Poster: matezo
iemand een idee :Ik ben bijna klaar met mijn snelmix (r&b) en nu wil ik bij een van de liedjes een turntable stop effect krijgen weet iemand hoe je dit kan?verwezenlijkheden
Poster: ThijsG
Ik heb laatst volgens mij mn speakers opgeblazen. Het klinkt alsof het door een lpf gaat ofzo.. Op de avond dat het gebeurde heeft het even naar brand geroken..
Nu weet ik TOTAAL niks van speakers/geluid enz. Dus ik denk dat ik er maar mee naar een muziekwinkel ofzo moet, maar ik vraag me af of die het weet. Iemand een beter idee??
Poster: DjVictorF
Een vriend van mij heeft dit ook volgensmij eens een keer gehad.. Hij had toen iets gelasst en toen kon hij er gewoon weer mee draaien (werd alleen wel wat gevoeliger)..
Poster: matezo
kan iemand me nog even helpen aub met het tapestop effect ? ik zie het niet staan tussen de effecten van glitch ?? iemand met raad ?
Poster: Bootstrap
Net een nieuwe mix van een uur gemaaktHij is dit keer niet snel gemixt, 13 tracks in een uur. Maar wel lekker strak en de opbouw is ook wel lekker gelukt
Gaat van Deadmau5 progressive naar ruige electro. Voor mensen met interesse:
Linkje
Poster: Bootstrap
Maar de Xone is ook heel relaxt om icm Traktor te gebruiken hoor
Poster: ThijsG
Mij lijkt ableton ook logischer maar Richie Hawtin gebruikt bv ook Traktor met zn 4D.
De DX is gemaakt voor Traktor, lijkt me ook vrij logisch