 (34/37)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Prozei    posted on 21-04-2010 17:59

What do you think about De late leeuw Deel 37 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 09-05-2010 23:50
glasnost &? perestroika dj's
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Adrien1989    posted on 10-05-2010 00:01
Whewhe geen rijbewijs halen omdat je toch nooit aangehouden wordt, wat een grap Toen ik m'n 7 serie nog had werd ik bijna wekelijks langs de kant gezet voor papiercontrole, niet omdat ik te hard reed ofzo... Moet wel zeggen dat ik er met m'n kleine citroen geen last van heb Tongue. Maar als je je altijd gedraagt wordt je alsnog wel eens gecontroleerd om wat voor reden dan ook.
Ilja    posted on 10-05-2010 00:22
Poster: Tekhead
glasnost &? perestroika dj's

glasnost &? perestroika is een kansloze mislukking die nooit had mogen gebeuren, dan zou USSR nu nog modern en nog machtiger zijn.
Estacy    posted on 10-05-2010 01:16
ach, Gorbatsjov was mischien een slechte communist, hij zorgde er wel voor dat er geen nucleare 3de wereld oorlog kwam als je t mij vraagt. Overigens vindt ik russen wel vet. De amerikanen hebben 3 jaar lang aan een pen gewerkt die geen zwaarte kracht nodig heeft, de russen pakte een potlood :p
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 10-05-2010 @ 01:17:05 (3%)
Ilja    posted on 10-05-2010 01:27
Er is nog een vette verschil tussen Rusland nu en EU en VS: Rusland heeft geen cent staatschuld maar wel flinke reserves.
FML    posted on 10-05-2010 01:57
rusland heeft ook staats schuld wel vele male minder dan nl
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
main    posted on 10-05-2010 07:37
1,5 terug gekomen van schiphol, weekje kreta.
en dan gaat school er vanuit dat ik over 1,5 uur weer vrolijk in de les zit..

iemand trouwens last gehad van die as wolk?
Sandr    posted on 10-05-2010 12:11
Poster: Sandr
http://www.youtube.com/watch?v=Y8_PJXv16i0

Van dit nummer is (onlangs) een remix uitgebracht...

Weet iemand wat de volledige naam is en waar hij te krijgen is??

Iemand?
Play that funky music white boy....
justjustin    posted on 10-05-2010 14:04
Heeft er nog iemand een 19' flightcase om mn versterker een mooie plekkie te geven?!
Zo niet...weet iemand waar je deze voor een mooi prijsje kan krijgen?!? (tis namelijk maar voor opbergen en niet voor prof gebruik)
Ilja    posted on 10-05-2010 14:33
O happy day, mijn Limited edition James Bond collectie is binnen gekomen.

Nou dat wordt James Bond Marathon Happy, laughing
TimmyV    posted on 10-05-2010 15:12
Poster: Ilja
O happy day, mijn Limited edition James Bond collectie is binnen gekomen.

Nou dat wordt James Bond Marathon Happy, laughing

Vetjes. Ik ben op zoek naar de hele Star Wars collectie in een boxset, maar nergens is deze te krijgen. Is deze uberhaupt ooit op de markt gebracht? Dat weet jij vast wel :P
Let's go f*cking mental
Ilja    posted on 10-05-2010 15:33
@TimmyV

Jup van Star Wars Episode 4, 5, 6 zijn volgens mij 3 verschillende ( op DVD dan )

1 met alle 3 films + 1 disc met extra's
1 met alle 3 films ( allemaal single disc editions )
1 met alle 3 films ( allemaal double disc in mooie steel case )

ik heb zelf de single discs op DVD en ook nog special edition op laserdisc.
TimmyV    posted on 10-05-2010 16:13
@ Ilja: Ja dat zijn de 3 eerste films van Star wars, maar in totaal zijn er 6. Ik wil ze allemaal in 1 Box hebbenCool
Dus ook episode 1, 2 en 3 Happy, laughing
Let's go f*cking mental
Ilja    posted on 10-05-2010 16:19
alle 6 in een box, die zijn er niet ( helaas ) ?er is dus een box van 4,5,6 ? maar ook van 1,2,3. ?( en die kost rond 20 euro ).
DjVictorF    posted on 10-05-2010 16:59
Die schooldag na de vakantie valt zoooooo zwaar..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
MaximDJ    posted on 10-05-2010 17:18
Poster: DjVictorF
Die schooldag na de vakantie valt zoooooo zwaar..

Niet zeuren :P Ik had vandaag een 3,5 uur durend PROEFEXAMEN ECONOMIE HAVO Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
qntr0l    posted on 10-05-2010 17:19
Ik ga liever naar school, of ga liever werken dan dat ik ziek thuis zit zoals nu. Bah!
Tekhead    posted on 10-05-2010 17:36

glasnost &? perestroika is een kansloze mislukking die nooit had mogen gebeuren, dan zou USSR nu nog modern en nog machtiger zijn.

Hahahahahahaha, Ilja toch, waarom denk je dat de USSR uiteen is gevallen, net als de muur van Berlijn (al hadden ze hem mss beter nog wat hoger gemaakt) en het gehele ijzeren gordijn ? Omdat de USSR geen geld meer had voor defensie, ze hadden gewoon niks daar, buiten de hoge leden van het polit bureau, en dat krapuul van de KGB, zag iedereen daar scheel van de honger, zoals in al die landen, en 'tis juist dank zij de G&P dat niet iedereen daar honger lijdt. Rusland is geen USSR meer, en geen communistische staat, maar de leiders zijn nog steeds die dictators van weleer. En als je denkt dat ze in Moskou geen staatsschuld hebben,? denk dan maar gauw wat anders. Er zijn ook weinig landen waar het verschil tussen rijk en arm zo groot is als in Rusland.

