De late leeuw Deel 37 (12/37)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Prozei    posted on 21-04-2010 17:59

What do you think about De late leeuw Deel 37 ??

Vote :   

Jorrit    posted on 26-04-2010 13:03
Gister helemaal zin in Bloomingdale, Dennis Ferrer draaide, krijg je dit:
Eerst een half uur in de rij gestaan, toen geweigerd puur om het feit dat ik een vent ben. Portiertje liet wel z'n 12 vriendjes naar binnen, die natuurlijk ook zonder vrouwen waren, maar ik met m'n kaartje ter waarde van 15 euro + een belachelijk 3 euro kan niet meer naar binnen en 'je moet maar mailen voor je geld'. Meisjes werden uit de rij gepikt, die konden wel naar binnen. De arrogantie van die portier, niet te geloven.

Als je als organisator niet doorhebt dat je met 2.000 man capaciteit geen 3.000 kaarten kunt verkopen, moet je je afvragen of je niet beter putjesschepper kan worden oid, hoef je in ieder geval niet zulke idioot moeilijke wiskunde toe te passen. Maar de geldwolfen verkopen zoveel kaartjes als er maar mensen zijn om aan te verkopen, en zien dan later wel of het gaat passen in die schuur van ze.

Een locatie moet blij zijn met haar populariteit, dit niet misbruiken.

Na geweigerd te zijn richting BLM9 gelopen, waar ze vanwege dat het zo rustig was geen entree meer vroegen. Daarna naar Woodstock, waar de portier je vriendelijk begroet en je alleen lastig valt als je zelf ook lastig bent. Zo kan het dus ook...

Nooit meer Bloomingdale dus
Adrien1989    posted on 26-04-2010 14:56
Dat is wel gierig. Ben zelf gister naar de Escape geweest, top avond gehad.
Bouncy    posted on 26-04-2010 15:12
Poster: Bart_
Ik ben ingeschreven voor volgend schooljaar, in 'Podiumtechnieken'?Cool

Heb je wel weer de saaiste tak gekozen volgens mij...
justjustin    posted on 26-04-2010 15:24
Poster: Jorrit
Eerst een half uur in de rij gestaan, toen geweigerd puur om het feit dat ik een vent ben. Portiertje liet wel z'n 12 vriendjes naar binnen, die natuurlijk ook zonder vrouwen waren, maar ik met m'n kaartje ter waarde van 15 euro + een belachelijk 3 euro kan niet meer naar binnen en 'je moet maar mailen voor je geld'. Meisjes werden uit de rij gepikt, die konden wel naar binnen. De arrogantie van die portier, niet te geloven.

Als je als organisator niet doorhebt dat je met 2.000 man capaciteit geen 3.000 kaarten kunt verkopen, moet je je afvragen of je niet beter putjesschepper kan worden oid, hoef je in ieder geval niet zulke idioot moeilijke wiskunde toe te passen. Maar de geldwolfen verkopen zoveel kaartjes als er maar mensen zijn om aan te verkopen, en zien dan later wel of het gaat passen in die schuur van ze.

Na geweigerd te zijn richting BLM9 gelopen, waar ze vanwege dat het zo rustig was geen entree meer vroegen. Daarna naar Woodstock, waar de portier je vriendelijk begroet en je alleen lastig valt als je zelf ook lastig bent. Zo kan het dus ook...

?
ONGELOFELIJK...
?
dat kan echt niet!!!
?
Woudtje    posted on 26-04-2010 15:28

?
Wat belachelijk zeg! Krijg je nou wel je geld terug, of niet?
FML    posted on 26-04-2010 15:39
Tja zo gaat het wel in werkelijkheid , een gast uit india die ik ken werkte ook als portier en mocht maar 15 %? negers binnen laten belachelijk ! zelfs clubs waar je ze een fooi MOET geven anders mag je niet naar buiten. belachelijk gewoon
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Jorrit    posted on 26-04-2010 16:20
Poster: Luni-B
Tja zo gaat het wel in werkelijkheid , een gast uit india die ik ken werkte ook als portier en mocht maar 15 %? negers binnen laten belachelijk ! zelfs clubs waar je ze een fooi MOET geven anders mag je niet naar buiten. belachelijk gewoon

Dit zijn natuurlijk gewoon illegale praktijken.

Of ik m'n geld terug krijg valt nog te bezien, 'je moet maar mailen', aldus meneer de portier.
Lucalicious    posted on 26-04-2010 16:48
Poster: Bouncy

Heb je wel weer de saaiste tak gekozen volgens mij...

?
helemaal niet saai hoor! is erg interessant.
TimmyV    posted on 26-04-2010 16:49

Dit zijn natuurlijk gewoon illegale praktijken.

Of ik m'n geld terug krijg valt nog te bezien, 'je moet maar mailen', aldus meneer de portier.

