De late leeuw Deel 37 (25/37)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Prozei    posted on 21-04-2010 17:59

What do you think about De late leeuw Deel 37 ??

Vote :   

Sebasz    posted on 04-05-2010 18:19
Poster: Bootstrap

Hmm lekker dan.. Ik had het laatst nog erger, toen was mijn simkaart er echt helemaal mee opgehouden Cool Al mijn nummers kwijt, want ik had ze expres op de sim gezet. Die gaat toch nooit stuk dacht ik..

als je geluk hebt staat er nog wat op de tel? of heb je echt alles overgezet?Cool

btw, net de M-Audio Axiom 49 gekocht Happy, laughing voor 227 euro bij b*x-sh*pCoolhelaas donderdag pas in huis ivm 5 mei?Cool
User edit by Sebasz on 04-05-2010 @ 18:20:24 (33%)
timmy90    posted on 04-05-2010 18:21
ik heb bij de bax veiling een bod gedaan op de qsc speaker, echt een mooi prijsje,; spijtig dat het er maar 1 is...
Sebasz    posted on 04-05-2010 18:23
Ja ik had ff gebeld en had 5% korting er af gekregen?Smile kon zelf namelijk nergens een kortingscode vinden, dus ik denk wie niet waagt wie niet wint?Cool

petje af voor ze, scheelt toch weer 12 euro ongeveer?Cool
Tekhead    posted on 04-05-2010 18:40
Poster: Esmee
@estacy
Maar ik denk dat bij de afmetingen van die mixer dat wel mee is genomen bij de breedte hoor...

weet iemand of de deksel eraf kan of niet Cool? zo niet dan zal ik even met bax-shop gaan chatten of zijn t weten.
Mocht hij er niet af kunnen moet ik mezelf wel even echt af gaan vragen of t handig is of niet. Want hij is wel 100 euro goedkoper bijna.

kzal het eens even checken voor jou esmee
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Xtremer    posted on 04-05-2010 18:43
Zooo 2e CDJ-2000 en m'n nieuwe Apogee Duet Audio Interface zijn binnen.
EINDELIJK weer mixenCool!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Esmee    posted on 04-05-2010 18:46
Poster: Tekhead

kzal het eens even checken voor jou esmee

thnx Happy, laughing
niiicola    posted on 04-05-2010 18:50
Poster: Xtremer
Zooo 2e CDJ-2000 en m'n nieuwe Apogee Duet Audio Interface zijn binnen.
EINDELIJK weer mixenCool!

FOTOOO
Gewoon.
Xtremer    posted on 04-05-2010 18:58
Poster: niiicola
FOTOOO

Binnekort, geloof me, dat worden leuke shotsCool.
Dj_Fantasy    posted on 04-05-2010 19:06
Poster: ccc
Zekerrrrrrrrrr. Cool Vorig jaar een van men beste dagen.

Jij ook weer?

Eeechhtt wel ^^ ga direct men kaarten 15 mei bestellen.
Deze keer wel fatsoenlijk afsprekenWinking my eye en ook eens phone numbers uitwisselen whaha!
dj2dj.nl
ccc    posted on 04-05-2010 19:12
Ik ook haha.

Ja ik weet nog dat ik toen snachts thuis kwam en men inbox checkte en die pm zag. :P Denk shiiit haha.
Xtremer    posted on 04-05-2010 19:12
Ff een bijpassende foto gemaakt haha:

TimmyV    posted on 04-05-2010 19:20
Poster: Sebasz

Nope morgen 5 mei Unhappy

OohjaCool nou donderdag dan.
Let's go f*cking mental
Dj_Fantasy    posted on 04-05-2010 19:43
Haha inderdaad!
En dat ik nog zei zo laat die speaker @ mainstage en toen stond ik er lekker alleen^^
Is ook laatste keer geweest dat ik voor de speakers stond zonder oordoppen hoor.
Heb mezelf nog vervloekt dat ik ze vergeten was!
dj2dj.nl
Dolivieira    posted on 04-05-2010 19:50
@estacy
Maar ik denk dat bij de afmetingen van die mixer dat wel mee is genomen bij de breedte hoor...

weet iemand of de deksel eraf kan of niet Cool? zo niet dan zal ik even met bax-shop gaan chatten of zijn t weten.
Mocht hij er niet af kunnen moet ik mezelf wel even echt af gaan vragen of t handig is of niet. Want hij is wel 100 euro goedkoper bijna.

Deksel kan er altijd af bij dat soort cases, Esmee. Geloof mij nou maar. Anders kan je altijd bellen naar de shop die ze verkoopt en waar jij?hem gaat kopen.??

poster: Tekhead
Ok bedankt, maar waarom verpest ik het een beetje ?

@djdoliviera:nuchter dennis ? Zaterdagavond niet echt haha, LOL

Ik bedoelde ook niet die nuchterheid Cool
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 04-05-2010 @ 19:54:36 (37%)
ccc    posted on 04-05-2010 20:16
Poster: Dj_Fantasy
Haha inderdaad!
En dat ik nog zei zo laat die speaker @ mainstage en toen stond ik er lekker alleen^^
Is ook laatste keer geweest dat ik voor de speakers stond zonder oordoppen hoor.
Heb mezelf nog vervloekt dat ik ze vergeten was!

