Poster: Dj_Fantasy
.::LINK::.
Nieuwste Clip van Lady Gaga - telephone, maar dan door The US Army..
.::LINK::.
Nieuwste Clip van Lady Gaga - telephone, maar dan door The US Army..
Poster: Tekhead
Ik zal hem de groeten doen van alle djr's,? en speciaal van jou zeker dennis.
@SECA: ik ga daar sebiet ook nog ff langs.
Poster: Lead
Ga naar een winkel van Beter Horen, die verkopen dit spul en moeten je aan zo'n filtertje kunnen helpen.
ga ik hier nu ff enkele jaloers maken hehe.
Heb gewonnen op via Topradio, een Meet & Greet met.................. Tiesto, morgen voor zijn optreden in't sportpaleis Antwerpen, mag backstage en met een VIP behandeling, ga me eens lekker laten verwennen, met champagne, Wodka/Redbull etc... HBopelijk geeft hij er een lap op, zoniet heb ik alvast kennis gemaakt met El Tiesto. Denk dat er vele in mijn plaats zouden willen zijn.?
ga ik hier nu ff enkele jaloers maken hehe.
Heb gewonnen op via Topradio, een Meet & Greet met.................. Tiesto, morgen voor zijn optreden in't sportpaleis Antwerpen, mag backstage en met een VIP behandeling, ga me eens lekker laten verwennen, met champagne, Wodka/Redbull etc... HBopelijk geeft hij er een lap op, zoniet heb ik alvast kennis gemaakt met El Tiesto. Denk dat er vele in mijn plaats zouden willen zijn.?
Jammer, toch een beetje te ver vanuit Mol..
Poster: Snoey
Als je hem dan ook zo direct en hard bent in zijn gezicht, zoals je hier op het forum bent, ben je een held! Ga je opeens slijmen en vriendelijk tegen hem doen, dan mag je nooit meer zijken.
Poster: NielsR
Alles is ver vanuit Mol, wat een kutdorp haha :D
Poster: main
some summer D&B:
http://www.youtube.com/watch?v=6mGxypBGEvU
Blame ft. Ruff Sqwad - On My Own (Drum & Bass Mix) (Official Video)