Poster: T-to-the-J
Timmy had het over de djm, niet over de cdj...
Poster: timmy90
net bij bax tussen de veiling gaan kijken, en direct een bod uitgebracht, zeer interessnte dingen staan daar tussen hoor!
Poster: T-to-the-J
Timmy had het over de djm, niet over de cdj...
Poster: Esmee
Ik zat na te denken over een verjaardags cadeau, en ik kwam uit bij een flightcase voor mn gear.
(ik heb 2x mcd 200 en reloop rmx 30)
Ik neem mn gear nergens mee naar toe dus ??n grote flightcase vind ik niet erg en voor de prijs is het wel zo fijn
De deksel moet eraf kunnen en met het oog op de toekomst wil ik eigenlijk, dat er ook een mixer ? la djm 800 formaat er ook in past. Is dat mogelijk? Dat ik dus meer schuimblokken gebruik om mijn mixer en nu in te zetten en dan die er later er eventueel uithaal?
Of zeggen jullie, koop gewoon 3 losse flightcases, dat is makkelijker.
T moet uiteraard gewoon aangesloten en al in de flightcase kunnen. Dus deksel eraf, aanzetten en spelen maar.
Ik neem mn gear nergens mee naar toe
flightcase
die mixer van jb is idd kleiner dan een djm. en die ziet er al best precies pas uit in die dj 200 case.
@sjoewie
het is steviger, beschermt mn spullen beter, t is geen must maar wel gewoon fijn weetje wel :P en t is beschermt tegen stoten.
Poster: TimmyV
Net een mail gehad dat mijn bestelling verzonden is. WOEHOEEEE ?heb morgen dus als het goed is mijn xone dx binnen
Poster: Saskia
Vanmorge wilde ik smse is uit het niks mijn telefoonnummer geblokkeerd dankje vodafone heb ik een nieuwe simkaart kunnen kopen