Poster: djdolivieira
Ik snap er helemaal niks meer van. Maar Ilja heeft zijn 2 Denons alweer te koop staan.
http://muziek.marktplaats.nl/dj-sets/340901115-denon-dn-s1200-nieuw-2x.html
Iemand interesse
Poster: TimmyVPoster: XMatiC
Ik kan er niet meer tegen..
Tegen die mensen die zeggen van ja hardstyle is dood is xd?
Zoals op GHF :p?
Hardstyle is verre van dood. Dwazen!
edit: Ze hebben zelfs een 18+ topic voor foto's en video's.
Wat is dat voor pauper forum hahahaha?
Ja ghahah n ze noemen de hs van nu nu-style....??Lees hun FAQ dan eens :p?
Poster: XMatiC
Ik kan er niet meer tegen..
Tegen die mensen die zeggen van ja hardstyle is dood is xd?Zoals op GHF :p?
Poster: timmy90
haha wa ne kerel!
voor mensen met interesse, hij is een zeer correcte verkoper die snel en goed handelt!!
Poster: TimmyV
"Ja ghahah n ze noemen de hs van nu nu-style...."
Klopt. Veel mensen noemen het zo, dus niet alleen hun
Komt omdat er veel veranderd is.
De hardstyle tracks die nu nog uitkomen hebben een rauwere hardere kick gekregen.
Als je luistert naar nummers van o.a. Crypsis of Chain Reaction gaat het zelfs steeds meer richting hardcore.
Dit vinden veel mensen jammer.
Ik vind de hardstyle van tegenwoordig juist vele malen beter.
Verandering hoort er nou eenmaal bij. Zie je overal in de Dance-scene.
Volgens mij is dit de meest genoemde reden voor mensen die praten over de Nu-style.
Poster: Yorick
Howwww. Steun me aub
Poster: qntr0l
Ik vind de Hardstyle van vroeger stiekem een stuk beter, daarom luister en draai ik het gewon ook totaal niet meer.
Poster: Esmee
oke om even terug te gaan op t vorige onderwerp... 80 euro per maand als je er niet over heen gaat.ik betaal zegmaar 11.25 p maand voor een 22.50 abbo van vadafone. = 300 sms/150 belmin. Ennn ik heb omnia 2 (?480) erbij gratis.... dus 2 jaar lang 11.25 x 24 = nog lang geen 400 = best goedkoop... maar 80
pffff... en dan kun je zeggen dat dat met internet is maar als ik er internet bij wil betaal ik 21.25 per maand. Wil je dan ook nog een 1000 smsjes blox erbji is het 31.25 per maand... maar hoe je dan ooit op 80 uit wil komen...
Poster: Luni-B
lol , heb op een terrasje me gelunched lekker in het zonnetje? we wonen tog wel allebij in Nederland he ? :P
"Ja ghahah n ze noemen de hs van nu nu-style...."
Klopt. Veel mensen noemen het zo, dus niet alleen hun
Komt omdat er veel veranderd is.
De hardstyle tracks die nu nog uitkomen hebben een rauwere hardere kick gekregen.
Als je luistert naar nummers van o.a. Crypsis of Chain Reaction gaat het zelfs steeds meer richting hardcore.
Ik vind de hardstyle van tegenwoordig juist vele malen beter.
Verandering hoort er nou eenmaal bij. Zie je overal in de Dance-scene.
Volgens mij is dit de meest genoemde reden voor mensen die praten over de Nu-style.
Poster: BootstrapIk vind het een kutnummer
Kennen jullie deze al? Ik vind hem echt te smeeeerig voor woorden
Poster: Bootstrap
Kennen jullie deze al? Ik vind hem echt te smeeeerig voor woorden