Poster: Esmee
sja, maar met laat bedoel ik, tot ik ga slapen. Ik het t trouwens opgegeven. Dan slaap ik maar niet. Dat liggen op bed werd ik zo schijt ziek van. Volgensmij rust je ook wel uit van liggen.
En zo is t lekker rustig in huis zodat ik ff verder kan werken aan de clipmix. En misschien nog wat hw maken want morgen schijn ik weer naar school te moeten.
Poster: Dj_Fantasy
maakt niet uit ouwe :P
Nou kun je eindelijk voor je rijbewijs gaan!!!!
Poster: timmy90
Ikea idee
Poster: XMatiC
Kost een rijbewijs halen geld dan ??
Rijschool wel ja maar gewoon gaan kost toch maar iets van een 50euro ?
Poster: Bouncy
en de rest... Alleen afrijden kost al 250 euro
Beter kom je gewoon naar mijn verjaardag!
Mensen, 18 worden.. is VETCOOL!
Eindelijk heb ik gedaan waar ik echt al 18 jaar op wacht...
Met de vuist op tafel geslagen (A)
Oja, en vandaag was het ook nog moederdag ofzo... en iets van de trouwdag van m'n ouders...
en de rest... Alleen afrijden kost al 250 euro
Poster: Ilja
Voor mij nog steeds een reden om geen rijbewijs te halen, dan ga ik liever extra keer op vakantie naar een verre bestemming, ? en als het echt moet, paar lessen nemen en een nagemaakte rijbewijs kopen bij een Antiliaan om de hoek.?
( drink toch geen alcohol en zal zeker geen snelheid uittesten dus gewoon de politie geen reden geven tot jou te stoppen ).
Poster: TimmyV
God man, depressie heerst hier. Nergens zin in. Liefdesverdriet doet zeer.
Poster: timmy90
klein vraagje,
wat is de ideale werkhoogte voor een dj meubeltje?
1m wordt gezegd, maar is dat het tablet op 1 meter en daarop de gear, of de gear op 1 meter?
Poster: Ilja
Door de prijzen die hier in NL ?( of eigenlijk heel EU ) gevraagd worden, wordt je wel gedwongen sommige dingen niet volgens de wet te doen ( en nee ik bedoel niet stelen of iets dergelijks ) maar om kosten te besparen moet af en toe van de eeuwige rechtte lijn afstappen.
Poster: lead
Algemeen
DJResource is bedoeld om informatie te delen en hulp te bieden aan gevorde en beginnende DJ. Ook op het forum wordt verwacht dat vragen gesteld kunnen worden en dat deze beantwoord worden zonder dat hierbij op de persoon gespeeld gaat worden. Houdt de antwoorden die je post dus vriendelijk en behulpzaam en ga niet :
Reageer altijd inhoudelijk op het onderwerp wat aangesneden is in de openings topic.
- Schelden en vloeken
- SMS taal gebruiken (zoals : iig, lekkuhr, etc.)
- off-topic reageren (dus op andere zaken dan de topic titel doet vermoeden)