Poster: Luni-B
hahah geweldig skaten op een Ipad !! KLIKKK
Poster: Bouncy
Wie van jullie komt er zondagavond effe een biertje doen bij mij thuis (zondag word ik 18..)
Poster: walteur
helaas woon je te ver, anders kon ik wel afkomen
Ook niet als ik zeg dat er een frituur bij is?
Poster: Dj_Fantasy
Was wel te denken ja..
Zoals jij constant praat over frikandellen en weet ik veel wat op msn whaha
Poster: hoppie
(drukke adhd opdringige mode aan)
lead schiet now plzz eens op met die djm 2000 demo vid, word steeds nieuwsgieriger
(drukke adhd opdringige mode uit)
Hmm, ik denk dat ik het deze keer van Lead ga verliezen...
Poster: DJJS
http://www.youtube.com/watch?v=1R72fRgABCM
Poster: justjustin
ik snap het nut van dit soort filmpjes niet...Na wil it blent, heb ik het wel gezien...
Poster: Helioxx
Sebiet dj @ schoolfuif
Poster: Helioxx
Net gedaan, en het was geweldig! Ging veel vlotter dan verwacht! Beatmatchen zat vaak offbeat, maar ze hebben me voor een andere fuif ook gevraagd, dus dat is bon!
Poster: Tekhead
Amai, net terug van de weduwe van m'n kameraad, die enkele dagen geleden overleden is. Pascale (zo heet de wwe) is kompleet ingestort bij mij, heb dokter gebeld die r bijna onmiddellijk was. Heeft haar naar ziekenhuis gebracht om haar te laten kalmeren, en te rusten. 'T was niet makkelijk haar te overtuigen, en ze bleef herhalen dat ze bij de kids moest zijn, enzo... Heb haar duidelijk gemaakt dat ze zich niet mag laten gaan, of ze geraakt morgen niet op de begrafenis, en dan ook ineens de kids mee naar mij thuis genomen, m'n vrouw en ik hebben ons bed en slaapkamer afgestaan aan de kids, en ik zal op een logeerbed slapen, en mijn vrouw is naar een vriendin gaan slapen. Maakt ons niks uit, zolang de kids maar goed terecht komen en morgen beetje uitgerust de mis kunnen volgen, 't worden nog zware uren en dag voor mij
Poster: Snoey
Big ups Tekhead (Y)
Poster: DJELVRIESO
Heerlijk xD
@LilQuint
Haha, leuk hea voelt dat als je geboekt word. Ik weet nog wel dat ik voor de eerste keer gebelt werd voor een club, ik voelde me die heledag goed.
Maar 't was tenslotte ook oudjaars dag.