@luni-b: De staatsschuld van Rusland is vele malen groter dan die van Nederland, normaal, als je de grote van Rusland ziet. Maar staatschuld in cijfers, bij vergelijking van landen onderling, is vertekend beeld, je moet dat omrekenen naar %
van het Bruto Nationaal Produkt, ofte BNP, bij de EU de gekende 3%.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 10-05-2010 @ 17:38:33 (1%)
Ilja    posted on 10-05-2010 18:04
Nee Roger, ? hier een kaart voor je:?

Kijk eens wat voor mooie licht blauwe kleur Rusland heeft vergeleken met Belgie en NL, ?en in USSR hadden mensen het zeer goed ( het was daar heel anders dan in Noord-Korea of China ). ??

En het is alleen kapot gegaan omdat West Europa en USA de taliban in Afganistan in de jaren tachtig financieel steunden om tegen de Russen te vechten ( en nu worden EU en VS door hun eigen wapens omver geschoten in die zandbak ) ?

Zou de Bin-Laden toen niet gesteund worden, dan was Afganistan nu vredig en zonder die verrot Islam, ?USSR is daar alleen gekomen omdat toenmalige regering van Afganistan hulp had gevraagd om stel klote radicalen op te ruimen, ? maar jullie hebben ervoor gezorgd ( met jullie steun ) dat er klootzakken uit heel midden oosten op af kwamen. ? ?

Hadden jullie zulke rotstreek niet geflikt was USSR nu nog steeds, machtig en Modern ( mijn moeder is opgegroeid in USSR en zijn vond het toen beter dan nu ). ?

O en dit zijn mijn helden:?

TimmyV    posted on 10-05-2010 18:11
Iemand al enig idee of er een flightcase en dustcover op de markt komen voor de Xone DX?

Wel fijn eigenlijk als ze al zoiets hebben bij release van het product.
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 10-05-2010 @ 18:12:55 (83%)
Roov    posted on 10-05-2010 18:14
Jorrit    posted on 10-05-2010 18:18

Hadden jullie zulke rotstreek niet geflikt was USSR nu nog steeds, machtig en Modern ( mijn moeder is opgegroeid in USSR en zijn vond het toen beter dan nu ). ?

Ilja, ik wordt ontzettend moe van je. Zo, dat is eruit.

Eerst al je (mager onderbouwde) posts over je politieke voorkeur. Nu een of ander idioot betoog over hoe geweldig Rusland wel niet is, wat kant nog wal slaat. Tekhead heeft het bij het juiste eind. Het verband tussen staatsschuld en welvaartsverdeling is nihil, en eerlijke welvaartsverdeling is in mijn ogen zeker iets wat een ontwikkelde natie na moet streven. Dit is slechts een argument wat iemand met tunnelvisie zou aanvoeren. Door je argumenten zo te interpreteren als je ze zelf wil, lijkt Rusland een economisch succesvol land. De waarheid is heel anders. Maar neem nog een paar jaar les in macro-economie, en we praten verder.

Je opmerking die ik quote, belachelijk. Waar ben je nou op uit??Respectloos gedrag...

'USSR' machtig en modern. Misschien zit er een ander forum te wachten op deze onzin, maar op DJResource ben echt op de verkeerde plek.
Lucalicious    posted on 10-05-2010 18:20
rusland is aan zichzelf failiet gegaan ilja.
ze hadden gewoon geen geld meer door hun communisme.
de bevolking was straatarm en er werd bijna niet meer gewerkt.
en niet zeggen dat ik geen gelijk heb want ik heb het net nog met geschiedenis moeten leren en onderzoeken Winking my eye
?
Ilja    posted on 10-05-2010 18:23
Jullie worden ingelicht door nieuws instanties ala CNN en NOS ( zwaar onbetrouwbaar ), ik heb kennissen en vrienden daar en volg het russische nieuws. ? ? BTW wat is er toch met jou ? ? Tekhead geeft zijn argument in probeer het tegendeel te bewijzen, ?dus waarom reageer je op mij af ConfusedConfused

Jij hebt zeker niet gelijk, mijn hele familie komt er vandaan ( inclu ik zelf ), en zij weten het een heel stuk beter dan jou lompe geschidenis boeken, ? ja die heb ik hier gelezen ja, ?toen mijn moeder het las, kon zij zich er helemaal niet in vinden, ? apart he. ? ? ??

@Lucalicious
Daarnaast ? Letland, Estland en Litouwen ( ex USSR staten ) daar zegt de bevolking dat het eigenlijk beter was tijdens uSSR dan nu is het EU. ? ?

User edit by Ilja on 10-05-2010 @ 18:28:08 (100%)
Flaged
Jorrit    posted on 10-05-2010 18:28
Jullie worden ingelicht door nieuws instanties ala CNN en NOS ( zwaar onbetrouwbaar )

Zet een alu-hoedje op. Waarom zou CNN en NOS niet betrouwbaar zijn, en het nieuws in Rusland wel?

235 Users online: 15 Guests (220 Unknown)
Pages generated today : 50.493
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.528.494