Poster: ThijsG
Ik heb laatst volgens mij mn speakers opgeblazen. Het klinkt alsof het door een lpf gaat ofzo.. Op de avond dat het gebeurde heeft het even naar brand geroken..
Nu weet ik TOTAAL niks van speakers/geluid enz. Dus ik denk dat ik er maar mee naar een muziekwinkel ofzo moet, maar ik vraag me af of die het weet. Iemand een beter idee??
Poster: Esmee
oke mensen jullie hoeven echt niet allemaal te zeggen dat t snel gaat... want dan gaat t alleen maar sneller :P
Was t in andere delen van nederland vandaag ook zo akelig koud? Vannochtend had ik echt spijt dat ik geen handschoenen had.
Poster: matezo
? :p lol
Poster: Seca
Mja.. Gaat je een aardige cent kosten als hij werkelijk is opgeblazen.
Een speaker opblazen wilt zeggen dat er een scheurtje in je speaker komt denk ik, zodus moet je er een nieuwe in laten steken..
Poster: matezo
iemand een idee :Ik ben bijna klaar met mijn snelmix (r&b) en nu wil ik bij een van de liedjes een turntable stop effect krijgen weet iemand hoe je dit kan?verwezenlijkheden
Poster: Yorick
Is de remix van Dj chaos. Google maar en je vind ze voorleg pakket.
Leuk zeg z'n Dj die los gaat en het publiek niet gehehe
Poster: Adrien1989Poster: matezo
iemand een idee :Ik ben bijna klaar met mijn snelmix (r&b) en nu wil ik bij een van de liedjes een turntable stop effect krijgen weet iemand hoe je dit kan?verwezenlijkheden
Met wat maak je het?
?
?
Idd makkelijk om te weten.
Poster: ThijsG
Dus het is te repareren, maar dan is het waarschijnlijk net zo duur als een nieuwe speaker..? Maar eens kijken bij een geluidszaak dan...Weet iemand hoe die (DAP)dingen ineens kunnen opblazen zonder dat er iets clipt of in het rood gaat en ze nog niet onwijs oud zijn?
Poster: Crazy
?
?
Thanx! En aan iedereen bedankt die ook met ideetjes kwamen!