De late leeuw Deel 37 (32/37)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Prozei    posted on 21-04-2010 17:59

What do you think about De late leeuw Deel 37 ??

Vote :   

Esmee    posted on 09-05-2010 10:10
haha ja voor de dag NA de vakantie, daarbij hebben ze het dus niet over dinsdag en woensdag. En wat dacht je van de toetsen die nog even leuk woensdag geplant staan.... eventjes 300 woordjes voor duits... dat heb ik niet zomaar in mn hoofd zegmaar. Zeker talen zijn een drama bij mij haha, gelukkig heb ik geen frans en latijn meer.
T-to-the-J    posted on 09-05-2010 10:16
Ook dat heb ik gelukkig niet, behalve Engels maar dat is echt heel weinig. Onze docenten besparen de toetsen voor de toetsweekUnhappy nog 3 dagen en we hebben weer lang weekendHappy, laughingHappy, laughingHappy, laughing
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Esmee    posted on 09-05-2010 10:28
ja bijmij willen ze er nog een heleboel geven, nog net 1 voor de toetsweek, en dan 1tje in de eindtentamenweek/pwweek.
timmy90    posted on 09-05-2010 10:46
ben op zoek naar een idee om een meubel te maken,
dacht te beginnen van een standaard ikea meubel fzo,
en kwam op het idee om te beginnen bij de structuur van een kinderbedje,
bovenan plt op, vooraan met verlicht logo werken/ of traanplaat voor zetten,
achteraan de stokken eruit halen, en een kader in maken, dat het stevig genoeg blijft, en daar ook iets nuttig van maken,

denken jullie dat dit een goed idee is?
en zouden jullie met een verlicht logo werken of gwn afwerken met tranplaat?

ideeen zijn welkom!!
Bouncy    posted on 09-05-2010 10:50
Poster: Esmee
sja, maar met laat bedoel ik, tot ik ga slapen. Ik het t trouwens opgegeven. Dan slaap ik maar niet. Dat liggen op bed werd ik zo schijt ziek van. Volgensmij rust je ook wel uit van liggen.
En zo is t lekker rustig in huis zodat ik ff verder kan werken aan de clipmix. En misschien nog wat hw maken want morgen schijn ik weer naar school te moeten.

Beter kom je gewoon naar mijn verjaardag! Happy, laughing

Mensen, 18 worden.. is VETCOOL!
Eindelijk heb ik gedaan waar ik echt al 18 jaar op wacht...
Met de vuist op tafel geslagen (A)

Oja, en vandaag was het ook nog moederdag ofzo... en iets van de trouwdag van m'n ouders...
Dj_Fantasy    posted on 09-05-2010 10:53
maakt niet uit ouwe :P
Nou kun je eindelijk voor je rijbewijs gaan!!!!
en legaal sterke drank drinken:P
dj2dj.nl
Bouncy    posted on 09-05-2010 10:57
Poster: Dj_Fantasy
maakt niet uit ouwe :P
Nou kun je eindelijk voor je rijbewijs gaan!!!!

Tsja, als je al je geld uitgeeft aan gear (en verkopen ga ik niet doen) dan hou je weinig over voor je rijbewijs... Wie wil sponsoren?
Dj_Fantasy    posted on 09-05-2010 11:12
Ouders? Laat direct wat geld wegzetten ipv het aan jou te geven e hahaWinking my eye
dj2dj.nl
XMatiC    posted on 09-05-2010 12:05
Kost een rijbewijs halen geld dan ??
Rijschool wel ja maar gewoon gaan kost toch maar iets van een 50euro ?
www.youtube.com/LennertDJ
Estacy    posted on 09-05-2010 12:06
Poster: timmy90
Ikea idee

ik ben geen fan van de Ikea voor DJ meubels, echt stevig is het niet, en je kunt ze nauwelijk modden aangezien de 'houten' platen vanbinnen gevuld zijn met karton in een honing graat structuur.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
timmy90    posted on 09-05-2010 12:47
kga is naar den brice en ideeen opdoen se..;
Bouncy    posted on 09-05-2010 13:41
Poster: XMatiC
Kost een rijbewijs halen geld dan ??
Rijschool wel ja maar gewoon gaan kost toch maar iets van een 50euro ?

en de rest... Alleen afrijden kost al 250 euro
Yorick    posted on 09-05-2010 14:13
Poster: Bouncy

was bij mij 125 euroWinking my eye en dat is 1,5 jaar geleden..

veel rijschoolhouders vragen juist extra veel, op de CBR site vind je volgens mij de tarieven
DjVictorF    posted on 09-05-2010 15:13

Beter kom je gewoon naar mijn verjaardag! Happy, laughing

Mensen, 18 worden.. is VETCOOL!
Eindelijk heb ik gedaan waar ik echt al 18 jaar op wacht...
Met de vuist op tafel geslagen (A)