?
Mailen? Bellen lijkt me beter of zelfs langsgaan. Dit is echt niet te geloven.
Ik ken veel goede portiers maar dit is er eentje die dus gewoon wegmoet. Ookal zijn het zijn orders, dit kan niet door de beugel.
?
Portier leert om het visitekaartje te zijn van het bedrijf waar hij/zij staat. Of het nou gewoon een winkel is of een restaurant/cafe/kroeg.
Jammer genoeg zijn er veel die zo arrogant zijn als de pest en denken dat ze alles maar kunnen maken.
De meeste zijn nog leeghoofden ook en zijn alleen breed en groot.
?
Ik ben zelf werkzaam in de beveiliging en ik zal ook echt nooit mensen niet toelaten als er geen goede reden voor is. Of het nou orders zijn of niet, dan zoek ik wel een andere werkgever.
?
?
Let's go f*cking mental
ThijsG    posted on 26-04-2010 18:43
lol?
walteur    posted on 26-04-2010 18:57
demotivators zijn zo funny!
hoppie    posted on 26-04-2010 19:05
ik snap em niet, wat moet ik zien?
Question everything
-FLoriZ-    posted on 26-04-2010 19:16
Poster: hoppie
ik snap em niet, wat moet ik zien?
  De vrouw op de wc.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
hoppie    posted on 26-04-2010 19:20
hahaha, zag ik nieteens
Question everything
RemcoV    posted on 26-04-2010 21:32
FAIL!
Dolivieira    posted on 26-04-2010 21:51

?
Dat slaat natuurlijk nergens op. ik zou een klacht indienen vanwege discriminatie omdat je een man ben.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
XMatiC    posted on 26-04-2010 21:54
Dat is meestal zo bij portiers ..
Als je b.v. een meisje van 14 bent en je hebt een kort rokje aan en Tetten die bijna eruit hangen ,
Laten ze zo binnen maar een jonge van 18 met een lange broek en een shirt laten ze staan.
Zo is dat veel ..
www.youtube.com/LennertDJ
Mixt-Ape    posted on 26-04-2010 22:06
En jij kan het weten, want?
XMatiC    posted on 26-04-2010 22:07
Poster: Mixt-Ape
En jij kan het weten, want?

Ik hoor vaak van die verhalen van mijn broer?Cool
www.youtube.com/LennertDJ
Lucalicious    posted on 26-04-2010 22:12
ja zo kan ik het ook, ik hoor verhalen.
die zijn vaak erg overdreven hoor.
dat meisje van 14 ofzo was toch gewoon 16 etc.
heb bijv. ook wel eens gehoord dat je de club niet meer UITkwam als je geen fooi gaf, das ook lekker.
RemcoV    posted on 26-04-2010 22:21
Poster: Lucalicious
ja zo kan ik het ook, ik hoor verhalen.
die zijn vaak erg overdreven hoor.
dat meisje van 14 ofzo was toch gewoon 16 etc.
heb bijv. ook wel eens gehoord dat je de club niet meer UITkwam als je geen fooi gaf, das ook lekker.

Klopt, dat heb ik wel eens meegemaakt..

Ik was destijds nog politie agent in de stad waar die discotheek was, dus ik heb daar toen werk van gemaakt Happy, laughing

Desbetreffende portier werkt nu ergens anders... En niet in de beveiliging Winking my eye

Z'n beveiligerspas is ingenomen en die krijgt hij nooit meer terug!

Eind goed, al goed :p
User edit by RemcoV on 26-04-2010 @ 22:35:07 (12%)
TimmyV    posted on 26-04-2010 23:23
Poster: RemcoV

Klopt, dat heb ik wel eens meegemaakt..

Ik was destijds nog politie agent in de stad waar die discotheek was, dus ik heb daar toen werk van gemaakt Happy, laughing

Desbetreffende portier werkt nu ergens anders... En niet in de beveiliging Winking my eye

Z'n beveiligerspas is ingenomen en die krijgt hij nooit meer terug!

Eind goed, al goed :p

Goede zaakSmile

Werk je nu nog steeds als politie agent?
edit: duurt een opleiding tot agent geen 3 jaar? Klopt de leeftijd in je profiel? Winking my eye Of was je Aspirant
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 26-04-2010 @ 23:29:10 (27%)
Yorick    posted on 26-04-2010 23:47
Weet Iemand hoe je op de niet mobiele versie van dj r komt via iPhone?
Adrien1989    posted on 26-04-2010 23:50
Remco is eigenlijk een vieze pedo van 40 Tongue.
RemcoV    posted on 27-04-2010 00:03
Poster: TimmyV

Goede zaakSmile

Werk je nu nog steeds als politie agent?
edit: duurt een opleiding tot agent geen 3 jaar? Klopt de leeftijd in je profiel? Winking my eye Of was je Aspirant

Ik word over 3 weken 21.

De opleiding tot agent is globaal gezien 3 jaar, echter is de praktijk vaak anders.
Zo zit je het laatste half jaar van je opleiding voor 99% in de noodhulp en functioneer je al in je toekomstige functie van agent.

Op het moment van de weergeven situatie was ik dus nog aspirant agentCool

Ik ben op dit moment geen politie agent, ik ben tijdelijk gestopt omdat ik pfeiffer had en werkzaamheden als agent dan zo goed als onmogelijk zijn.
Ik denk erover na om in de toekomst terug te keren, echter zijn er ook andere dingen die me heel erg leuk lijken om te doen. (zoals deze zomer 3 maanden draaien in BlanesHappy, laughing)
User edit by RemcoV on 27-04-2010 @ 00:04:42 (10%)

77 Users online: Lead & 12 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 26.069
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.414.443