Hahaha. Dat was goed hard inderdaad. En het was gruwelijk warm weet ik nog. Ik doe nooit men shirt uit op feesten, dit was toch de eerste keer en dan heb ik et ook echt super warm.
Dj_Fantasy    posted on 04-05-2010 20:29
Weet dat ik hierna 3 dagen ziek thuis lag..
Gewoon overgeven alles erop en eraan.. Sterke zonneslag! Wel beste festival waar ik ooit was heen geweest.
Nu nog proberen Q-base te gaanWinking my eye
En zeker Euphoria in de 013 in Tilburg ergens September!
dj2dj.nl
Bootstrap    posted on 04-05-2010 20:31
Poster: Sebasz

als je geluk hebt staat er nog wat op de tel? of heb je echt alles overgezet?Cool

Nee alles stond alleen op de sim, anders stond het dubbel in mijn telefoonboek.. Maar ik heb al mijn nummers inmiddels al weer terug, was al een tijdje geleden Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
MaximDJ    posted on 04-05-2010 20:55
Jeee nieuwe Martin Magnum 650 voor mijn Drive-in :D En nieuwe DJ meubel waar ik straks ff fotos van zal plaatsen
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Tekhead    posted on 04-05-2010 22:25

thnx Happy, laughing

sorry dat ik wat op mij heb laten wachten, maar moest nog het avondeten klaar maken, kindjes in bad en bed stoppen, etc...

En nu het verschil tussen de prodjuser en de jb systems. Zoals Dennis al aangaf, kan je ook bij de jb case het deksel er volledig afhalen, net als bij de prodjuser, maar daar eindigt dan ook de gelijkenis tussen beide cases.
Er zit een prijsverschil tussen beide cases van +/- 100,00 euro, en als je beide cases ontleed, is dat prijsverschil meer dan gerechtvaardigd, zelfs meer, is eigenlijk zeer laag.
De jb case is gewoon kitsch, kwaliteit zeer beschamend, beschermingsfactor ondermaats, uiterlijk van een goochelkoffer of reiskoffer. De basis van deze case is een hard schuim (foam) waarop? rondom een heel dun alu-plaatje wordt geplakt en afgewerkt met alu hoekprofieltje om de plaatjes avst te maken en op de hoeken van koffer en deksel een hoekbeschermer, eigenlijk meer bedoeld om de profielen aaneen te zetten en vast te houden. Het deksel is hetzelfde verhaal, maar is de harde foam vervangen door een dempingsmat. De case wordt afgesloten door 2 bedenkelijke koffersluitingen, die bij een bruske beweging of val van bvb tafel allemaal terug openspringen, met alle mogelijke gevolgen. Ook de vorm van o.a. het deksel belet dat je veilig kan stapelen. Deze case is niet meer of minder een anti-stof bescherming.

De prodjuser daarentegen is van een heel ander Allooi, ontworpen en gebouwd voor 'on the road', met goede materialen en onderdelen, en met een visie. De basis, een 9mm Berken triplex is een zeer goede keuze, de (inbouw)vlinder sluitingen en (inbouw) handvaten, de stevige hoekbescherming en dito randprofielen, zorgen ervoor dat de case is staat is om je gear echt te beschermen, indien nodig.

Ik weet Esmee dat je niet de bedoeling hebt om je gear on the road te gebruiken, maar vind die jb case een lelijke, kitscherige bagger koffer. Indien je echt een F.C. wil, en je nog wat kan sparen en nog een beetje tijd van wachten hebt,
koop dan die prodjuser, daar zal je geen spijt van krijgen, van dei jb system wel.
Esmee    posted on 04-05-2010 22:31
Bedankt voor je verhaal Happy, laughing Cool hier heb ik zeker wat aan! Nu nog even papa overhalen Cool want hij WIL namelijk dat er een flightcase komt. Dat wordt dan wel mn verjaardags cadeau... maar hij vond die projuser een beetje duur zegmaar.
Tekhead    posted on 04-05-2010 22:40
175,00 euro is nog altijd voor vele mensen en jongeren een hoop geld, maar voor een kwaliteits flightcase is dit een mooie prijs, en deze aankoop zal je je later ook niet beklagen, en als je hem niet meer mooi of up to date vind, geef je hem gewoon een nieuw likje verf en hop, een nieuwe (oude) case, dat kan je ook niet met de jb case
Esmee    posted on 04-05-2010 22:43
sja uhhm, pappi betaald Cool dus ik zal even heel aardig doen. + dit ff allemaal laten lezen, nogmaals bedankt voor je tijd die je erin hebt gestopt om t ff voor me op te zoeken + uit typen Winking my eye! Hopen dat hij vanavond een beetje redelijke tijd thuis komt... want ik begin moe te worden en morgenochtend is hij weer vroeg weg.
Tekhead    posted on 04-05-2010 22:48
sja uhhm, pappi betaald Cool dus ik zal even heel aardig doen. + dit ff allemaal laten lezen, nogmaals bedankt voor je tijd die je erin hebt gestopt om t ff voor me op te zoeken + uit typen Winking my eye! Hopen dat hij vanavond een beetje redelijke tijd thuis komt... want ik begin moe te worden en morgenochtend is hij weer vroeg weg.

Voor jou doe ik het met plezier, jij weet het altijd te waarderen.Cool Ik had trouwens tot over enkele maanden, 2 platenkoffers die uit dezelfde materialen waren opgebouwd als de jb case, en dus wist al dat het bagger was/is
Dj_Fantasy    posted on 04-05-2010 22:54
Enorm leuk zijn deze ook wel.
Waarvan ik de kwaliteit enorm goed vindt!
Meer als 3/4 van ons magazijn bestaat uit Road Ready Cases.

dj2dj.nl
Esmee    posted on 04-05-2010 23:13
Poster: Dj_Fantasy
Enorm leuk zijn deze ook wel.
Waarvan ik de kwaliteit enorm goed vindt!
Meer als 3/4 van ons magazijn bestaat uit Road Ready Cases.

ziet er mooi en stevig uit maar wordt me echt te duur

280 Users online: AudioRelives & 15 Guests (264 Unknown)
Pages generated today : 9.182
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.487.183