Oja, en vandaag was het ook nog moederdag ofzo... en iets van de trouwdag van m'n ouders...

gefeliciteerd! Nu mag je legaal auto rijden, sterke drank drinken en wiet roken! Wat een festijn!:D

Word zelf binnekort 16 (op de dag dat koningin maxima ook jarig is). Kan niet wachtenHappy, laughing
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
TimmyV    posted on 09-05-2010 15:20
God man, depressie heerst hier. Nergens zin in. Liefdesverdriet doet zeer.
Let's go f*cking mental
Ilja    posted on 09-05-2010 15:24

Voor mij nog steeds een reden om geen rijbewijs te halen, dan ga ik liever extra keer op vakantie naar een verre bestemming, ? en als het echt moet, paar lessen nemen en een nagemaakte rijbewijs kopen bij een Antiliaan om de hoek Cool.?

( drink toch geen alcohol en zal zeker geen snelheid uittesten dus gewoon de politie geen reden geven tot jou te stoppen ).
Tekhead    posted on 09-05-2010 15:43
Poster: Ilja

Voor mij nog steeds een reden om geen rijbewijs te halen, dan ga ik liever extra keer op vakantie naar een verre bestemming, ? en als het echt moet, paar lessen nemen en een nagemaakte rijbewijs kopen bij een Antiliaan om de hoek Cool.?

( drink toch geen alcohol en zal zeker geen snelheid uittesten dus gewoon de politie geen reden geven tot jou te stoppen ).

nog nooit van preventieve controle gehoord Ilja ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Yorick    posted on 09-05-2010 15:50
Of agente die zich om 06:00 vervelen en het leuk vinden om
alles te controleren wat los en vast zitWinking my eye?
timmy90    posted on 09-05-2010 16:11
klein vraagje,

wat is de ideale werkhoogte voor een dj meubeltje?

1m wordt gezegd, maar is dat het tablet op 1 meter en daarop de gear, of de gear op 1 meter?
feestbeest    posted on 09-05-2010 16:13
Poster: TimmyV
God man, depressie heerst hier. Nergens zin in. Liefdesverdriet doet zeer.

Aaah je bent niet de enige!
bij mij is het ook net mis gegaan, wel jammer en toch ookwel liefdsverdriet.(En ben kapot chagrijnig)
Maar ik ben pas 14 en er zijn meer vrouwen dan draaitafels dus waar maak ik me zorgen over!Cool
Sterkte nog man!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Ilja    posted on 09-05-2010 16:14
Door de prijzen die hier in NL ?( of eigenlijk heel EU ) gevraagd worden, wordt je wel gedwongen sommige dingen niet volgens de wet te doen ( en nee ik bedoel niet stelen of iets dergelijks ) maar om kosten te besparen moet af en toe van de eeuwige rechtte lijn afstappen.
Estacy    posted on 09-05-2010 16:22
Poster: timmy90
klein vraagje,

wat is de ideale werkhoogte voor een dj meubeltje?

1m wordt gezegd, maar is dat het tablet op 1 meter en daarop de gear, of de gear op 1 meter?

ideaal is de bovenkant van de gear bij je navel. Of wat ook een maatstaaf kan zijn: bij elk knopje kunnen zonder je rug te buigen. maar 90cm + 10 cm voor de gear is normaal voor vele
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
timmy90    posted on 09-05-2010 16:23
ok dank u!
Sjoewe    posted on 09-05-2010 16:27
Poster: Ilja
Door de prijzen die hier in NL ?( of eigenlijk heel EU ) gevraagd worden, wordt je wel gedwongen sommige dingen niet volgens de wet te doen ( en nee ik bedoel niet stelen of iets dergelijks ) maar om kosten te besparen moet af en toe van de eeuwige rechtte lijn afstappen.

Jij bent echt een enorme debiel verstandige jonge man Happy, laughing
User edit by Sjoewe on 09-05-2010 @ 16:39:31 (8%)
dJORD    posted on 09-05-2010 16:32
Poster: lead
Algemeen
DJResource is bedoeld om informatie te delen en hulp te bieden aan gevorde en beginnende DJ. Ook op het forum wordt verwacht dat vragen gesteld kunnen worden en dat deze beantwoord worden zonder dat hierbij op de persoon gespeeld gaat worden. Houdt de antwoorden die je post dus vriendelijk en behulpzaam en ga niet :

• Schelden en vloeken
  • SMS taal gebruiken (zoals : iig, lekkuhr, etc.)
  • off-topic reageren (dus op andere zaken dan de topic titel doet vermoeden)
Reageer altijd inhoudelijk op het onderwerp wat aangesneden is in de openings topic.

185 Users online: 19 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 91.733
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.569.734