Poster: Tekhead
T is bijna 01:00 uur nacht, klein uurtje thuis, na een zeer zware en emotionele dag. Was om 07:00 al druk in de weer om de begrafenis een beetje in goede banen te leiden, hadden gelukkig een goede ceremonie meester.? Pascale - de mama - hebben we klaargestoomd gekregen om aanwezig te kunnen zijn, en de kids hebben elkaar prima gesteund en ondersteund, maar geen 5 min. van mijn zijde geweken, ze hadden allemaal een afscheidsbrief voor hun papa, nonkel, echtgenoot en vriend, 12 in totaal, en ik heb ze op 1 na,? allemaal moeten voorlezen, want zelf geraakten ze niet uit hun woorden en verdriet, 11 stuks bijna allemaal na elkaar voorlezen, doe het maar, amai. Na de koffie heeft de jongste zoon de moed gevonden om toch nog een woordje van dank te uiten, en toen hij op einde van z'n speech, z'n mama en 2 broers bij hem riepen, en ze zich alle 4 spec. tot mij richte, om mij? te bedanken, werd deze leeuw, bijna een welpje. Het ging dwars door mijn keel, zo oprecht bedankt worden, gaf mij zo een goed gevoel, dat alle moeheid zo verdween.
Jij heb echt je hart op de goede plaats zitten. Je ben wel eens fel maar oprecht. Top dat je dit gedaan heb voor een goede vriend die nu van boven tevreden neer kijkt op je. En ik weet zeker dat de rest van de Familie zeer tevreden zijn over jou actie. Met een woord TOP!
Poster: Ilja
Voor mij nog steeds een reden om geen rijbewijs te halen, dan ga ik liever extra keer op vakantie naar een verre bestemming, ? en als het echt moet, paar lessen nemen en een nagemaakte rijbewijs kopen bij een Antiliaan om de hoek
.?
( drink toch geen alcohol en zal zeker geen snelheid uittesten dus gewoon de politie geen reden geven tot jou te stoppen ).
Ik zou daar niet te makelijk over denken, Ilja. Het wordt ook steeds duurder en moeilijker om je rijbewijs te halen. ik?ben blij dat ik hem heb. Rijbewijs kopen? bij een Antiliaan dat is een illusie die je uit je hoofd moet zetten. Je weet nog wat een Taxi kost toch van Rotterdam naar Culemborg. Maar goed moet je zelf weten. Ik vind als je wil DJen dat een legaal rijbewijs gewoon een must is. En rijden zonder legaal rijbewijs? hangen nou eenmaal hele nare gevolgen aan. Je pleegt dan gewoon een misdrijf. Ook wordt er hier en daar preventief gecontroleerd. En als je gegevens niet in de datbase voorkomen heb je gewoon een probleem. Maak je brokken dan kan dat gevolgen hebben voor de rest van je leven. Daar zit je niet op te wachten. Maar goed eigenwijze mensen moet het op de harde manier leren. ???
Poster: timmy90
klein vraagje, wat is de ideale werkhoogte voor een dj meubeltje?
1m wordt gezegd, maar is dat het tablet op 1 meter en daarop de gear, of de gear op 1 meter?
1?Meter is genoeg. Ik heb zelf een?meubeltje die ik op locatie gebruik en die is 90 centimeter hoog. Dus met gear komt die op?1 meter. Thuis heb ik de bel ook ongeveer op?1 meter staan. ??