Poster: DjVictorF
Sterkte Tekhead! Echt mooi dat je dit allemaal doet!
T is bijna 01:00 uur nacht, klein uurtje thuis, na een zeer zware en emotionele dag. Was om 07:00 al druk in de weer om de begrafenis een beetje in goede banen te leiden, hadden gelukkig een goede ceremonie meester.? Pascale - de mama - hebben we klaargestoomd gekregen om aanwezig te kunnen zijn, en de kids hebben elkaar prima gesteund en ondersteund, maar geen 5 min. van mijn zijde geweken, ze hadden allemaal een afscheidsbrief voor hun papa, nonkel, echtgenoot en vriend, 12 in totaal, en ik heb ze op 1 na,? allemaal moeten voorlezen, want zelf geraakten ze niet uit hun woorden en verdriet, 11 stuks bijna allemaal na elkaar voorlezen, doe het maar, amai. Na de koffie heeft de jongste zoon de moed gevonden om toch nog een woordje van dank te uiten, en toen hij op einde van z'n speech, z'n mama en 2 broers bij hem riepen, en ze zich alle 4 spec. tot mij richte, om mij? te bedanken, werd deze leeuw, bijna een welpje. Het ging dwars door mijn keel, zo oprecht bedankt worden, gaf mij zo een goed gevoel, dat alle moeheid zo verdween.