Poster: Bart_
Ik ben ingeschreven voor volgend schooljaar, in 'Podiumtechnieken'?
Poster: Jorrit
Gister helemaal zin in Bloomingdale, Dennis Ferrer draaide, krijg je dit:
Eerst een half uur in de rij gestaan, toen geweigerd puur om het feit dat ik een vent ben. Portiertje liet wel z'n 12 vriendjes naar binnen, die natuurlijk ook zonder vrouwen waren, maar ik met m'n kaartje ter waarde van 15 euro + een belachelijk 3 euro kan niet meer naar binnen en 'je moet maar mailen voor je geld'. Meisjes werden uit de rij gepikt, die konden wel naar binnen. De arrogantie van die portier, niet te geloven.
Als je als organisator niet doorhebt dat je met 2.000 man capaciteit geen 3.000 kaarten kunt verkopen, moet je je afvragen of je niet beter putjesschepper kan worden oid, hoef je in ieder geval niet zulke idioot moeilijke wiskunde toe te passen. Maar de geldwolfen verkopen zoveel kaartjes als er maar mensen zijn om aan te verkopen, en zien dan later wel of het gaat passen in die schuur van ze.
Een locatie moet blij zijn met haar populariteit, dit niet misbruiken.
Na geweigerd te zijn richting BLM9 gelopen, waar ze vanwege dat het zo rustig was geen entree meer vroegen. Daarna naar Woodstock, waar de portier je vriendelijk begroet en je alleen lastig valt als je zelf ook lastig bent. Zo kan het dus ook...
Nooit meer Bloomingdale dus
Eerst een half uur in de rij gestaan, toen geweigerd puur om het feit dat ik een vent ben. Portiertje liet wel z'n 12 vriendjes naar binnen, die natuurlijk ook zonder vrouwen waren, maar ik met m'n kaartje ter waarde van 15 euro + een belachelijk 3 euro kan niet meer naar binnen en 'je moet maar mailen voor je geld'. Meisjes werden uit de rij gepikt, die konden wel naar binnen. De arrogantie van die portier, niet te geloven.
Als je als organisator niet doorhebt dat je met 2.000 man capaciteit geen 3.000 kaarten kunt verkopen, moet je je afvragen of je niet beter putjesschepper kan worden oid, hoef je in ieder geval niet zulke idioot moeilijke wiskunde toe te passen. Maar de geldwolfen verkopen zoveel kaartjes als er maar mensen zijn om aan te verkopen, en zien dan later wel of het gaat passen in die schuur van ze.
Na geweigerd te zijn richting BLM9 gelopen, waar ze vanwege dat het zo rustig was geen entree meer vroegen. Daarna naar Woodstock, waar de portier je vriendelijk begroet en je alleen lastig valt als je zelf ook lastig bent. Zo kan het dus ook...
Poster: Luni-B
Tja zo gaat het wel in werkelijkheid , een gast uit india die ik ken werkte ook als portier en mocht maar 15 %? negers binnen laten belachelijk ! zelfs clubs waar je ze een fooi MOET geven anders mag je niet naar buiten. belachelijk gewoon
Poster: Bouncy
Heb je wel weer de saaiste tak gekozen volgens mij...
Dit zijn natuurlijk gewoon illegale praktijken.
Of ik m'n geld terug krijg valt nog te bezien, 'je moet maar mailen', aldus meneer de portier.
Poster: hoppieDe vrouw op de wc.
ik snap em niet, wat moet ik zien?
Poster: Mixt-Ape
En jij kan het weten, want?
Poster: Lucalicious
ja zo kan ik het ook, ik hoor verhalen.
die zijn vaak erg overdreven hoor.
dat meisje van 14 ofzo was toch gewoon 16 etc.
heb bijv. ook wel eens gehoord dat je de club niet meer UITkwam als je geen fooi gaf, das ook lekker.
Poster: RemcoV
Klopt, dat heb ik wel eens meegemaakt..
Ik was destijds nog politie agent in de stad waar die discotheek was, dus ik heb daar toen werk van gemaakt
Desbetreffende portier werkt nu ergens anders... En niet in de beveiliging
Z'n beveiligerspas is ingenomen en die krijgt hij nooit meer terug!
Eind goed, al goed :p
Poster: TimmyV
Goede zaak
Werk je nu nog steeds als politie agent?
edit: duurt een opleiding tot agent geen 3 jaar? Klopt de leeftijd in je profiel?Of was je Aspirant