Poster: JollyJunkie
No offence hoor, maar The Baseballs - Umbrella is ook gewoon saaie gekopieerde top 40 zooi.
Ik vind het zelf wel een van de betere top 40 zooi, maar het is en blijft top 40 zooi
Poster: Tekhead
ga ik hier nu ff enkele jaloers maken hehe.
Heb gewonnen op via Topradio, een Meet & Greet met.................. Tiesto, morgen voor zijn optreden in't sportpaleis Antwerpen, mag backstage en met een VIP behandeling, ga me eens lekker laten verwennen, met champagne, Wodka/Redbull etc... HBopelijk geeft hij er een lap op, zoniet heb ik alvast kennis gemaakt met El Tiesto. Denk dat er vele in mijn plaats zouden willen zijn.?
Poster: Vassilli
Stuur een mail naar de klantenservice van Exinore...
ga ik hier nu ff enkele jaloers maken hehe.
Heb gewonnen op via Topradio, een Meet & Greet met.................. Tiesto, morgen voor zijn optreden in't sportpaleis Antwerpen, mag backstage en met een VIP behandeling, ga me eens lekker laten verwennen, met champagne, Wodka/Redbull etc... HBopelijk geeft hij er een lap op, zoniet heb ik alvast kennis gemaakt met El Tiesto. Denk dat er vele in mijn plaats zouden willen zijn.?
Ik zal hem de groeten doen van alle djr's,? en speciaal van jou zeker dennis.
@SECA: ik ga daar sebiet ook nog ff langs.
Poster: danielvds
Had deze vraag ook al in het kleine vragen topic gesteld maar nog geen reactie.. Dus nog eventjes hier:
Ik ben afgelopen weekend de filter uit m'n Exinore ER15 oordop verloren..Nu vind ik op het internet alleen maar filters van Earproof die los te bestellen zijn. Ik heb gelezen dat deze oordoppen na genoeg het zelfde zijn. Weet iemand toevallig of ik de filter van Earproof in een Exinore oordop kan stoppen?
@Tekhead: Gefeliciteerd!